36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Poskytovanie opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu služobných motorových vozidiel
servis motorových vozidiel, oprava motorových vozidiel, záručný, pozáručný, vozidlá, servis
Služba, Tovar
1. Poskytovanie opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu služobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") je vykonávanie záručných a pozáručných opráv a servisu služobných motorových vozidiel, týkajúce sa najmä pravidelných a nepravidelných servisných úkonov, bežných opráv, opráv pri poistných udalostiach, prípravy služobných motorových vozidiel na STK, nákup a inštalácia nových originálnych alebo nových kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov, resp. repasovaných náhradných dielov (oprava výmenou) a ďalších uvedených servisných prác: |
. |
1. Mechanické servisné práce zahŕňajú najmä: |
- servis brzdových systémov, |
- výmena brzdových obložení, |
- výmena brzdovej kvapaliny, |
- generálne opravy motorov a prevodoviek, |
- montáž a demontáž zabezpečovacích zariadení a fólií, |
- nastavenie svetiel, výmena žiaroviek, xenónových výbojok, výmena stmievačov a pod., |
- geometria, |
- kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, kontrola chladiacej sústavy, výmena chladiacej kvapaliny, |
- výmena rozvodových remeňov, |
- opravy podvozkových častí, |
- výmena tlmičov, |
- výmena náhradných dielov na náprave vozidla alebo výmena nápravy vozidla, |
- oprava a výmena čelných skiel, |
- oprava výfukových systémov, |
- servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému), |
- repas, oprava alternátorov, štartérov, výmena za nové alebo repasované |
- čistenie interiéru, impregnácia kože, tepovanie a pod. |
. |
2. Elektrikárske práce zahŕňajú najmä: |
- diagnostika porúch na vozidle, vymazanie chýb, reset, nastavenie nového servisného intervalu, |
- opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, |
- opravy ABS, ASR, ESP, EBD a pod., |
- výmena častí elektroniky, |
- opravy riadiacich jednotiek, |
- opravy parkovacích senzorov. |
. |
3. Klampiarske práce zahŕňajú najmä: |
- opravy havarovaných automobilov - brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, |
- opravy karosérií, |
- lakovanie, leštenie, |
- ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, |
- oprava karosérie bez poškodenia laku, |
- zváranie plastov. |
. |
4. Pneuservis - práce zahŕňajú najmä: |
- výmena kolies (pneumatík, diskov, ventilov, snímačov tlaku vzduchu), |
- oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík, |
- zhodnotenie poškodeného disku a vystavenie posudku na poškodený disk, |
- zhodnotenie aktuálneho stavu pneumatík, |
- očistenie, zabalenie, plnenie pneumatík, ošetrenie pneumatík pred uskladnením. |
. |
5. Odťahová služba zahŕňa najmä: |
- odvoz nepojazdného služobného motorového vozidla do dielenských priestorov dodávateľa, |
- nonstop zabezpečenie odvozu, |
- zabezpečenie tejto služby v rámci Slovenskej republiky a krajín Európskej únie. |
. |
ŠPECIFIKÁCIE VÝKONOV A TERMÍNOV: |
a.) Malá oprava: |
- inšpekcia - pravidelný servis, |
- jednoznačne definovaná bez nutnosti demontáže ďalších zariadení, resp. celkov |
Termín vykonania opravy: do 5 normohodín od prijatia objednávky od objednávateľa, pričom počet normohodín za jednotlivé opravy nesmie presiahnuť počet normohodín určených výrobcom motorového vozidla. |
. |
b.) Stredná oprava: |
- nutná demontáž ďalších zariadení, resp. celkov, |
- montážne práce na karosérii, |
- lakovnícke práce do 0,2 m2. |
Termín vykonania opravy: do 24 normohodín od prijatia objednávky od objednávateľa, pričom počet normohodín za jednotlivé opravy nesmie presiahnuť počet normohodín určených výrobcom motorového vozidla. |
. |
c.) Veľká oprava: |
- karosárske práce, |
- lakovnícke práce nad 0,2 m2, |
- montáž a demontáž celkov vozidla. |
Termín vykonania opravy: do piatich pracovných dní od prijatia objednávky od objednávateľa, pričom počet normohodín za jednotlivé opravy nesmie presiahnuť počet normohodín určených výrobcom motorového vozidla. |
. |
V odôvodnených prípadoch pri strednej a veľkej oprave (najmä pri klampiarskych a karosárskych prácach v závislosti od poškodenia) je možné predĺžiť určené lehoty na vykonanie opravy. Takéto predĺženie musí byť odsúhlasené e-mailom kontaktnou osobou objednávateľa, pričom musí byť jasne určený termín realizácie opravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobné motorové vozidlo do 3,5 t | ks | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Volkswagen Golf | r. v. 2015, 1197 cm3, 63 kW, benzín |
Volkswagen Golf | r. v. 2013, 1 598 cm3, 66 kW, nafta |
Volkswagen Golf | r. v. 2013, 1 968 cm3, 110 kW, nafta |
Volkswagen Passat | r. v. 2015, 1 968 cm3, 140 kW, nafta |
Volkswagen Passat | r. v. 2007, 1 968 cm3, 103 kW, nafta |
Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta |
Volkswagen Caddy | r. v. 2016, 1 968 cm3, 110 kW, nafta |
Volkswagen Caravelle | r. v. 2015, 1 968 cm3, 103 kW, nafta |
AUDI Q5 | r. v. 2016, 1984 cm3, 169 kW, benzín |
Škoda SuperB | r. v. 2014, 3 597 cm3, 191 kW, benzín |
Hyundai Genesis | r. v. 2016, 3 778 cm3, 232 kW, benzín |
Mercedes Benz SPRINTER, 316 CDI | r. v. 2003, 2 685 cm3, 115 kW, nafta |
Mercedes Benz SPRINTER, 313 CDI | r. v. 2002, 2 148 cm3, 95 kW, nafta |
Peugeot Partner | r. v. 2003, 1 868 cm3, 51 kW, nafta |
Názov |
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Zmluva nadobúda účinnosť dňa 01.05.2018. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 15 000,00 EUR s DPH, podľa skutočnosti, ktorá nastane skôr. |
Maximálna hodnota normohodiny je 10,70 EUR bez DPH, t. j. 12,84 EUR s DPH. Maximálna hodnota normohodiny bez DPH bola zaokrúhlená a určená na základe predchádzajúcej uzatvorenej rámcovej dohody na rovnaký predmet zmluvy. Objednávateľ predpokladá vyčerpanie 220 normohodín počas platnosti zmluvy. |
Počet/rozsah požadovaných služieb a tovarov je predpokladaný. Fakturovanie bude na základe skutočne poskytnutých služieb a dodaných tovarov do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
. |
2. PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy (deň uzatvorenia zmluvy) preukázať, že je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zmluvy, na ktorú predkladá ponuku (napr. výpis z OR a pod.). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť potvrdenie, že je autorizovaný servis pre značky VW, ŠKODA, AUDI s oprávnením vykonávať záručné, pozáručné opravy a servis na vozidlách značiek VW, ŠKODA, AUDI (napr. certifikáty ISO) a s možnosťou zabezpečiť opravu a servis vozidiel značky Mercedes Benz a Peugeot. Porušenie týchto povinností sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis ceny normohodiny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na call centrum, resp. kontaktnú osobu dodávateľa. Následne je objednávateľ povinný oznámiť svoju kontaktnú osobu dodávateľovi (e-mailom). V prípade zmeny kontaktných údajov sú obe zmluvné strany povinné túto skutočnosť bezodkladne oznámiť e-mailom druhej strane. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti predložiť zoznam minimálne 3 servisných technikov určených na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklady potvrdzujúce odborné a technické znalosti dodávateľom určených servisných technikov (napr. vzdelávacie akcie, odborné školenia, osvedčenia, certifikáty a pod.). |
Dodávateľ je povinný preukázať vykonanie zákonne určených skúšok na jednotlivých zariadeniach, ktoré tvoria vybavenie prevádzky (autodielňa) dodávateľa (napr. platný doklad o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky zdvíhacieho zariadenia, resp. doklad potvrdzujúci, že zdvíhacie zariadenie, pri dodržaní prevádzkových predpisov a pokynov výrobcu, je spôsobilé bezpečnej prevádzky; platný doklad o vykonaní kalibrácie skúšobne bŕzd; platný doklad o kalibrácii vyvažovacieho zariadenia na disky a pod). |
Dodávateľ je povinný predložiť elektronicky do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy kópiu poistnej zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne 60 000,00 EUR (najmä z dôvodu poškodenia predmetu zákazky, jeho časti a pod. dodávateľom). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
V prípade pochybnosti o dôveryhodnosti niektorého z predložených subdodávateľov, je dodávateľ povinný túto zmenu akceptovať a objednávateľovi doručiť údaje o novom subdodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný mať k dispozícii informačný systém, ktorý na základe udania potrebných identifikačných údajov týkajúcich sa osobného vozidla (v súlade s technickou špecifikáciou zmluvy a zoznamu konkrétnych vozidiel, ktorý bude dodávateľovi odovzdaný po nadobudnutí účinnosti zmluvy) oznámi dodávateľovi všetky konkrétne úkony, ktoré je potrebné v rámci servisu vykonať (resp. boli vykonané). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zvolávacie akcie na základe požiadavky výrobcov vozidiel v prípade zistenia chýb a závad spôsobených výrobcom a oznámiť túto skutočnosť kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný disponovať prevádzkou (autodielňou) s vybavením: minimálne 1 zdvihák s nosnosťou do 3,5 tony s možnosťou zdvihnutia všetkých vozidiel objednávateľa podľa bodu 1.3 (Mercedes Sprinter a pod.), vyvažovacie zariadenie a vyzúvačka pneumatík. Vyzúvačka pneumatík musí mať rozsah uchytenia pre hliníkové disky rozmerov R17 až R19 (t. j. pre nízkoprofilové pneumatiky). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť geometriu. V prípade zabezpečenia geometrie subdodávateľsky, dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek náklady súvisiace s dovozom/odvozom auta k subdodávateľovi. |
. |
3. REALIZÁCIA PREDMETU ZMLUVY: |
Prevádzka dodávateľa sa musí nachádzať v meste Bratislava. |
Za účelom splnenia funkčných, technických a osobitných požiadaviek tejto zmluvy si objednávateľ vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov, kde sa bude predmet zmluvy realizovať. V prípade, že priestory nebudú spĺňať podmienky v súlade s touto zmluvou, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, resp. ju ukončiť. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky služby budú poskytované na najvyššej odbornej úrovni. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať servisné postupy predpísané výrobcami vozidiel. |
Predmet zmluvy môžu vykonávať iba preukázateľne zaškolení pracovníci. Dodávateľ je povinný vykonávať servisné práce podľa platných smerníc výrobcov vozidiel a používať predpísané zariadenie, vybavenie a špeciálne náradie. |
Dodávateľ je povinný používať pri servisných prácach originálne náhradné diely, v odôvodnených prípadoch (najmä pri pozáručných servisných úkonoch v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy) je možné použiť kvalitatívne rovnocenné alebo repasované náhradné diely (po odsúhlasení objednávateľom). |
Dodávateľ je povinný mať k dispozícii dostatočnú zásobu bežných originálnych, alebo kvalitatívne rovnocenných, resp. repasovaných dielov pre pokrytie potreby všetkých vozidiel prevádzkovaných objednávateľom pre dodržiavanie zmluvne dohodnutých termínov servisných výkonov. Kvalitatívne rovnocenný alebo repasovaný náhradný diel je možné použiť len po dohode s objednávateľom. |
Dodávateľ bude vykonávať služby na vozidlách na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. |
Objednávateľ je povinný v objednávke uviesť dohodnutý termín realizácie predmetu objednávky a maximálnu cenu za opravu, ktorá bude vychádzaj z cenovej ponuky dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný v rámci servisného úkonu poskytovať službu PICK-UP SERVIS (odvoz a dovoz vozidla objednávateľa) počas celej doby platnosti zmluvy. |
S ohľadom na čistotu osobného automobilu (interiér, exteriér) je dodávateľ povinný po servisnom zásahu, resp. po vykonaní opravy a pod. (v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy) vrátiť osobný automobil v takom stave, v akom ho prevzal. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť likvidáciu vymenených náhradných dielov a použitého materiálu na vlastné náklady a vlastnú zodpovednosť. |
V prípade poistnej udalosti na predmete zákazky, ktorá je predmetom servisného úkonu, sa dodávateľ zaväzuje vykonať všetky úkony súvisiace s likvidáciou poistnej udalosti, ako sú: obhliadka vozidla, pomoc pri vyplnení hlásenia poistnej udalosti, vystavenie krycieho listu pre poisťovňu, pričom objednávateľ uhradí dodávateľovi len výšku spoluúčasti na poistnej udalosti, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodávateľ je povinný zaslať objednávateľovi zákazkový list obsahujúci zoznam všetkých vykonaných opráv a použitých náhradných dielov na predmetnom poškodenom vozidle. |
Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri havárii, dodávateľ začne s vykonaním opravy až po vykonaní obhliadky a určení výšky škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti. |
. |
4. KOORDINÁCIA PRIEBEHU SERVISNÝCH PRÁC: |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
- kontaktná osoba objednávateľa kontaktuje Call centrum dodávateľa, |
- operátor Call centra bezodkladne zabezpečí vyzdvihnutie motorového vozidla v réžii dodávateľa v sídle objednávateľa, |
- po bezodkladnej diagnostike v prevádzke dodávateľa, oznámi dodávateľ objednávateľovi (prostredníctvom kontaktných osôb) predbežnú cenu vykonaných prác (servis, oprava) na základe odhadovaného množstva normohodín (servisných, elektrikárskych, klampiarskych, lakovacích prác a pod.) a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu, |
- dodávateľ predbežné ocenenie odsúhlasí s objednávateľom e-mailom (prostredníctvom kontaktných osôb), |
- po akceptovaní cenovej ponuky kontaktnou osobou objednávateľa (e-mailom) je dodávateľ povinný realizovať servisný úkon v súlade s predmetom tejto zmluvy, |
- po vykonaní servisných prác dodávateľ zašle objednávateľovi zákazkový list s rozpisom skutočných normohodín a cien jednotlivých komponentov použitého materiálu, |
- kontaktná osoba objednávateľa bezodkladne potvrdí e-mailom predmetný zákazkový list kontaktnej osobe dodávateľa, |
- na základe potvrdeného zákazkového listu dodávateľ vystaví faktúru, pričom neoddeliteľnou súčasťou faktúry je zákazkový list a jeho elektronické potvrdenie kontaktnou osobou objednávateľa, |
- dodávateľ je povinný bezodkladne po vykonaní servisných prác a ostatných súvisiacich administratívnych úkonov vyplývajúcich z tejto zmluvy doviezť motorové vozidlo do sídla objednávateľa. Prevzatie vozidla zrealizuje kontaktná osoba objednávateľa, alebo iná ním poverená osoba, |
- pri odovzdaní vozidla v sídle objednávateľa je osoba poverená dodávateľom povinná vykonať za prítomnosti kontaktnej osoby objednávateľa fyzickú obhliadku zrealizovaného servisného úkonu (v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou predmetu zmluvy) na predmetnom vozidle, |
- ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí vozidla, ktoré nie sú predmetom objednávky, bezodkladne o tejto skutočnosti informuje objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa nie je dodávateľ oprávnený opravu týchto dielov a súčastí vozidla vykonať. Ak objednávateľ dá súhlas na vykonanie takejto opravy, dodávateľ zašle e-mailom cenovú kalkuláciu a následne objednávateľ vystaví a zašle objednávku. Lehota plnenia sa v takomto prípade môže primerane predĺžiť, |
- zmeny v dohodnutom rozsahu servisných prác môžu dohodnúť len kontaktné osoby oboch zmluvných strán. |
. |
5. CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena normohodiny (hodinová sadzba) na servisné práce musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami uvedenými vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky okrem cien za náhradné diely, prevádzkové kvapaliny, prípadne iný tovar, príslušenstvo a pod. súvisiace so servisom motorových vozidiel. |
Cena za 1 normohodinu servisného úkonu zahŕňa: |
- diagnostiku závad a porúch vozidla objednávateľa, |
- vypracovanie cenovej ponuky, |
- cenu za výkon opravy, servisu a pod., |
- službu pick-up servis. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za normohodinu obsahuje všetky ostatné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (napr. likvidácia odpadu, doprava,...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin 1 normohodiny servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Skutočná doba trvania servisného úkonu musí byť vyjadrená v celých hodinách, resp. v minútach pri servisných úkonoch, ktorých doba trvania nebude celá hodina. Účtovať sa bude cena podľa počtu odpracovaných hodín a v prípade minút sa servisný úkon zaokrúhli matematicky na polhodiny z normohodiny. |
Cena za náhradné diely a príslušenstvo bude vychádzať z aktuálneho cenníka dodávateľa a bude porovnateľná s cenou porovnateľných tovarov na relevantnom trhu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ustanovenia obchodných podmienok elektronického trhoviska verzia 3.3 účinná od 1.3.2018 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" čl. 16, body 16.1.8, 16.1.9 b.), 16.1.10. |
Vlastnícke práva k náhradným dielom prechádzajú na objednávateľa až úplným zaplatením ceny za servisné úkony podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom platný cenník v čase uzatvorenia zmluvy. V prípade aktualizácie cenníka, je dodávateľ povinný bezodkladne zaslať aktuálny cenník kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy, ktoré sú v danom čase poskytované. |
. |
6. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF , na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe doručenej faktúry a potvrdeného zákazkového listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia zákazkového listu. |
. |
7. ÚROKY Z OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE |
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia zákazky, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi úrok z omeškania 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania. Pri opakovanom omeškaní v tej istej veci 1,0 % z fakturovanej ceny za plnenie, s ktorým je opätovne v omeškaní. |
Ak objednávateľ nedodrží lehotu splatnosti faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny za každý deň omeškania. |
. |
8. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky služby budú poskytované na najvyššej odbornej úrovni. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záručnú dobu na vykonané práce v trvaní 6 mesiacov a na náhradné diely v trvaní 24 mesiacov. V prípade, že výrobca náhradných dielov poskytuje dlhšiu záručnú dobu ako 24 mesiacov, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi túto predĺženú záručnú dobu. Záručná doba začína plynúť dňom potvrdenia zákazkového listu objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na poruchy preukázateľne zavinené objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na vady preukázateľne nezavinené dodávateľom. |
. |
9. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE: |
Závady vzniknuté pri vykonaní predmetu zmluvy budú zo strany dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne. |
Oznámenie o vadách musí obsahovať číslo zmluvy, resp. číslo objednávky a popis vady alebo spôsobu, akým sa vada prejavuje. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať vozidlo so zjavnými, resp. neodstránenými vadami až do odstránenia vady. Počas tejto doby je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi na jeho žiadosť náhradné vozidlo. |
Dodávateľ sa zaväzuje závady zistené technickou kontrolou, emisnou kontrolou odstrániť na základe predbežného protokolu z technickej kontroly a emisnej kontroly. V prípade predpísanej opakovanej kontroly na tú istú závadu dodávateľ garantuje jej odstránenie bezplatne. |
Skryté vady sa zaväzuje dodávateľ odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa v termíne do 48 hodín od nahlásenia vady. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. Reklamáciu je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po jej zistení v rámci dohodnutej záručnej lehoty. |
. |
10. UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a vystaviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ dôveryhodne nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa čl. 2.4 bod 2 (PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA). |
Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
. |
11. OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy, najmä údaje o vozidlách a ich užívateľoch na strane objednávateľa, počte vozidiel a pod. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu alebo propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, kde je ako jedna z podmienok predloženie referenčných ponúk. |
Dodávateľ, resp. iná ňou poverená spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať objednávateľa za účelom prieskumu spokojnosti so službami dodávateľa. |
Spôsob vykonávania predmetu zmluvy dodávateľom musí vyhovovať platným technickým normám, predpisom požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, hygienickým predpisom a podmienkam environmentálneho riadenia. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred realizáciou predmetu zmluvy oznámiť e-mailom mená a priezviská, čísla OP pracovníkov dodávateľa, ktorí budú vstupovať do priestorov objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľa a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť potvrdenie, že je autorizovaný servis pre značky VW, ŠKODA, AUDI s oprávnením vykonávať záručné, pozáručné opravy a servis na vozidlách značiek VW, ŠKODA, AUDI (napr. certifikáty ISO) a s možnosťou zabezpečiť opravu a servis vozidiel značky Mercedes Benz a Peugeot. Porušenie týchto povinností sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť potvrdenie |
táto podmienka bude postupena na Urad pre verejné obstaravanie.
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 normohodina
12,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 14:04
25.04.2018 09:00
25.04.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2018 08:59 - Vstupná ponuka | 12,60 | € | Cena s DPH |
25.04.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: