00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Kopírovací stroj
Kopírka, tlačiareň, skener
Tovar, Služba
1. Kopírovací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania v nižšie uvedenej špecifikácii: | |
formát | A5-A3 |
Technológia tlače | laserová |
Farebnosť tlače | čb |
Formát tlače | A5-A3 |
Rozlíšenie kopírovania - dpi | min 600 x 600 |
Rozlíšenie tlače - dpi | min 1200 x1200 |
Rozlíšenie skenovania -dpi | max 600 x 600 čb, max 300x300 farba |
formát scenovania | A5-A3 |
rýchlosť kopírovania/tlače A4 [str/min] | min 20 |
rýchlosť tlače/kopírovania A3 [str/min] | min 15 |
prvá strana [s] | max 6 |
doba zahriatia [s] | max 30 |
automatická obojstranná tlač/kopírovanie | áno |
sieťová tlač | áno |
sieťové skenovanie | áno |
sieťový protokol | TCP/IP |
podávač (ADF) | áno |
hrúbka papiera | 64g/m2 - 128g/m2 |
Vstupné zásobníky | min. 1 x 250 listov kazeta, 100 listov bočný podávač |
Výstupné zásobníky | min. lapač kópií na 100 listov |
Pamäť [MB] | min. 256 |
pevný disk | nie |
max. mesačné využitie [str/mes] | min. 20000 max. 120000 |
rozhranie | Ethernet 100/10, USB Host2.0, USB Device 1.0 |
štartovací toner | áno |
dovoz, inštalácia a zaškolenie | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania |
2. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy a uvedením značky , typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne splnenie predmetu zmluvy. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruka výrobné čísla . Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. |
7. dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
8.Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod. |
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
16.Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2018 10:00 — 04.05.2018 14:00
1,00 celý predmet zákazky
816,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 08:09
20.04.2018 09:00
20.04.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2018 11:09 - Vstupná ponuka | 816,00 | € | Cena s DPH |
17.04.2018 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 804,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: