36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
46728571
CTRL + C s. r. o.
Lipová 52/6, Partizánske, 95804, SVK
Výroba a dodanie propagačných predmetov
Drevená varecha, pohľadnice, puzzle, pero, ceruzka, USB kľúč
Tovar, Služba
1. Drevená varecha
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Drevená varecha | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Drevená varecha okrúhla | s potlačou erbu objednávateľa na zadnej strane (miešacej časti) |
branding/gravírovanie | jednofarebné čierne alebo hnedé |
dĺžka varechy | 60 cm |
povrchová úprava | brúsená nelakovaná |
materiál | prírodné drevo - buk |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
2. Pohľadnice
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pohľadnice s motívom Trenčianskeho kraja | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
papier | pohľadnicový |
povrchová úprava potlače | parciálny lak |
rozmery pohľadnice | výška 10 cm x šírka 21 cm |
Grafický návrh pohľadnice ( predná strana ) | dodá objednávateľ |
Text (zadná strana) názov potlače/fotky | dodá objednávateľ |
gramáž papiera | 215 g |
farebnosť | 4/1 |
3. Puzzle
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Puzzle s motívom Trenčianskeho kraja | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Puzzle s motívom Trenčianskeho kraja | obsahuje 100 dielov |
Puzzle papierové-kartónové so 100 dielmi | so sublimačnou potlačou |
rozmer | 48,5 x 33,5 cm |
potlač | viac farebná 4/0 |
Grafiku na puzzle | dodá objednávateľ |
balenie | v kartónovej krabičke s potlačou identickou s Puzzle a s erbom objednávateľa |
4. Pero
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pero reprezentatívne | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pero reprezentatívne | s erbom objednávateľa |
druh pera | Oleg Plastic - plastové guľôčkové |
náplň | modrá |
farba pera | modrá |
rozmer | 1 cm x 13,8 cm |
farba potlače | jednofarebná - strieborná |
druh potlače | tampoprint |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
5. Ceruzka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ceruzka | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ceruzka | z prírodného dreva s bielou gumou |
materiál | prírodné drevo |
farba | identická s materiálom |
rozmer | 7 x 190 mm |
potlač | tampoprint s erbom objednávateľa |
farba potlače | jednofarebná -čierna |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
6. USB kĺúč
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tvar USB kľúča | špeciálny v tvare erbu objednávateľa (viď. príloha obrázok) |
USB kľúč | s retiazkou |
rozmer USB kľúča | 36 x 44 x 11 mm |
materiál | PVC |
kapacita | 4 GB |
farba USB kľúča | jednofarebná - biela |
potlač prednej strany (viď. príloha obrázok) | erb objednávateľa 35 x 38,6 mm ; viacfarebná - 4 farby (biela, žltá, červená a modrá) |
zadná strana USB (viď. príloha obrázok) | vystúpený čierny text - názov objednávateľa |
Grafický podklad | dodá objednávateľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, ktorej následne kontaktná osoba objednávateľa zašle e-mailom v PDF formáte grafické podklady a názvy potlače na jednotlivé položky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky a ich dodaním predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
Dodať nové nepoužívané predmety s kvalitnou potlačou. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať.Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia/odovzdania dodaného predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru /§ 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení/. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.05.2018 08:00 — 14.05.2018 08:58
2 700,00 ks
2 590,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2018 09:00
24.04.2018 10:00
24.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2018 15:03 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
24.04.2018 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: