00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31717802
INTRAVENA s.r.o.
Levočská 9, Prešov, 08001, SVK
Dezinfekcia nástrojov
Dezinfekcia nástrojov
Tovar, Služba
1. Dezinfekcia nástrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
dezinfekcia zdravotníckych nástrojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. prípravok - 1 balenie | liter | 2 | ||
Množstvo | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka č.1 | |
Koncentrovaný kvapalný čistiaci a dezinfekčný prípravok na inštrumentárium, povrchy zdravotníckych pomôcok a endoskopov | 100 g obsahuje nasledovné aktívne substancie : 7,7 g didecyldimethylammonium chloride, 0,4 g polyhexametylene biguanide, 15- 30 % neionogennych tenzidov, enzymy, parfem |
celkové spektrum účinnosti podľa EN 14885, alebo DVV/RKI fáza 2, krok 2, testovanie v špinavých podmienkach | baktericidný, obalené vírusy, levurocídny |
expozičný čas pre baktericidnú účinnosť podľa EN 14561 a levurocídny účinok podľa EN14562 | 5 minút |
expozičný čas pre obmedzenú virucidnú účinnosť podľa DVV/RKI | 5 minút |
obsahuje | enzymy - lipaza, amylaza, proteaza, didecyldimetylammonium chlorid, polyhexametylene biquanid |
Názov |
Biocidná účinnosť musí byť preukázaná podľa EN 14885 platných pre oblasť zdravotníctva. V prípade, že pre danú oblasť použitia nieje definovaná norma podľa EN 14885, je možné predložiť metódu testovania z inej oblasti použitia (napr. potravinárstvo) alebo predložiť testy podľa testovacej metódy z akreditovaného laboratória (např. DVV/RKI, DGHM) |
Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie výrobku, produktové a informačné listy výrobku, ktorý je predmetom plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
Dezinfekčné prípravky na nástroje a endoskopy musia byť deklarované ako zdravotnícky prostriedok, uchádzač na vyžiadanie predloží dokumenty deklarujúce tento fakt. Mikrobiologická účinnosť u dezinfekčných prípravkov na nástroje musí byť testovaná v podmienkach so záťažou. |
U prípravkov určených na dezinfekciu nástrojov a VSD uchádzač na vyžiadanie preukáže materiálovú kompatibilitu prehlásením výrobcu zdravotníckych prostriedkov (endoskopie, operačné inštrumentárium…) |
1.Dodávateľ je povinný doručiť v elektronickej forme kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania , najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
- Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky s uvedením cien predmetu zákazky samostatne za každú položku ( názov tovaru, MJ, počet MJ, ktorý je predmetom zmluvy , jednotková cena bez DPH , jednotková cena s DPH , celková cena bez DPH , sadzba DPH a celkovú cenu s DPH za celý predmet zákazky |
- Prospektový materiál / technický list / katalóg / musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného tovaru tak, aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt požadovaných v predmetnej zákazke v slovenskom alebo českom jazyku |
2.Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom elektronickou formou v lehote te 2 pracovných dni a v prípade , že : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, oznámi dodávateľovi oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek , na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. V prípade , že vymedzenie predmetu zákazky , jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu oblasť alebo miesto pôvodu , objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie |
4. Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku , ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami , ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent k predmetu obstarania z dôvodu viazanosti výrobkov na platný a schválený dezinfekčný program |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
7 .Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy , názov tovaru , množstvo jednotlivých položiek. |
8. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru ( napr.: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa ). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť cenu z akýchkoľvek dôvodov. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar. |
10. V prípade reklamácií tovaru sa dodávateľ zaväzuje tovar vymeniť a všetky náklady spojené s reklamáciou resp. výmenou zaplatiť. Reklamáciu je dodávateľ povinný vyriešiť do 14 pracovných dní. |
11. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) |
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu |
13. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5 |
14. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“ |
Rastislavova 43, 040 01 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
27.04.2018 14:34 — 30.04.2018 14:34
120,00 ks
3 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 14:36
23.04.2018 14:33
23.04.2018 14:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2018 13:31 - Vstupná ponuka | 3 030,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 028,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: