35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
31361552
ANASOFT APR s.r.o.
Mlynská dolina 41, Bratislava, 81102, SVK
Systém ochrany citlivých údajov (DPL)
GDPR
Služba, Tovar
1. Data Loss Prevention (DLP) systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie systému na zabezpečenie ochrany citlivých dátových aktív pred únikom – Data Loss Prevention (DLP) systém. Systém musí zabezpečiť funkcionality pre identifikáciu citlivých dát podľa nastaveného kľúča v dátových úložiskách, ochranu pred únikom citlivých dát na koncových staniciach a ochranu proti úniku dát cez webový a emailový kanál a na perimetri siete. Požaduje sa dodávka, implementácia a zaškolenie do systému na ochranu pred únikom citlivých dát a ochranu webového a emailového kanála a perimetra siete. Zabezpečenie sa požaduje pre 160 používateľov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koncové stanice | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Okrem dodávky samotného systému sa od dodávateľa požaduje súčinnosť pri vyhodnotení politík a návrhu na vhodné oblasti blokovania prenosu citlivých dátových aktív, súčinnosť pri procese postupného zavádzania režimu blokovania citlivých aktív, návrh testovacích scenárov, návrh procesov obnovy pre prípad havárie alebo iných neočakávaných udalostí, monitorovanie blokovaných správ a súčinnosť pri vyhodnocovaní incidentov zistených službou, ktoré boli blokované. | |
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby v minimálnom rozsahu: 1. zaškolenie min. 2 osôb v rozsahu min. 8 hodín na jednu osobu, 2. zabezpečenie technickej podpory od výrobcu a možnosť aktualizácie softvérových produktov počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu, 3. technická podpora od dodávateľa v rozsahu 1 človekodeň experta/mesiac, ktorá bude slúžiť na prípadné nastavenie systému, zmenu konfigurácie v zmysle požiadavky objednávateľa, vykonanie a inštaláciu aktualizácií softvéru a iný rozsah objednaných služieb. | |
1. Architektúra, prepojiteľnosť a výkon: 1.1. poskytovať možnosť implementácie aj ako virtuálne zariadenie a softvérové riešenie, 1.2. všetky systémové moduly musia byť riadené prostredníctvom centrálneho UI, konzoly, 1.3. podporovať sieťovú vrstvu a koncové stanice v jednej politike a pravidle, 1.4. byť schopný v plnej výbave (sieťová aj endpoint časť) fungovať maximálne na dvoch fyzických alebo virtuálnych serveroch alebo appliance, pokračovanie: | |
1.5. obsahovať prednastavené politiky pre finančný sektor a pre Európu s priamym adresovaním požiadavky GDPR a politiky sa musia dať granulárne upravovať a priamo aplikovať, 1.6. chrániť dáta obsiahnuté v súboroch a databázach proti úniku na sieťovej vrstve (web, SMTP, FTP), 1.7. chrániť dáta obsiahnuté v súboroch a databázach proti úniku z koncových staníc, 1.8. ochrana dát pomocou agentov na endpointoch musí byť plnohodnotná (všetky dodávané funkcionality) aj v prípade, že endpoint je off-line (nepripojený do podnikovej siete), pokračovanie: | |
1.9. mať možnosť chrániť pred únikom dát umiestnenými v cloude. 1.10. obsahovať preddefinované politiky pre GDPR, 1.11. zabezpečiť kumulatívnu analýzu za účelom identifikácie únikov dát v malých dávkach v rámci dlhšieho časového intervalu, 1.12. zabezpečiť funkcionalitu Incident Risk Ranking, tzn. schopnosť DLP riešenia automaticky identifikovať bezpečnostné incidenty, prideľovať im úroveň závažnosti a zoskupovať ich tak, aby sa v reportoch a dashboardoch ukazovali najzávažnejšie incidenty za posledných 24 hodín a posledných 7 dní. Pokračovanie: | |
Zobrazené budú incidenty, ktoré prekročili definovanú hranicu rizika. Analytický mechanizmus spracovávania incidentov z koncových zariadení, z e-mailovej a webovej brány, 1.13. Zabezpečiť funkcionality Incident management and Workflow – schopnosť riadiť a kontrolovať riešenie incidentov tak, aby bolo možné: a) Priradiť incidenty konkrétnej osobe na spracovanie, b) Meniť status incidentu, c) Meniť úroveň závažnosti incidentu, d) Ignorovať incident, e) Označovať incidenty za účelom filtrovania, f) Pridávať komentáre k incidentom, g) Mazať incidenty jednotlivo alebo v skupinách. Pokračovanie: | |
1.14. Zabezpečiť funkcionalitu (machine learning) – funkcionalita, ktorá umožňuje užívateľom naučiť systém identifikovať relevantné dáta, s ktorými sa systém ešte nestretol. Systém prijíma pozitívne alebo negatívne príklady od užívateľov, na základe ktorých označuje podobné dokumenty, zdrojové kódy a iné. | |
2. Manažment systému: 2.1.umožniť monitorovanie bezpečnostných incidentov v reálnom čase pre okamžité riešenie problémov, 2.2. zahrnúť informácie o identite užívateľov, 2.3. poskytovať zobrazenie všetkých konfiguračných nastavení v jednej konzole pre zníženie zaťaženia administratívnymi prácami, 2.4. podporovať viacero role-based administratívnych kont, ktoré poskytujú granulárnu kontrolu a obmedzenia, 2.5. podporovať administratívne role umožňujúce jednotlivcom alebo skupinám prístup výhradne len k reportingovým údajom pre určených užívateľov alebo skupiny, pokračovanie: | |
2.6. umožniť konfigurovanie hodnotenia vážnosti incidentov, 2.7. automaticky vyhodnocovať rizikovosť jednotlivých užívateľov, 2.8. umožňovať kontrolu autentifikácie užívateľa voči externej databáze, napr. Active Directory. | |
3. Filtrovanie obsahu a detekcia: 3.1. poskytovať DLP skenovanie obsahu ako natívnu funkciu. Citlivý obsah nesmie byť skenovaný mimo zariadenia, 3.2. byť schopný chrániť e-mailové správy, ktoré sú synchronizované s mobilnými zariadeniami prostredníctvom protokolu ActiveSync. Správy obsahujúce citlivé informácie musia byť auditované alebo zablokované pre synchronizáciu, 3.3. vedieť vyňať a preveriť obsah textu súborov a príloh, 3.4. vedieť preveriť metadáta v súboroch v rámci preverovania uloženého obsahu, pokračovanie: | |
3.5. vedieť rekurzívne preveriť obsah komprimovaných archívov (napr. ZIP, TAR, RAR) a detekovať v nich citlivý obsah, 3.6. vedieť detekovať na základe typu dokumentu, aj keď odosielateľ zmenil príponu súboru, 3.7. byť schopný čítať text z obrázkov a PDF dokumentov uložených ako obrázky (OCR), 3.8. byť schopný chrániť pred únikom citlivých dát na sieťovej vrstve (protokoly SMTP, HTTP, HTTPS, FTP, FTP-over-HTTP, Instant Messaging a ďalšie protokoly), 3.9. detekovať dáta pre HTTP/HTTPS, pokračovanie: | |
3.10. podporovať fingerprinting, automatické učenie citlivého obsahu, 3.11. podporovať „whitelist“ častí súboru určených pre fingerprinting, tak, že z fingerprintovaného dokumentu je vylúčené napr. záhlavie alebo päta stránky, ktoré sa opakujú a nie je potrebné ich zachytávať, 3.12. detekovať FTP lokálne (built-in), 3.13. scanovať dáta pre emailový kanál, 3.14. detekovať „pomalé úniky“. Je schopný sledovať politiky, zaznamenať a zablokovať incident až v okamžiku, kedy je prekročená hranica, pokračovanie: | |
3.15. byť schopný odhaliť viacnásobné incidenty v priebehu času (napr. analogicky k pomalému úniku, ktorý v priebehu času prejde do straty dôležitých údajov), 3.16. detekovať únik dát cez dynamicky updatované Web 2.0 stránky (používajúce AJAX) např. http://translate.google.com, 3.17. identifikovať užívateľov voči externej databáze, napr. Active Directory. | |
4. Notifikácie a workflow: 4.1. vedieť automaticky upozorniť odosielateľov alebo ich manažérov, keď dôjde k porušeniu politiky, 4.2. vedieť poskytnúť automatické notifikácie o incidentoch rôznym oddeleniam, ako napr. právnemu a odd. Informačnej bezpečnosti, 4.3. obsahovať workflow s funkcionalitou prideľovania riešiteľa incidentu, automatického sledovania nápravy incidentu (napr. kódy stavu, atribúty, priradenie do fronty, závažnosť incidentu a pod.), pokračovanie: | |
4.4. vedieť vytvoriť oddelené role pre technickú správu serverov, správu užívateľov, vytvárania a zmien politiky, nápravy incidentov, zobrazovania incidentov pre dáta v pokoji, v pohybe, alebo v koncovom bode, 4.5. plne podporovať notifikácie v lokálom jazyku – slovenčine. | |
5. Integrácie a API: 5.1. poskytovať integráciu s e-mail encryption bránou, 5.2. podporovať systém CITRIX. | |
6. Monitorovanie koncových zariadení: 6.1. byť schopný chrániť pred únikmi citlivých dát na koncových staniciach (Endpoint) formou agentov na zariadeniach koncových užívateľov, 6.2. odhaliť pokusy užívateľa o zaslanie dôverných údajov prostredníctvom internetových protokolov, napríklad e-mailom, webmailom (Yahoo!, Gmail), IM alebo FTP, aj keď je koncový bod odpojený od podnikovej siete,6.3. podporovať databázový fingerprinting aj na koncových bodoch, 6.4. Agent na endpointe musí podporovať vynucovanie politík založených na fingerprintingu aj keď je offline, pokračovanie: | |
6.5. umožniť zamedzovať vytváraniu kópií údajov na prenosné média, 6.6. vedieť zašifrovať citlivé dáta pri ich prenose na odpojiteľné médiá (CD/DVD/USB), 6.7. umožniť aplikovať rôzne politiky pre rôznych koncových užívateľov alebo skupiny užívateľov a uplatniť rôzne politiky aj keď sú títo užívatelia nahlásení na ten istý koncový počítač, 6.8. mať možnosť pre administrátorov vzdialene dočasne odstaviť agenta na koncovom bode na základe požiadavky koncového užívateľa, 6.9. podporovať automatickú aktualizáciu agentov a zmeny v politike bez nástrojov tretej strany, pokračovanie: | |
6.10. agent na koncovom bode musí podporovať všetky výrobcom podporované verzie Windows OS a Mac OS, 6.11. systém musí chrániť pred únikom dát cez rôzne kanály (USB, LAN, tlač, https, ...) pričom politiky pre každý kanál sa musia dať nastaviť samostatne. | |
7. Reporting: 7.1. poskytnúť preddefinované reporty pre vyhodnocovanie užívateľov, skupín alebo lokalít, o ich správaní, trendoch atď., 7.2. umožniť spárovanie zaznamenanej prevencie hrozieb a aktivity na prevenciu úniku údajov s užívateľským menom, 7.3. poskytovať detailné informácie o aktivitách užívateľov z pohľadu DLP, 7.4. podporovať anonymné reportovanie správania sa a aktivít užívateľov z pohľadu DLP a mať možnosť odstrániť alebo zamaskovať citlivé osobné informácie, 7.5. vedieť údaje v reportoch exportovať do formátov ako PDF, CSV, pokračovanie: | |
7.6. umožniť zdieľať reporty na základe priradenej role, 7.7. vedieť zoskupiť jednotlivé incidenty do skupín podľa zdroja alebo povahy incidentu a vytvoriť informáciu o rizikových užívateľoch za definovaný čas, 7.8. systém umožní zobrazenie manažérskych dashboardov s prehľadnými informáciami o incidentoch a ich riešení, ktoré komunikačné kanály sú rizikové a aké typy porušení politík nastali, pokračovanie: | |
7.9. systém umožní vyhodnotenie rizikovosti incidentov, rizikovosti konkrétnych užívateľov a identifikácia užívateľov s podozrivými praktikami pri práci s citlivými údajmi, určenie najzávažnejších narušiteľov politík pri konkrétnom incidente. |
Názov |
1. Ochrana osobných údajov. 1.1. Objednávateľ je v súlade s §4 ods. 2 zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej „ZoOOÚ“) prevádzkovateľom, ktorý sám alebo spoločne s inými vymedzuje účel a prostriedky spracúvania osobných údajov, určuje podmienky ich spracúvania a spracúva osobné údaje vo vlastnom mene. |
1.2. Objednávateľ spracúva okrem iného osobné údaje dlžníkov (ďalej aj „dotknutých osôb“), ktoré získava prostredníctvom zmlúv, rozhodnutí súdov a iných orgánov verejnej správy a samosprávy, v ktorých vystupujú dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracovávané a ktoré prevádzkovateľ nadobudol s pohľadávkami voči dotknutým osobám od tretích osôb (ďalej len “dotknuté dokumenty”) za účelom správy a vymáhania pohľadávok. |
1.3. Objednávateľ ako prevádzkovateľ v súlade s ustanoveniami § 8 ZoOOÚ poveruje dodávateľa ako sprostredkovateľa na spracúvanie osobných údajov dotknutých osôb za účelom plnenia predmetu tejto zmluvy. Dodávateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb odo dňa účinnosti tejto zmluvy, a to po celú dobu jej platnosti a účinnosti. |
1.4. Dodávateľ ako sprostredkovateľ sa zaväzuje spracúvať osobné údaje dotknutých osôb získané za účelom plnenia predmetu tejto zmluvy v súlade s dobrými mravmi, v rozsahu a za podmienok stanovených v tejto zmluve a iba pre účely splnenia predmetu tejto zmluvy. Ďalej sa zaväzuje pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb neohrozovať ani nepoškodzovať ich práva a právom chránené záujmy a dbať, aby nedošlo k porušeniu základných práv a slobôd dotknutých osôb, najmä k porušeniu ich práv na zachovanie ľudskej dôstojnosti alebo k iným neoprávneným zásahom do ich práva na ochranu súkromia. |
1.5. Zhotoviteľ ako sprostredkovateľ je oprávnený vykonávať s osobnými údajmi dotknutých osôb len tie operácie , ktoré sú nevyhnutné na splnenie predmetu zmluvy a bezprostredne s ním súvisia, a to v nasledovných informačných systémoch objednávateľa/prevádzkovateľa: a. Informačný systém – personalistika, mzdy, uchádzači o zamestnanie a dochádzkový systém, b. Informačný systém – účtovné doklady a vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti, c. Informačný systém – správa došlej a odoslanej pošty, správa registratúry a archívu, (pokračovanie o riadok nižšie): |
d. Informačný systém - správa a vymáhanie pohľadávok, e. Informačný systém – kamerový systém, f. Informačný systém - evidencia účastníkov verejného výberového konania na odplatné postúpenie pohľadávok, g. Informačný systém – vybavovanie sťažností, h. Informačný systém - žiadosti podľa Zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, ch. Informačný systém - agenda vyplývajúca zo zákona č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou trestnej činnosti, (pokračovanie o riadok nižšie): |
i. Informačný systém - evidencia jednorazových vstupov do priestorov, j. Informačný systém - vymáhanie pohľadávok štátu, k. Informačný systém - evidencia podnetov kriminality a inej protispoločenskej činnosti. |
1.6. Objednávateľ ako prevádzkovateľ vykonáva spracúvanie osobných údajov dotknutých osôb v rozsahu titul, meno a priezvisko (vrátane rodného a predchádzajúceho), dátum narodenia, rodné číslo, adresa bydliska (trvalého a/alebo prechodného), číslo občianskeho preukazu alebo iného dokladu totožnosti, štátna príslušnosť a prípadné doplňujúce údaje uvedené v dotknutých dokumentoch (vrátane telefonického kontaktu a elektronickej komunikácie). |
1.7. Na základe tejto zmluvy poskytne objednávateľ /prevádzkovateľ/ dodávateľovi /sprostredkovateľovi/ nasledujúce osobné údaje, ktoré bude sprostredkovateľ pre prevádzkovateľa spracúvať za podmienok dohodnutých v tejto zmluve: titul, meno a priezvisko (vrátane rodného a predchádzajúceho), dátum narodenia, rodné číslo, adresa bydliska (trvalého a/alebo prechodného), štátna príslušnosť. Poverenie pre dodávateľa ako sprostredkovateľa sa vzťahuje na spracúvanie osobných údajov v uvedenom rozsahu. |
1.8. Spracúvanie osobných údajov dodávateľ /sprostredkovateľ/ nesmie vykonávať prostredníctvom inej osoby. |
1.9. Prevádzkovateľ týmto vyhlasuje, že pri výbere sprostredkovateľa postupoval tak, že dbal na jeho odbornú, technickú, organizačnú a personálnu spôsobilosť ako aj jeho schopnosť zaručiť bezpečnosť spracúvaných osobných údajov zodpovedajúcimi bezpečnostnými opatreniami, v súlade s požiadavkami stanovenými platnými právnymi predpismi. |
2. Ochrana dôverných informácií. 2.1. Za dôverné informácie podľa tejto zmluvy zmluvné strany považujú všetky informácie poskytnuté druhou zmluvnou stranou, a to vedome alebo nevedome, v písomnej aj v ústnej forme, najmä informácie, ktoré sú osobnými údajmi v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, ktoré sa strany dozvedeli v súvislosti so zmluvou, ako aj obchodné tajomstvo a know-how, ktorým sa rozumejú akékoľvek poznatky obchodného, výrobného, technického či ekonomického charakteru, ktoré súvisia s činnosťou zmluvnej strany, (pokračovanie o riadok nižšie): |
tak pri zabezpečovaní predmetu tejto zmluvy, ako aj so všetkými jej činnosťami a ktoré majú skutočnú alebo aspoň potenciálnu hodnotu, nie sú v obchodných kruhoch bežne dostupné, majú byť utajené a zmluvná strana ich utajenie zodpovedajúcim spôsobom zabezpečuje (ďalej len „dôverné informácie“). Obe zmluvné strany sa zaväzujú zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách druhej zmluvnej strany a zaväzujú sa, že prijmú všetky opatrenia na ochranu dôverných informácií a že tieto dôverné informácie budú chrániť. |
2.2. Obe zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky písomnosti (vrátane písomností v elektronickej podobe) obsahujúce dôverné informácie, ktoré jedna strana poskytne druhej zmluvnej strane, nebude druhá zmluvná strana bez výslovného súhlasu zmluvnej strany kopírovať, ani žiadnym iným spôsobom rozmnožovať a kedykoľvek ich na požiadanie vráti zmluvnej strane, vrátane všetkých kópií alebo opisov, alebo ich na základe požiadavky zmluvnej strany zničí, vrátane všetkých kópií alebo opisov, ak nie je dohodnuté v tejto zmluve inak. |
2.3. Obe zmluvné strany sa zaväzujú, že bez písomného súhlasu druhej zmluvnej strany neposkytnú dôverné informácie v žiadnej forme tretím osobám, s výnimkou svojich zamestnancov, zástupcov, ďalších osôb v obdobnom postavení, a to len na účely plnenia tejto zmluvy, ak nie je dohodnuté v tejto zmluve inak. |
2.4. Obe zmluvné strany sa zaväzujú zabezpečiť, že ich zamestnanci, zástupcovia a ďalšie osoby v obdobnom postavení budú zachovávať mlčanlivosť vo vzťahu k dôverným informáciám. Pokiaľ poruší niektorá z osôb zmluvnej strany uvedených v predchádzajúcej vete povinnosť mlčanlivosti vo vzťahu k dôverným informáciám, považuje sa to za porušenie povinnosti mlčanlivosti tejto zmluvnej strany. |
2.5. Záväzok mlčanlivosti oboch zmluvných strán o získaných dôverných informáciách ukončením tejto zmluvy nezaniká. |
2.6. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa neuvedie objednávateľa v spojitosti s predmetom plnenia podľa tejto zmluvy ako referenciu na prípadné budúce zákazky. |
3. Odovzdanie predmetu zákazky (ďalej aj „dielo“) nastane dňom podpisu odovzdávacieho/preberacieho protokolu obomi zmluvnými stranami, resp. zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonať dielo a odovzdať ho v lehote do dvoch mesiacov od účinnosti zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať technickú podporu a servis v trvaní 24 mesiacov odo dňa odovzdania diela, tzn. podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu. Technická podpora od dodávateľa bude zabezpečovaná počas 8 pracovných hodín 5 dní v týždni v rozsahu 1 človekodeň mesačne, s možnosťou prenosu voľných človekohodín v rámci trvania zmluvného vzťahu. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy minimálne 2 referencie za realizované zákazky (za obdobie rokov 2015-2017), ktorých predmetom bola komplexná dodávka systému ochrany citlivých dátových aktív (DLP) pre min. 150 užívateľov v celkovej hodnote spolu min. 50 000 eur bez DPH. Písomné vyhlásenie o referenciách bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, cena plnenia bez DPH v posudzovanom období, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. Pokračovanie o riadok nižšie: |
V prípade, ak dodávateľ je zmluvne zaviazaný mlčanlivosťou vzťahujúcou sa na predmet realizovanej zákazky, poskytne referencie formou čestného vyhlásenia. |
6. Dodávateľ požaduje pre úspešnú realizáciu predmetu zákazky zabezpečiť minimálne dvoch expertov na informačnú bezpečnosť s preukázaním minimálne 3 ročnej odbornej praxe v oblasti inštalácie, konfigurácie a implementácie bezpečnostného softvéru podobných parametrov ako predmet zákazky. Dodávateľ predloží údaje, z ktorých je identifikovateľná a preukázateľná minimálne 3 ročná odborná prax v oblasti informačnej bezpečnosti a minimálne 2 praktické skúsenosti s realizáciou projektov zameraných na informačnú bezpečnosť. |
7. Platobné podmienky objednávateľa: 7.1. Objednávateľ uhradí 60,00 % zmluvnej ceny za dielo po jeho protokolárnom odovzdaní v zmysle bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní, 7.2. Objednávateľ uhradí 40,00 % zmluvnej ceny za dielo po 12 mesiacoch od účinnosti zmluvy na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
8. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
9. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
.10. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2018 08:00 — 02.05.2020 23:59
1,00 súbor položiek zákazky
50 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2018 15:26
26.04.2018 10:00
26.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2018 11:09 - Vstupná ponuka | 50 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.04.2018 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: