00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Nové kontajnery s hákovým uchytením
kontajnery
Tovar, Služba
1. Kontajner s hákovým uchytením
|
|
---|---|
Funkcia |
Celozváraný kontajner s hákovým uchytením o objeme 19 m3 s rolovacou plachtou, kompatibilný s podvozkom nákladného automobilu TATRA PHOENIX, spôsobilý a certifikovaný na prevoz materiálov po štátnych komunikáciách SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celozváraný kontajner s hákovým uchytením o objeme 19 m3 s rolovacou plachtou a zadnými dvojkrídlovými dverami | ks | 6 | ||
Celozváraný kontajner s hákovým uchytením o objeme 19 m3 s rolovacou plachtou a výklopnou klapkou | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vonkajšie rozmery : | 6750 x 2480 x 1600 mm |
Vnútorné rozmery : | 6500 x 2260 x 1350 mm |
Výška háku : | 1570 mm, DIN 30722 |
Hrúbka plechu plášťa a dverí : | 4 mm |
Hrúbka plechu podlahy a spodných oblúkov : | 5mm |
Plech akosti : | St. 11 375 |
Podlaha kontajnera : | na spodnej hrane oblúková |
Bočné výstuhové profily : | ohýbané U-profily 50/100/50/3 mm po 750 mm |
Zadné dvere : | dvojkrídlové dvere s otváraním o 270° s upevnením o bok kontajnera, alebo výklopná klapka kontajnera |
- | opatrené centrálnym bezpečnostným zatváraním |
- | bočné bezpečnostné otváranie zadných dverí, dvojité istenie dverí |
Dverový profil : | UNP 160 |
Horná trubka : | 89 mm/ 4 mm |
Plachtové háčiky : | áno |
Pevný rebrík : | áno |
Všetky otočné časti kontajnera vybavené mazničkami 8x1 mm | áno |
Výrobný štítok : | typ kontajnera, objem, hmotnosť, nosnosť a výrobné číslo |
Povrchová úprava : | z vonkajšej strany 2x základný syntetický náter a 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL zelenej farby |
- | z vnútornej strany 2x základný syntetický náter |
Rolovacia plachta : | dodatočný rebrík, madlá na manipuláciu s rolovacou plachtou |
- | vyberateľné rozpery na podopretie plachty pri rolovací, zapustené zatváranie dverí kontajnera |
Názov |
Dodanie predmetu zákazky vrátane jeho dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
Dodacia lehota je najneskôr do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ je oprávnený dodať predmet zmluvy aj v čiastkových dodávkach v skorších termínoch pred uplynutím tejto lehoty dodania. |
Dodávateľ poskytne záruku min. 12 mesiacov odo dňa prebratia tovaru objednávateľom. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa obchodnú značku a typ ponúknutého výrobku, jeho podrobnú technickú špecifikáciu členenú tak, aby bolo možné skontrolovať zhodu každého bodu objednávateľom požadovanej technickej špecifikácie a dodávateľom ponúknutej technickej špecifikácie, resp. relevantné prospekty, z ktorých sú konkrétne podmienky a požiadavky na technickú špecifikáciu zrejmé. Zároveň dodávateľ zašle aj príslušné certifikáty resp. relevantné vyhlásenie o zhode. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (e-mailom), či údaje z predložených dokladov a dokumentov preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve a v technickej špecifikácii stanovenej objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 5 pracovných dní vopred. |
Dodávateľ dodá a odovzdá predmet zákazky v sídle objednávateľa na základe preberacieho a odovzdávacieho protokolu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky, ak pri jeho preberaní zistí vadu, poškodenie, známky opotrebenia predmetu zákazky prípadne iné vady alebo nedostatky, alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom (v každom z bodov, určujúcich technické vlastnosti a charakteristiky uvedené a stanovené v opise predmetu zákazky). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak dodávateľ nedodá predmet kúpy v lehote podľa bodu 3 tejto zmluvy (do 2 mesiacov), má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi nárok na (t.j. požadovať od dodávateľa) zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,01% z celkovej kúpnej ceny, za každý, aj začatý deň omeškania. Zmluvné strany prehlasujú, že takto dohodnutú výšku zmluvnej pokuty považujú za primeranú. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že objednávateľ má popri nároku na zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety, právo požadovať aj náhradu celej škody, ktorá objednávateľovi vznikla porušením povinnosti/-í dodávateľa. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Lučenecká cesta 29, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
04.05.2018 07:00 — 29.06.2018 14:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
39 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 10:13
25.04.2018 10:00
25.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2018 09:28 - Vstupná ponuka | 39 280,00 | € | Cena bez DPH |
25.04.2018 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 280,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: