00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
00685399
BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.
K Železnej studienke 27, Bratislava, 81104, SVK
Kolaboračná platforma Microsoft O ce 365 Enterprise plán E3
licenčné softvérové vybavenie, platforma
Služba
1. Kolaboračná platforma zahrňujúca kancelársky balík MS Office 365 Enterprise E3
|
|
---|---|
Funkcia |
* Verejný objednávateľ využíva v svojom informačnom systéme kancelársky balík MS Office 2003, ktorý je v nových operačných systémov nepoužiteľný. Zároveň využívaný kancelársky balík nedokáže správne pracovať s novými formátmi súborov ktoré v rámci komunikácie s partnermi dostavajú zamestnanci úradu. Vzhľadom aj na počet licencií ktoré verejný obstarávateľ vlastní, je potrebné zrovnoprávnenie právneho stavu s aktuálnym stavom a využívanie aktuálnych verzií SW – nástroje - kolaborácia práce, zdieľanie dokumentov, interoperabilita. |
* Zabezpečenie bezvýdavkovej prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh. A zároveň rozšírením služieb pre zrovnoprávnenie právneho stavu s aktuálnym stavom využívania Microsoft služieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služba Office 365 EntE3 User CSS (Microsoft Office 365 plán E3) | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby Microsoft CSP: | Max 620 používateľov |
Názov |
Zmluva na 12 mesiacov. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. |
Požiadavka na telefonickú a e-mailovú podporu zo strany víťazného uchádzača. |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Úspešný uchádzač̌ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Úspešný uchádzač̌ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy sprevádzkovať a oznámiť na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári prístupové údaje na online vzdelávací portál. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v Zmluve do 10 pracovných dní. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifkácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom zoskenované: | potvrdenie, že má k dispozícii min. 1 certifikovaného pracovníka s certifikátom Microsoft Certified Solutions Associate - Office 365 |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: | úspešný uchádzač musí zabezpečiť pre objednávateľa prístup do online vzdelávacieho portálu pre product office365 s možnosťou samovzdelávania cez videokurzy, webináre |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: | ....a príručky v slovenskom jazyku pre max 620 užívateľov na obdobie 12 mesiacov. Portál musí umožňovať̌ logovanie prístupov * |
- pokračovanie | * s možnosťou vytvorenia štatistík využívania pre objednávateľa. * |
- pokračovanie | - Služby zamerané na elektronické doručenie vzdelávacieho obsahu užívateľom využívajúcich produkty (zameraných na výuku, novinky a plnohodnotné využívanie * |
- pokračovanie | aplikácií Microsoft), s minimálnou garantovanou aktualizáciou obsahu mesačne v nasledovnom rozsahu: |
- pokračovanie | - o 4 textových návodov pre prácu s produktami v minimálnom rozsahu 1 normostrana * |
- pokračovanie | - o 2 video návody v minimálnej dĺžke trvania 4 min * |
- pokračovanie | - o 2 online školenia zamerané na zdokonalenie práce užívateľov koncových zariadení. Školenie „Balík Office“ * |
- pokračovanie | bude prednostne zamerané na komponenty Outlook, Excel, Word, PowerPoint a OneNote na základnej úrovni. |
Primaciálne námestie č.1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2018 00:00 — 30.04.2019 00:00
1,00 sada
149 732,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2018 13:50
23.04.2018 16:00
24.04.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2018 14:23 - Vstupná ponuka | 149 722,56 | € | Cena s DPH |
23.04.2018 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 722,56 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: