• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2018 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2018 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2018 10:00

Detail zákazky Z201817663

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2018 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2018 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2018 10:00

Základné údaje

Z201817663

OF-163505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3426748

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

41354982

Anton Skurčák

Oravská Polhora 920, Oravská Polhora, 02947, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výrobky z bravčového a hovädzieho mäsa

bravčové výrobky, hovädzie výrobky, salámy, párky, klobásky, špekačky, slanina, šunka, údené výrobky, oškvarky, bravčová masť

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131600-1 - Hovädzie a teľacie výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výrobky z bravčového a hovädzieho mäsa
Funkcia
Potraviny na priamu spotrebu, varenie, prípravu pokrmov. Tovar bude použitý pri príprave jedál pre zariadenia spoločného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - Klobása domáca (bravčová) kg 50
Položka č. 1 - Klobása domáca (bravčová) - váha 1 ks g 100
Položka č. 2 - Kabanos (bravčový) kg 180
Položka č. 2 - Kabanos (bravčový) - váha 2 ks g 100
Položka č. 3 - Cesnaková klobása kg 120
Položka č. 3 - Cesnaková klobása - váha 1 ks g 100
Položka č. 4 - Ipeľská klobása kg 120
Položka č. 4 - Ipeľská klobása - váha 1 ks g 100
Položka č. 5 - Špekačky (bravčové) kg 220
Položka č. 5 - Špekačky (bravčové) - váha 1 ks g 100
Položka č. 5 - Špekačky - podiel bravčového mäsa % 50
Položka č. 6 - Párky obyčajné (bravčové) kg 100
Položka č. 6 - Párky obyčajné (bravčové) - váha 1 ks g 100
Položka č. 6 - Párky obyčajné - podiel bravčového mäsa % 41
Položka č. 7 - Párky so syrom kg 310
Položka č. 8 - Viedenské párky kg 280
Položka č. 9 - Spišské párky kg 280
Položka č. 10 - Párky hot-dog kg 370
Položka č. 10 - Párky hot-dog - podiel mäsa % 70
Položka č. 11 - Klobáska syrová kg 320
Položka č. 11 - Klobáska syrová - váha 1 ks g 100
Položka č. 12 - Pikantná klobása kg 320
Položka č. 12 - Pikantná klobása - váha 1 ks g 100
Položka č. 13 - Saláma Vysočina kg 380
Položka č. 13 - Saláma Vysočina - balenie vákuové g 100
Položka č. 14 - Saláma obyčajná suchá kg 380
Položka č. 14 - Saláma obyčajná suchá - balenie vákuové g 100
Položka č. 15 - Saláma Liptovská kg 280
Položka č. 15 - Saláma Liptovská - balenie vákuové g 100
Položka č. 16 - Pečená sekaná kg 310
Položka č. 16 - Pečená sekaná - balenie vákuové g 100
Položka č. 17 - Tlačenka domáca (bravčová) kg 310
Položka č. 17 - Tlačenka domáca (bravčová) - balenie vákuové g 100
Položka č. 18 - Saláma šunková (bravčová) kg 380
Položka č. 18 - Saláma šunková (bravčová) - balenie vákuové g 100
Položka č. 19 - Jaternica domáca (bravčová) kg 30
Položka č. 19 - Jaternica domáca (bravčová) - váha 1 ks g 100
Položka č. 20 - Bravčová šunka dusená kg 80
Položka č. 20 - Bravčová šunka dusená - podiel bravčového mäsa % 90
Položka č. 21 - Bravčová šunka dusená kg 110
Položka č. 21 - Bravčová šunka dusená - podiel bravčového mäsa % 75
Položka č. 22 - Bravčová šunka dusená kg 30
Položka č. 22 - Bravčová šunka dusená - podiel bravčového mäsa % 55
Položka č. 23 - Pečeňový syr kg 80
Položka č. 23 - Pečeňový syr - balenie kg 1
Položka č. 24 - Údené koleno bez kosti kg 160
Položka č. 25 - Údené koleno s kosťou kg 120
Položka č. 26 - Údené stehno bez kosti kg 160
Položka č. 27 - Údené karé bez kosti kg 160
Položka č. 28 - Údená varená krkovica bez kosti kg 120
Položka č. 29 - Údené bravčové kosti kg 50
Položka č. 30 - Údený bok bez kosti kg 30
Položka č. 31 - Údený lalok s kožou kg 400
Položka č. 32 - Slanina - údená kg 850
Položka č. 33 - Slanina Oravská kg 100
Položka č. 34 - Údená panenka kg 60
Položka č. 35 - Plnený bôčik klobásovou zmesou kg 480
Položka č. 36 - Plnená panenka kg 50
Položka č. 37 - Bôčik varený paprikový kg 350
Položka č. 38 - Oškvarky kg 330
Položka č. 39 - Bravčová masť kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo: hodnota uvedená v popise predmetu obstarávania tvorí maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
Dátum spotreby : bude vyznačený na obaloch alebo dodacích listoch takým spôsobom, aby pri prevzatí tovaru Objednávateľ mohol lehotu skontrolovať.
Mäso z ktorého budú výrobky vyrobené: chov zvierat určených k výrobe predmetu plnenia musí byť v súlade so zákonom č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Mäso z ktorého budú výrobky vyrobené: musí byť v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám.
Mäso z ktorého budú výrobky vyrobené: musí mať preukázaný pôvod v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi .
Dodanie: postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať dodaný tovar v mesačných intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do dvoch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované 2x do týždňa výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.00 h do 11.00 h.. V prípade štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja pripadajúcich na dni dodania, sa termín dodania dojedná po vzájomnej dohode.
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Zmluvné strany vo vzťahu k určeniu Ceny tovaru sú oprávnené počas trvania Rámcovej dohody prehodnocovať Cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než Cena určená v zmysle Rámcovej dohody oznámená po uzatvorení Rámcovej dohody ako jednotková cena za tovar, sú povinné určiť novú jednotkovú cenu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami na trhu (ďalej len „úprava ceny tovaru“).
Spôsob, akým zmluvné strany budú zisťovať ceny na účely prehodnotenia Ceny tovaru, je na základe dohode zmluvných strán určený spôsobom prieskumu trhu s rovnakým predmetom plnenia. Na účely porovnania cien je obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, obdobie troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich prehodnoteniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické tovary.
Pokiaľ dodávateľ nepristúpi na úpravu Ceny tovaru, je Objednávateľ, ktorý je verejným obstarávateľom oprávnený písomne vypovedať Rámcovú dohodu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením . Za ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami sa považuje dodržanie minimálnych technických špecifikácii predmetu zákazky, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Doprava na miesto plnenia: Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 3,00m, Max. šírka 2,4m

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie č. 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 zákazka

32 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2018 13:31

23.04.2018 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2018 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 39
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2018 14:00 - Vstupná ponuka 32 280,00 € Cena s DPH
23.04.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 30 599,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS