36579343
Letisko Košice - Airport Košice, a.s.
Letisko Košice, Košice, 04175, SVK
44291809
innogy Slovensko s. r. o.
Hviezdoslavovo námestie 13, Bratislava, 81102, SVK
Združená dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, preprava a distribúcia zemného plynu, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Združená dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") Objednávateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Objednávateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odberné miesto č. 1 - maloodber ("OM 1") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov | kWh | 290000 | ||
Odberné miesto č. 2 - strednoodber ("OM 2") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov | kWh | 1500000 | ||
Odberné miesto č. 3 - strednoodber ("OM 3") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov | kWh | 800000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM 1 | |
Identifikácia OM 1 (POD kód) | SKSPPDIS020919000140 |
Číslo OM 1 | 149705 |
Začiatok plnenia | 01.05.2018 |
Koniec plnenia | 30.04.2019 |
OM 2 | |
Identifikácia OM 2 (POD kód) | SKSPPDIS000930020586 |
Číslo OM 2 | 3026 |
Začiatok plnenia | 01.05.2018 |
Koniec plnenia | 30.04.2019 |
Denné maximálne množstvo | 2000 m3 |
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (máj 2018až apríl 2019) odberu plynu v % | 0-0-0-0-0-3-13-18-23-19-16-8 |
OM 3 | |
Identifikácia OM 3 (POD kód) | SKSPPDIS000930021462 |
Číslo OM 3 | 3005 |
Začiatok plnenia | 01.05.2018 |
Koniec plnenia | 30.04.2019 |
Denné maximálne množstvo | 780 m3 |
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (máj 2018 až apríl 2019) odberu plynu v % | 2-2-2-2-2-3-15-19-19-17-11-6 |
Názov |
01. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na Plnenie (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), tvoriace Prílohu č. 1 VZP. |
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP. |
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP. |
Predmet zmluvy |
04. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade predpismi uvedenými v OUEP čl. I bod 1.3. |
05. Dodávateľ sa zaväzuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj k prevzatiu zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania právnych predpisov (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok). |
06. Základom pre účtovanie dodávky plynu je skutočne dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
07. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov Vyššej moci. |
Miesto, čas a spôsob plnenia Zmluvy |
08. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definované v Špecifikáciách príslušným POD kódom. |
09. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pre OM. |
10. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné. |
11. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
12. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle. |
13. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje počas celej doby platnosti tejto Zmluvy online zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom v rozsahu minimálne: |
a) elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr v reálnom čase, |
b) elektronickú službu umožňujúcu zriadenie prístupu viacerých používateľov v mene jedného Objednávateľa s rôznymi oprávneniami, |
c) elektronickú službu poskytujúcu prístup k údajom o spotrebe jednotlivých odberných miest vrátane histórie spotreby, |
d) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek Objednávateľa, ktorá obsahuje minimálne: - Online komunikáciu - Možnosť prikladať prílohy - Notifikáciu stavu požiadavky - Zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky. |
Cena |
14. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb a prepravy počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania Zmluvného obdobia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách. |
15. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky s uvedením tarify pre jednotlivé OM. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v % a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH v %. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú Tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia, v členení na fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO. |
16. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok uplatní v prípade prekročenia 120 % predpokladaného množstva Plnenia. |
Platobné a fakturačné podmienky |
17. Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúru (v papierovej a elektronickej podobe), obsahujúca QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje zasielať fakturačné dátové súbory vo formáte RDI v štruktúre, ktorá bude predmetom dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom. |
19. Dodávateľ zašle Objednávateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za skutočnú dodávku zemného plynu v súlade s kalkuláciou ceny. Každá faktúra bude vystavená v písomnej forme a doručená do miesta sídla Objednávateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
20. Úhrada za skutočne odobratý zemný plyn sa uskutoční na základe faktúry Dodávateľa formou bezhotovostného platobného styku. |
21. Fakturačné obdobie je pri maloodbernom mieste OM 1 a pri strednoodberných miestach OM 2 a OM 3 obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
22. Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za služby obchodníka, čiastku fakturovanú za služby prepravy a čiastku fakturovanú za služby distribúcie s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu zvlášť. |
23. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požadovať od Objednávateľa za opakovanú dodávku Plnenia preddavkové platby, a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné. |
24. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne. |
25. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia za OM1 je stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia na OM 2 a OM 3 za kalendárny mesiac, na ktorý sa preddavková platba uhrádza, je stanovená podľa jednotkových cien Cenníka a predpokladaného mesačného množstva Plnenia na OM 2 a OM 3, uvedeného v Špecifikácii na príslušný kalendárny mesiac (vypočítaného ako percentuálny podiel celkového predpokladaného množstva). |
26. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
27. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Povinnosti Dodávateľa |
28. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu, v zmysle Energetických predpisov, Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi platné povolenie alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
29. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi platnú zmluvu na rok 2018 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2019 s PDS o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Dodávateľ poskytne najneskôr v deň začiatku plnenia: |
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, |
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP najneskôr do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, |
- poučenie o spôsobe doručovania písomností, |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti resp. podá žiadosť podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP, |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP, |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov. |
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemnného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. |
31. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si Dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov. |
32. Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa plynu. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho OM. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vzhľadom na osobitnú povahu prevádzky Objednávateľa je Dodávateľ povinný do 5 dní odo dňa účinnosti Zmluvy poskytnúť Objednávateľovi zábezpeku na náhradu prípadnej škody spôsobenej porušením povinností Dodávateľa podľa tejto Zmluvy vo výške EUR 4.000,- (slovom štyritisíc eur), ktorá bude zložená na účet Objednávateľa oznámený Dodávateľovi v deň vzniku Zmluvy a bude slúžiť ako zábezpeka za dodanie Plnenia podľa tejto Zmluvy v požadovanom množstve, kvalite, čase a v súlade s podmienkami tejto Zmluvy (ďalej len „Zábezpeka“). | Porušenie povinnosti Dodávateľa zložiť Zábezpeku sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľovi vzniká pod podmienkou splnenia všetkých zmluvných povinností nárok na uvoľnenie Zábezpeky zníženej o sumy oprávnene použité zo Zábezpeky dňom uplynutia účinnosti tejto Zmluvy pod podmienkou neexistencie resp. riadneho odstránenia a/alebo nahradenia všetkých škôd, za ktoré Dodávateľ zodpovedá. |
Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.05.2018 00:00 — 30.04.2019 00:00
2 590 000,00 kWh
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 14:55
23.04.2018 10:00
23.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2018 08:06 - Vstupná ponuka | 89 990,00 | € | Cena bez DPH |
23.04.2018 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: