00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
31602436
AJFA + AVIS, s.r.o.
Šibeničná 8741/20, Žilina, 01001, SVK
Malotraktor Special Green
malotraktor, vznetový motor Lombardini, príves cez kardan, nádstavec, závažie
Tovar, Služba
1. Malotraktor Special Green
|
|
---|---|
Funkcia |
údržba areálu, preprava materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podvozok Special Green | ks | 1 | ||
Hnacia jednotka LOMBARDINI 3LD 510, štvortaktný motor | ks | 1 | ||
PTO príves hnaný cez kardan PP1000-S | ks | 1 | ||
Nádstavec 120mm | ks | 1 | ||
Závažie T-12 SG | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Podvozok Special Green | |
Suchá spojka s manuálnym ovládaním | |
Prevodovka so 4 vpred a 2 vzad rýchlosťami | |
Hnacia náprava s diferenciálom a uzamykateľným zariadením | |
Brzdy mechanické na oboch kolesách, jednotlivo alebo súčasne v prevádzke, s páčkou na riadidlách. | |
Vývodová hriadeľ: horný hriadeľ: 3000-740 ot/min (v smere hodinových ručičiek), 1390 ot/min (proti smeru hodinových ručičiek) - spodný hriadeľ: 575 až 934 ot/min (nezávislý a synchronizovaný so všetkými prenosovými rýchlosťami). | |
Riadidlá výškovo nastaviteľné, do strán a 180 ° otočné | |
Pneumatiky 6,50 / 80x12" | |
Bezpečnostne zariadenie: MOTOR-STOP vypína motor okamžite, čím zabráni možnému úrazu, ak by sa riadidlá náhodne vyšmykli z ruky operátora. | |
Hmotnosť 196 kg (s dieselovým motorom a 5.00x12" pneumatikami) | |
2. Hnacia jednotka LOMBARDINI 3LD 510, štvortaktný motor | |
palivo: | diesel |
výkon: | 9,0KW - 12,2HP/3000 ot.min |
chladenie: | vzduchom |
štartér: | elektroštart |
3. PTO príves hnaný cez kardan PP1000-S | |
príves hnaný cez kardan s nosnosťou až 1000 kg a s vlastným pohonom kolies | |
rozmery korby 1500x2000 mm | |
kolesá 5.00x12´´, 6,50/80x12´´ | |
4. Nádstavec 120mm | |
sada 2 ks | |
5. Závažie T-12 SG | |
sada 2ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V cene zákazky musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú v súvislosti s dodaním predmetu zákazky. |
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Presný termín dodávky je dodávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - osvedčenia, manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov, zoznam autorizovaných servisov a pod.) potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Záverečného preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis a údržbu dodaného zariadenia. |
Odberateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie v opise nemenované podmienky, ktoré vyplývajú zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ vzťahujúcich sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré bude spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
Dodávateľ dodá do dvoch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky technický popis s prospektom, s uvedením obchodného názvu, typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Prospekty musia obsahovať minimálne: |
-označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej len "prospekt"), hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti, (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením, že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Nedodanie technického popisu výrobkov s prospektom v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Spišský hrad, GPS: 48.999515, 20.768218, Spišské Podhradie, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
07.05.2018 12:00 — 21.05.2018 13:00
1,00 celok
4 870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2018 12:41
27.04.2018 10:00
27.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2018 12:48 - Vstupná ponuka | 4 870,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2018 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 869,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: