00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Dezinfekcia rúk a pokožky
dezinfekcia rúk a pokožky
Tovar, Služba
1. Dezinfekcia rúk a pokožky, umývanie rúk
|
|
---|---|
Funkcia |
dezinfekcia rúk a pokožky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. prípravok | liter | 0,5 | ||
Množstvo | ks | 40 | ||
2. Prípravok | liter | 5 | ||
Množstvo | ks | 40 | ||
3. prípravok | liter | 1 | ||
Množstvo | ks | 60 | ||
4. prípravok | liter | 5 | ||
množstvo | ks | 40 | ||
5. prípravok | liter | 1 | ||
množstvo | ks | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka č. 1., 2. a 3. | |
tekutý dezinfekčný prípravok na hygienickú a chirurgickú dezinfekciu rúk, na báze 2-propanolu | 100 g prípravku obsahuje : 75 g propan - 2 -ol |
požadované balenie | jednorázový systém - airless nádoba 1000 ml |
celkové požadované spektrum účinku podľa EN 14885 resp. virucídny na obalené vírusy podľa DVV/RKI | Baktericidní, levurocidní, mykobaktericidní, viru-cidní na Adeno / BVDV / Vaccinia (HIV/HBV/HCV) / Rot / Noro |
expozičný čas pre hygienickú dezinfekciu rúk podľa EN 1500 | za 30 sekúnd |
expozičný čas pre chirurgickú dezinfekciu rúk podľa EN 12791 | za 90 sekúnd |
prípravok č. 4 a 5. | tekutý umývací prípravok na umývanie pred hygienickou a chirurgickou dezinfekciou rúk |
- | bez silikónových prísad, pH neutrálne |
obsahuje | olivový olej, glycerín |
Názov |
Biocídna účinnosť musí byť preukázaná podľa EN 14885 platných pre oblasť zdravotníctva. V prípade, že pre danú oblasť použitia nieje definovaná norma podľa EN 14885, je možné predložiť metódu testovania z inej oblasti použitia (napr. potravinárstvo) alebo predložiť testy podľa testovacej metódy z akreditovaného laboratória (např. DVV/RKI, DGHM) |
Na vyžiadanie uchádzač doloží dermatologické testy ku všetkým produktom na ruky a pokožku podľa medzinárodnej metodiky pre kozmetické prostriedky (COLIPA apod.), CDRG |
Na vyžiadanie uchádzač doloží pre prípravky pre chirurgickú dezinfekciu rúk testy pre remanentný efekt dezinfekcie do 3 hod podľa EN 12791 |
Na vyžiadanie uchádzač doloží nezávislé testy o kompatibilite prípravkov na ruky a pokožku, alebo prehlásenie výrobcu (mydlo, dezinfekcia, krém) |
Dezinfekčné prípravky na ruky a pokožku sú registrované ako biocídne prípravky, alebo liečivá, uchádzač na vyžiadanie predloží platné povolenie pre uvádzanie na trh Slovenskej republiky |
Umývacie prípravky na ruky bez dezinfekčnej účinnosti sú registrované ako kozmetické prípravky, uchádzač na vyžiadanie predloží platné povolenie, alebo prehlásenie výrobcu pre uvádzanie na trh Slovenskej republiky. |
Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie výrobku, produktové a informačné listy výrobku, ktorý je predmetom plnenia a KBÚ v súlade s klasifikáciou chemických látok a zmesí podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (tzv. CLP) v platnom znení, do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade ponúknutia ekvivalentu tento musí mať rovnaké funkčné vlastnosti, resp. ich musí plniť na kvalitatívne vyššej úrovni. Požiadavkou objednávateľa aj v prípade ekvivalentu zostáva, že dezinfekcia musí spĺňať aktuálne platnú Vyhlášku MZ SR 553/2007, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia vrátane jej novely - Vyhlášky MZ SR 192/2015 a ponúknutá dezinfekcia bude tvoriť kompatibilný celok. |
1.Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou , najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
- Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky s uvedením cien predmetu zákazky samostatne za každú položku ( názov tovaru, MJ, počet MJ, ktorý je predmetom zmluvy , jednotková cena bez DPH , jednotková cena s DPH , celková cena bez DPH , sadzba DPH a celkovú cenu s DPH za celý predmet zákazky. |
- Prospektový materiál / technický list / katalóg / musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného tovaru tak, aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt požadovaných v predmetnej zákazke v slovenskom alebo českom jazyku. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené elektronickou formou dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a v prípade , že : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, oznámi dodávateľovi oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek , na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. V prípade , že vymedzenie predmetu zákazky , jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu oblasť alebo miesto pôvodu , objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie |
4. Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku , ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami , ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent k predmetu obstarania z dôvodu viazanosti výrobkov na platný a schválený dezinfekčný program. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
7. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy , názov tovaru a množstvo jednotlivých položiek |
8. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru ( napr.: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa ). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť cenu z akýchkoľvek dôvodov. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar. |
10. V prípade reklamácií tovaru sa dodávateľ zaväzuje tovar vymeniť a všetky náklady spojené s reklamáciou resp. výmenou zaplatiť. Reklamáciu je dodávateľ povinný vyriešiť do 14 pracovných dní. |
11. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) |
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. |
13. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5 |
14. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“ |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 14. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Navrhnutá hodnota | 14. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktoré sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti. |
VO funguje na princípe transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.
Rastislavova 43, 04001 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
27.04.2018 13:58 — 30.04.2018 13:58
420,00 ks
3 330,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 14:00
23.04.2018 13:55
23.04.2018 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2018 13:28 - Vstupná ponuka | 3 330,00 | € | Cena bez DPH |
23.04.2018 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 319,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: