Z201817414
OF-157698
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Oprava výťahu v nemocničnom zariadení
výťah
Služba, Tovar
1. Oprava výťahu v nemocničnom zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava výťahu - dodávka a výmena náhradných dielov, spustenie do prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Frequency inverter CPI/MFC32 (66 190 00 31 2 1 L) | ks | 1 | ||
Eprom CPI ASM/SM (6529 000 8211) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výmena frekvenčného meniča | |
Nastavenie parametrov frekvenčného meniča | |
Kontrola výťahu po oprave a spustenie do prevádzky |
Názov |
1. Zhotoviteľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb, zodpovedných za plnenie zmluvy a ich kontaktné údaje do troch pracovných dní po nadobudnutí platnosti zmluvy. Zhotoviteľ predloží fotokópiu dokladov o odbornej spôsobilosti a referencie realizovaných prác za posledné 3 roky na objektoch nemocničných zariadení do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. Tento zoznam je povinný v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
2. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy uzavretej automatickým spôsobom v rámci EKS. |
3. Ak Zhotoviteľ vykoná dielo pred dohodnutým časom v zmluve, Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo v celom rozsahu prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
4. Objednávateľ požaduje, aby financovanie rekonštrukčných prác v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ. |
5. Zhotoviteľ zhotoví celé dielo v rozsahu, kvalite a lehotách podľa zmluvy. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť, ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu ako odborne spôsobilý na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
6. Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia, zápisy o vykonaných kontrolách a skúškach, protokoly o vykonaných odborných prehliadkach a skúškach, osvedčenia a prehlásenia o použitých výrobkov a materiálov k preberaciemu konaniu. |
7. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu všetkých predpísaných servisných úkonov počas trvania záruky na dielo. |
8. Zhotoviteľ sa zaväzuje predložiť podrobný zoznam potrebných servisných úkonov najneskôr pri odovzdaní diela. Nepredloženie zoznamu potrebných servisných úkonov bude Zhotoviteľ považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1000 Eur a využitie inštitútu odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvných podmienok. |
9. Cena zahrňa všetky náklady zhotoviteľa na vykonávanie predpísaných servisných prehliadok a prác počas záručnej doby. |
10. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr pri prevzatí staveniska vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Nepredloženie podrobného rozpočtu bude Zhotoviteľ považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1000 Eur a využitie inštitútu odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvných podmienok. |
11. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje dielo zhotovené v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu a poskytnúť Zhotoviteľovi spolupôsobenie, za podmienok dohodnutých v zmluve. |
13. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov, výrobkov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
14. Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
15. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
16. Prílohou faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným Zhotoviteľom a Objednávateľom. |
17. Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiat / 60 / kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
18. Zhotoviteľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
19. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
20. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
21. Zhotoviteľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
22. Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela a denne musí vykonávať upratanie staveniska a prístupových ciest. |
23. Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí Objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami Zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
24. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je Objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby Zhotoviteľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
25. Ak Zhotoviteľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je Zhotoviteľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu Objednávateľovi. |
26. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
27. Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia materiálu proti stráte, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne. |
28. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu a prerokuje ich dostatočnosť s Objednávateľom najneskôr pri odovzdaní staveniska. Poistenie sa zaväzuje Zhotoviteľ udržiavať v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. |
29. Zhotoviteľ pri realizácii diela zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku. |
30. Zhotoviteľ je povinný počas realizácie prác dodržiavať NV SR č. 396/2006 Z. z. a Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vypracovaný Zhotoviteľom, ktorým boli určené pravidlá na vykonávanie prác na stavenisku. |
31. Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má Zhotoviteľ realizovať práce podľa tejto zmluvy zabezpečiť prístup a používanie priestorov, v ktorých sa bude dielo vykonávať. |
32. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať interné predpisy Objednávateľa a to Pl-01 a Pl 02.2, ktoré sa týkajú opatrení pri havarijnom úniku nebezpečných odpadov a nebezpečných látok do životného prostredia - havarijný plán. Objednávateľ umožní Zhotoviteľovi k nahliadnutiu a oboznámenie sa s týmito predpismi Zhotoviteľa pred začatím prác. |
33. Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným zamestnancom. |
34. Zhotoviteľ je pri nakladaní s odpadom povinný v plnom rozsahu plniť povinnosti vyplývajúce pre pôvodcu odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a je povinný Objednávateľovi odovzdať doklady o uložení/ likvidácii odpadu na predmetnom diele. Železný šrot z demontáže si prevezme objednávateľ od zhotoviteľa v priestoroch na to určených. |
35. Zhotoviteľ vybaví svojich zamestnancov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
36. Zhotoviteľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
37. Vzhľadom k tomu, že dielo sa bude vykonávať za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia, ktoré je poskytovateľom zdravotníckych služieb Zhotoviteľ bude túto skutočnosť zohľadňovať pri demontážnych, montážnych prácach a transporte materiálu. |
38. Ak je Zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela Objednávateľovi podľa zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je Zhotoviteľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z ceny neukončených prác za každý začatý deň omeškania. |
39. Zhotoviteľ je povinný v súlade s internou normou IN 14.4 dôsledne separovať odpad vznikajúci jeho činnosťou, ukladať ho a zneškodňovať ako aj udržiavať používané mechanizmy v takom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok a viesť evidenciu o vyprodukovaných odpadoch. |
40. Zmluvné pokuty a sankcie dojednané touto zmluvou hradí povinná strana, nezávisle od toho, či a v akej výške vznikne druhej strane škoda porušením povinnosti, ktorú možno vymáhať samostatne. |
41. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
42. Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy Objednávateľovi. |
43. Ak má dielo vady, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, môže Objednávateľ odmietnuť prevziať dielo až do ich odstránenia Zhotoviteľom. |
44. Po ukončení prác na diele, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne miesto realizácie diela úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
45. Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na Objednávateľa odovzdaním diela. |
46. Zhotoviteľ na vykonané práce poskytuje záruku 2 roky na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti dodaných výrobkov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia diela Objednávateľom. Záručná doba sa predlžuje o dobu uplatnenia vád do doby ich odstránenia. |
47. Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u Zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu, za písomnú reklamáciu sa považuje aj reklamácia uplatnená e-mailovou poštou. |
48. Zhotoviteľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do 24 hodín po uplatnení písomnej reklamácie. |
49. Ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v zákone alebo z dôvodov uvedených v tejto zmluve. |
50. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodov, ak Zhotoviteľ: a/ nezačne s vykonávaním diela do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska, b/bude vykonávať dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, c/ prerušil vykonávanie diela na viac ako 3 dní, pričom prerušenie nebolo nevyhnutné |
z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré by bránili vykonávaniu diela, d/ bude v omeškaní s odovzdaním diela o viac ako 10 dní, e/ použije na vykonanie diela iné materiály alebo dielo vykoná v inej technickej špecifikácii ako požadoval Objednávateľ, |
f/ nebude dodržiavať pokyny Objednávateľa, vzhľadom na špecifický charakter plnenia zmluvy / zdravotníckeho zariadenie /, g/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, h/ poskytne Objednávateľovi nepravdivé alebo zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
51. Zhotoviteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ : a/ neodovzdá Zhotoviteľovi miesto vykonania diela do 15 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, b/ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia miesta vykonania diela neposkytne potrebnú súčinnosť, |
c/ požiada o prerušenie vykonávania diela z prevádzkových dôvodov a toto prerušenie bude trvať viac ako 30 pracovných dní, d/ pri vykonávaní diela porušuje právne predpisy SR, e/ poskytne Zhotoviteľovi nepravdivé a zavádzajúce informácie vzťahujúce sa na dielo. |
52. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti zmluvy oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu/overovania v zmysle platnej legislatívy a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
53. Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán formou dodatku. |
54. Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
55. Zhotoviteľ musí preukázať, že je držiteľom platných certifikátov systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent, systém manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou a certifikátom ISO:140001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy musí Zhotoviteľ doručiť Objednávateľovi kópie listinnej formy vyššie uvedených certifikátov. Nedodržanie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený uplatniť inštitút odstúpenia od zmluvy. |
56. Ak Zhotoviteľ nedoručí v lehote požadované kópie certifikátov uvedených v bode 56. považuje to Objednávateľ za podstatné porušenia zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 3 000 Eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
57. Ak sa preukáže , že ku dňu uzavretia zmluvy , alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácia diela, nepravdivosť vyhlásenia Zhotoviteľa podľa bodu 5, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 500 Eur a využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
58. Zhotoviteľ potvrdzuje , zaväzuje sa a zodpovedá za to , že on a ním nominovaní subdodávatelia , ktorí sa budú podieľať na realizácii časti diela disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými na vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto zmluvou . |
O týchto skutočnostiach musí Zhotoviteľ predložiť písomnú informáciu najneskôr 3 pracovné dni pred začatím pracovnej činnosti subdodávateľa, v prípade, že takúto informáciu nepredloží Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 200 Eur za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a zmluvnú pokutu vo výške 10 000 Eur, ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom. |
59.„Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty |
a to výške 20 percent z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“ |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.05.2018 08:00 — 02.07.2018 08:02
1,00 ks
7 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 08:05
23.04.2018 08:00
23.04.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: