00312479
Obec Dubovany
Dubovany 200, Dubovany, 92208, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Drvič komunálneho odpadu
drvič komunálneho odpadu, zberný dvor
Tovar, Služba
1. Drvič komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka nového drviča komunálneho odpadu |
1. Drvič komunálneho odpadu- 1 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drvič komunálneho odpadu - pohon kardanom na | ot/min | 540 | ||
Drvič komunálneho odpadu - priemer drveného materiálu | mm | 150 | ||
Drvič komunálneho odpadu -počet nožov na rotore | ks | 2 | ||
Drvič komunálneho odpadu - počet drviacich kladív | ks | 20 | ||
Drvič komunálneho odpadu - rozmer vstupného drviaceho otvoru na valcoch | mm | 250x480 | ||
Drvič komunálneho odpadu - výkon práce | m3/hod. | 13 | ||
Drvič komunálneho odpadu - vkladacia násypka o rozmere | mm | 1200x850 | ||
Drvič komunálneho odpadu - výška spodnej hrany násypky od zeme | mm | 900 | ||
Drvič komunálneho odpadu - dĺžka podávacieho pásu | mm | 800 | ||
Drvič komunálneho odpadu - komín na vyfukovanie - otočn | stupeň | 270 | ||
Drvič komunálneho odpadu - vyfukovacia výška komína od zeme | cm | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | zapojenie do zadného trojbodového závesu traktora |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | spodný podávací ozubený pás v násypke - kovový |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | podávací vrchný kovový ozubený valec - pohon hydromotorom |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | systém na sledovanie otáčok PTO |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | systém ochrany proti preťaženiu |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | nastavenie citlivosti systému proti preťaženiu v min. 2 stupňoch |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | zjemnujúca mriežka na strane výfuku |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | nastaviteľná klapka na komíne |
požiadavka na drvič komunálneho odpadu | zadná svetelná rampa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záručný servis dodaného tovaru. Dodávateľ nastúpi na vykonanie záručných prehliadok a opráv do 24 hodín od nahlásenia potreby objednávateľom. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodín |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Pravidelné servisné prehliadky bezplatne |
Dodávka náhradných dielov do 48 hodín |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (presnú špecifikáciu dodaného tovaru) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Záruka na požadovaný dodaný drvič komunálneho odpadu je minimálne 24 mesiacov. |
Celý požadovaný tovar musí byť dodaný nový. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod. v slovenskom alebo v českom jazyku), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ (- z Európskych štrukturálnych a investičných fondov). |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dubovany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
03.09.2018 18:00 — 03.09.2019 18:00
1,00 ks
31 513,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 09:45
26.04.2018 09:45
26.04.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2018 13:19 - Vstupná ponuka | 31 512,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2018 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 512,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: