00312479
Obec Dubovany
Dubovany 200, Dubovany, 92208, SVK
36053694
CENTEX RS, spol. s r.o.
Stará Vajnorská 37, Bratislava, 83104, SVK
Nosič kontajnerov
nosič kontajnerov, zberný dvor
Tovar, Služba
1. Nosič kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka nového nosiča kontajnerov |
1.Nosič kontajnerov - 1ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosič kontajnerov - nosnosť | kg | 8000 | ||
Nosič kontajnerov - ťažné oko | mm | 40 | ||
Nosič kontajnerov - maximálna povolená rýchlosť | km/hod. | 40 | ||
Nosič kontajnerov - výška háku | mm | 1000 | ||
Nosič kontajnerov - rozteč lyžín | mm | 1060 | ||
Nosič kontajnerov - optimálna dĺžka kontajnera | m | 4,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
min. tandemová pevná odpružená náprava | min. tandemová pevná odpružená náprava |
min. tandemová pevná odpružená náprava | min. hydraulická noha oja, odpružené ojo |
požiadavka na nosič kontajnerov | min. automatická parkovacia brzda |
požiadavka na nosič kontajnerov | min. automatický záťažový regulátor bŕzd |
požiadavka na nosič kontajnerov | brzdová sústava min. 2 hadicová |
požiadavka na nosič kontajnerov | min. kĺbový hákový mechanizmus |
požiadavka na nosič kontajnerov | min. pasívne zaistenie kontajneru |
požiadavka na nosič kontajnerov | pripojenie na hydraulické okruhy traktora |
požiadavka na nosič kontajnerov | kolesá min. 11,5/80-15,3 alebo ekvivalent rozmeru |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záručný servis dodaného tovaru. Dodávateľ nastúpi na vykonanie záručných prehliadok a opráv do 24 hodín od nahlásenia potreby objednávateľom. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodín |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Pravidelné servisné prehliadky bezplatne |
Dodávka náhradných dielov do 48 hodín |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (presnú špecifikáciu dodaného tovaru) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Záruka na požadovaný dodaný nosný nosič kontajnerov je minimálne 24 mesiacov. |
Celý požadovaný tovar musí byť dodaný nový. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod. v slovenskom alebo v českom jazyku), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ (- z Európskych štrukturálnych a investičných fondov). |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dubovany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
03.09.2018 18:00 — 03.09.2019 18:00
1,00 ks
40 174,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 09:41
26.04.2018 09:40
26.04.2018 09:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2018 13:22 - Vstupná ponuka | 40 174,00 | € | Cena s DPH |
26.04.2018 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: