Z201817845
OF-153490
zrušená
00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
LIEKY
Farmaceutické prípravky, Antihormóny
Tovar, Služba
1. lieky ATC skupiny L02BA03
|
|
---|---|
Funkcia |
- Antihormóny - (Antineoplastické a imunomodulačné činidlá) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Fulvestrant 50mg/ml | sol inj striejk. | 122 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Účinná látka | fulvestrant 50mg/ml |
1.1.Množstvo účinnej látky v m.j. | 250mg/ sol inj striek |
1.2. cesta podania | intramuskulárne |
2. lieky ATC skupiny H03BA02
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Antihormóny - (Antineoplastické a imunomodulačné činidlá) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Propythiouracil 50mg | tbl | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Účinná látka | propythiouracil 50mg |
2.2.Množstvo účinnej látky v m.j. | 50mg/tbl |
2.3. Cesta podania | perorálne |
3. lieky ATC skupiny H03BB02
|
|
---|---|
Funkcia |
3. Antihormóny - (Antineoplastické a imunomodulačné činidlá) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tiamazol 10mg | tbl flm | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.2. Účinná látka | tiamazol 10mg |
Množstvo účinnej látky v m.j. | 10mg/tbl flm |
3.3. Cesta podania | perorálne |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa. |
2. Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD s objednávateľom teda ešte pred samotným plnením dohody predloží dodávateľ DOKLADY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
2.1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne , priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, reklamácie. |
2.2. Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto dohody v cenách za balenie bez DPH, sadzba DPH a s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. Jeho nepredloženie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
2.3. Podrobný OPIS PREDMETU ZÁKAZKY: • názov lieku, • názov účinná látka,• ATC skupina, • lieková forma, • kód ŠUKL, • cesta podania, • veľkosť dávky – množstvo účinnej látky v m.j. (tablete, injekcii. čapíku...), * počet merných jednotiek (tabliet, injekcií, čapíkov, ks ), • veľkosť balenia (počet m.j. v jednom balení). |
2.4. Uvedené informácie musia byť uvedené v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedených v tejto technickej špecifikácií. |
2.5. Úradne overené platné ROZHODNUTIE Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôcok v znení neskorších predpisov. |
3. Dodávateľom predložené DOKLADY skontroluje referát VO a v prípade, že: |
3 1. predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
3.2. predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar základe prijatých čiastkových výziev t.j. čiastkových objednávok objednávateľa odoslané mailom v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna zmluvná/kúpna cena. |
5. Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet dohody podľa vystavenej objednávky v termíne najneskôr do 24 hod. od potvrdenia objednávky, pričom sa do tejto lehoty nezapočítava čas od piatka 15:00 hod. do pondelka 08:00 hod. a obdobne to platí pred dňom štátneho sviatku alebo dňom pracovného pokoja. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá kupujúcemu spolu s tovarom faktúru a dodací list. |
7.Tovar bude chránený – balený obvyklým spôsobom u dodávok tohto druhu tovaru tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu a musí byť dodaný podľa platnej legislatívy a podľa registračného rozhodnutia, byť dodávaný v originálnom balení.. Kupujúci na dodacom liste podpisom a pečiatkou potvrdí dodanie a prevzatie tovaru. Vlastnícke právo k plneniu prechádza z predávajúceho na kupujúceho okamihom odovzdania a prevzatia tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie dodávky a vrátiť ju na náklady predávajúceho v prípade, že sa predmet dodávky nezhoduje s vystavenou objednávkou. |
8. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia s nasledovnými podmienkami úpravy ceny : |
8.1. Dodávateľ je oprávnený požadovať len také zmeny dohodnutej ceny, ktoré vyplývajú: a) zo zmien daňových predpisov (zmena výšky zákonnej sadzby DPH),b) zo zmien colných predpisov zo zmien legislatívy upravujúcich rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, ktoré v čase spracovania ponuky nebolo možné predpokladať. O zmene výšky dohodnutej ceny predávajúci informuje objednávateľa. |
8.2. Ďalej zmluvné strany sa vo vzťahu k určeniu ceny pre každé opakované plnenie vyplývajúce z tejto rámcovej dohody zaväzujú k nasledovnému: |
,* určovať cenu tovaru počas platnosti tejto zmluvy s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu minimálne raz za obdobie 6 mesiacov. |
,* vykonať prieskum cien vždy minimálne 1 x za 6 mesiacov, alebo v prípade ak sa na relevantnom trhu objaví ekvivalent tovaru (generikum), pričom do úvahy budú brané vždy aspoň tri cenové ponuky na identický alebo genericky zastupiteľný tovar v súlade s touto zmluvou, ak v čase prieskumu trhu existujú. |
,* prieskum trhu, ktorým sa budú zisťovať a porovnávať najnižšie ceny tovarov a ekvivalentov tovarov (generikum) na relevantnom trhu bude obdobný spôsobu prieskumu trhu, ktorý vykonáva kupujúci pri zadávaní zákaziek vo verejnom obstarávaní. Ponuky, ktoré je kupujúci oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
* o vykonanom prieskume trhu vyhotoví kupujúci záznam. Súčasťou záznamu je výstupný list s určením novej ceny predmetu zmluvy. Kupujúci je povinný bezodkladne oznámiť predávajúcemu zníženie ceny (e-mailom, faxom). Takto určená cena sa stáva záväznou pre zmluvné strany dňom nasledujúcim po dni doručenia výstupného listu predávajúcemu, najneskôr však 10 dňom odo dňa vykonania porovnania cien na relevantnom trhu. |
v * V prípade, ak sa prieskumom trhu zistí, že ceny tovaru alebo ekvivalentu tovaru (generikum) na trhu sú nižšie ako cena určená touto zmluvou, predávajúci sa zaväzuje znížiť cenu tak, aby jeho cena bola najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými kupujúcim pri prieskume trhu. Táto cena bude pre kupujúceho záväzná minimálne do doby vykonania ďalšieho prieskumu trhu, |
* v prípade ak predávajúci nezníži cenu tovaru podľa predchádzajúceho bodu, zaväzuje sa na základe predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho dodávať ekvivalent tovaru (generikum) s cenou najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými kupujúcim pri prieskume trhu, ak v čase prieskumu trhu existujú, |
* vprípade, že počas doby trvania zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky predávajúcemu, zníži ceny liekov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, predávajúci zníži ceny kupujúcemu v rovnakom pomere ako boli znížené ceny zo strany výrobcu, |
* pri úprave úradných určených cien liekov predávajúci je povinný dňom platnosti nových úradne určených cien upraviť cenu tak, aby nepresahovala zmluvnú cenu a bola kalkulovaná v zmysle platných opatrení o cenovej regulácií liekov MZ SR a platných úradne určených cien, |
* pri zmene výšky úhrad zdravotnou poisťovňou pri liekoch zakategorizovaných „A a AS“ počas trvania tejto zmluvy je predávajúci povinný upraviť cenu automaticky a bez dodatku tak, aby nepresahovala úhradu stanovenú Opatrením MZ SR, ktorým sa vydáva Zoznam liečiv a liekov plne uhrádzaných alebo čiastočne uhrádzaných na základe verejného zdravotného poistenia. O tejto zmene bude predávajúci bezodkladne písomne informovať kupujúceho, |
9.Dodávateľ je povinný predložiť ponuku len na zaregistrované lieky a liečivá na slovenskom trhu. Vlastnosti požadovaných liekov a liečiv sú dané/deklarované kódom prideleným Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv (ŠÚKL) Bratislava. Dodávateľ na základe vlastností lieku (definícia uvedená v "Príbalovom letáku"), ktoré charakterizuje kód ŠÚKL, môže ponúknuť aj ekvivalent výrobku (generikum). V prípade, že ponúkané lieky nebudú zaregistrované zmluva s dodávateľom bude zrušená. |
10. Dodávateľ ponuku spracuje v súlade so zákonom č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. |
11. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia RD, na základe čiastkových objednávok, zadaných e-mailom, prípadne podľa potrieb objednávateľa |
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
13. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu faktúry. |
14. Kupujúci uhradí dohodnutú kúpnu cenu predávajúcemu na základe faktúry vystavenej predávajúcim za každú jednotlivú dodávku. Vo faktúre musí byť uvedené číslo dodacieho listu a číslo objednávky. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom. |
15. Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. V prípade omeškania kupujúceho so splnením peňažného záväzku v zmysle tejto zmluvy, je predávajúci oprávnený vyúčtovať si úrok z omeškania vo výške podľa ustanovení § 369 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení, v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka. |
16. Objednávateľ preddavky z kúpnej ceny neposkytuje. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 6 mesiacov. |
18. Dodávateľ poskytuje na predmet dodávky záruku v dĺžke zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru uvedenej na obale tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou alebo nesprávnym skladovaním tovaru kupujúcim. |
19. Predávajúci sa zaväzuje, že v záručnej lehote zabezpečí riadne a včas od uplatnenia oprávnenej reklamácie bezplatné odstránenie všetkých nedostatkov, ktoré sú predmetom záruky. Náklady súvisiace s reklamovaným predmetom plnenia znáša účastník dohody/predávajúci v celom rozsahu. |
20.V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa týchto požiadaviek, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET-u uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovaru. |
21. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa bodu 20. |
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke. |
23.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa čiastkovej objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
24. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene a to písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien - údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných liekov, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod. |
24. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
25. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
26. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
27. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 subor položiek
31 981,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 10:40
03.05.2018 10:00
03.05.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2018 07:38 - Vstupná ponuka | 31 981,58 | € | Cena bez DPH |
03.05.2018 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 981,58 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: