36070513
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Mlynské nivy 44/b, Bratislava, 82109, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Výpočtová technika
počítač, notebook, monitor, tablet, tlačiareň, softvér
Tovar, Služba
1. Výpočtová technika
|
|
---|---|
Funkcia |
Zakúpenie výpočtovej techniky a príslušenstva pre národný projekt a verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook - 15,6" | ks | 8 | ||
Monitor 24" | ks | 8 | ||
Klávesnica + myš | ks | 8 | ||
Dokovacia stanica | ks | 8 | ||
Kancelársky balík | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Notebook - 15,6": | |
CPU: | Procesor dosahujúci skóre min. 5 200 bodov v programe PassMark CPU Mark |
Pamäť: | min. RAM 16GB DDR4 |
Pevný disk: | min. SSD 512GB |
Optická mechanika: | možnosť DVD +/- RW nie je podmienkou |
Grafický adaptér: | integrovaný so zdielanou pamäťou, podpora DirectX 11, podpora zobrazovania na dvoch monitoroch súčasne |
Zvukový adaptér: | integrovaný s integrovanými reproduktormi |
Sieťový adaptér: | Výkon 45W, počet konektorov: 1, napätie 19V |
Vstupné zariadenia: | Numerická klávesnica so slovenským popisom |
Vstupno-výstupné porty : | min. 2x USB 3.1 a 1xUSB –C, dokovací konektor, HD web-kamera, čítačka pamäťových kariet, WIFI, Bluetooth, min. 1 grafický výstup (DVI, VGA, DisplayPort ), LAN RJ45, zabudovaný Smart Card Reader |
Zobrazovacia jednotka : | 15,6" display, rozlíšenie full HD / UHD |
Bezpečnosť : | snímač odtlačkov prstov |
Taška: | pre notebooky s displejom až 15,6" zo spevneného polyesteru pre dlhú životnosť, hlavná komora uzatvárateľná na zips, menšie vrecko na iPad alebo notebook , vonkajšie menšie vrecká na zips, |
Taška: | nastaviteľný, odnímateľný ramenný popruh, komfortne polstrované rukoväte, pásik pre uchytenie na teleskopické rukoväti kufrov |
Batéria: | výdrž min. 14 hod. |
Váha: | max. 2,0 kg |
Klientsky operačný systém s nasledujúcimi parametrami: | podpora 64 bitovej architektúry, grafické užívateľské rozhranie s podporou multimédií, natívna podpora IPv4 a IPv6, podpora pre správu užívateľov |
Klientsky operačný systém s nasledujúcimi parametrami: | autentifikáciu a autorizáciu užívateľov prostredníctvom centralizovaného LDAP úložiska, integrovaný firewall umožňujúci správu pravidiel jednotlivo ako aj centralizovanou politikou v rámci organizácie |
Klientsky operačný systém s nasledujúcimi parametrami: | podpora pre správu politík nastavení OS jednotlivo ako aj centralizovanou politikou v rámci organizácie, |
Klientsky operačný systém s nasledujúcimi parametrami: | možnosť automatickej aktualizácie OS, riadenej jednotlivo ako aj centralizovanou politikou v rámci organizácie |
Klientsky operačný systém s nasledujúcimi parametrami: | lokalizovaný v slovenskom jazyku, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou, musí byť plne kompatibilný s operačným systémom používaným verejným obstarávateľom Windows 10Pro SK 64Bit. |
Software: | Kancelársky balík pre podnikateľov SK verzia na tvorbu dokumentov, tabuliek, prezentácií, databáz, písanie/odosielanie emailov, trvalá licencia |
Software: | kompatibilita so SW používaným verejným obstarávateľom MS Office 2016 pre podnikateľov SK verzia |
Záruka : | min. 3 roky v mieste inštalácie |
Certifikát o zhode: | vyžaduje sa |
LCD Monitor 24": | Uhlopriečka 24“, rozlíšenie Full HD 1920x1200, Kontrast (typicky / dynamicky): 1 000: 1/10 000 000: 1, min. 300cd/m2, HDMI, Display port, 1x VGA 15pinový D-Sub, min. 3xUSB 3.0 |
LCD Monitor 24": | max. doba odozvy 5ms, podstavec nastavenie výšky, naklápanie a natáčanie, Pivot (otočenie o 90 °), trieda energetickej účinnosti: min. A+ |
Záruka : | min. 3 roky v mieste inštalácie |
Certifikát o zhode: | vyžaduje sa |
Klávesnica + myš (set bezdrôtový): | Slovenská klávesnica bezdrôtová ergonomická s opierkou zápästia, multimediálne tlačidlá, dosah min. 10 m, Myš bezdrôtová, ergonomický tvar s multifunkčnými tlačidlami, |
Klávesnica + myš (set bezdrôtový): | zmena citlivosti optického senzora v rozsahu min 800dpi až max. 1600dpi, výdrž batérií až 18 mesiacov, tlačidlá so špeciálnymi funkciami, vhodná k notebooku, |
Klávesnica + myš (set bezdrôtový): | nano prijímač s konektorom USB uschovateľný do tela myši, dosah min. 10 m. |
Záruka : | min. 24 mesiacov |
Dokovacia stanica: | Kompatibilita s notebookom. Zdroj max. 70 W. |
Záruka : | min. 24 mesiacov v mieste inštalácie |
Názov |
Pokiaľ sa opis predmetu zákazky odvoláva na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach. |
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice a notebooky v rámci infor. systému ver. obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na dodanie názvu a technických parametrov dodávaného tovaru do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu dodať bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári v členení: názov zariadenia, značku, popis a technickú špecifikáciu obstarávaných zariadení v zákazke z dôvodu odkontrolovania požadovaných parametrov zariadení. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny, t.j. elektronicky rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Zariadenia musia byť dodané ako nové od výrobcu, nepoužívané, originálne zabalené výrobcom. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér. |
Vrátane zaškolenia osôb na používanie tovaru. |
Vykonať záručný servis. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený kupujúcim. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania vyfakturovanej sumy z účtu odberateľa na účet dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nevystavuje na úhradu preddavkové zálohové faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet kúpy a poskytnúť služby súvisiace s dodávkou predmetu kúpy do miesta plnenia predmetu zmluvy, ktorým je adresa verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet kúpy v lehote dodania. Naloženie, dopravu predmetu kúpy na miesto určené odberateľom a jeho vyloženie zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. |
Prevzatie predmetu kúpy v mieste plnenia potvrdí odberateľ svojím podpisom na dodacom liste. Dodávateľ je povinný odovzdať odberateľovi zároveň záručný list, pokiaľ záručný list nie je nahradený dodacím listom. |
Odberateľ nadobudne vlastnícke právo k predmetu kúpy podpisom dodacieho listu. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet kúpy, ktorý spĺňa technickú špecifikáciu, bez faktických a právnych vád, v dohodnutej akosti, novo vyrobený, spĺňajúci normy STN, vrátane všetkej dokumentácie potrebnej k prevádzkovaniu/užívaniu predmetu kúpy. |
Záručná doba na predmet kúpy, ktorú garantuje predávajúci začína plynúť dňom prevzatia predmetu kúpy odberateľom. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať počas plynutia záručnej doby záručný servis. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade výskytu vád na predmete kúpy, kupujúci nahlási vady emailom alebo telefonicky dodávateľovi, a to bez zbytočného odkladu po ich zistení. Odberateľ následne zašle písomné oznámenie o vadách dodávateľovi, ktoré musí obsahovať najmä: a) názov, označenie a typ reklamovaného predmetu kúpy a jeho sériové (príp. licenčné) číslo, b) popis vady, c) miesto, kde sa reklamovaný predmet kúpy nachádza, d) voľbu nároku z uplatnenia vád predmetu kúpy. |
Dodávateľ sa zaväzuje po emailovom alebo telefonickom nahlásení vád nastúpiť na vykonanie záručného servisu, a to najneskôr do 48 hodín po takomto obdržaní oznámenia o vadách na predmete kúpy a vykonať odstránenie vád v lehote do 10 dní odo dňa nástupu na servisný zásah. |
V prípade omeškania odberateľa s uhradením ceny za predmet kúpy má dodávateľ nárok na úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade porušenia záväzku dodávateľa dodať odberateľovi predmet kúpy riadne a včas, má odberateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny predmetu kúpy. |
V prípade omeškania dodávateľa nastúpiť a vykonať záručný servis na predmete kúpy v termínoch podľa tejto zmluvy má odberateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,03% za každý aj začatý deň z ceny predmetu zákazky. |
Dohodnuté zmluvné pokuty a úroky z omeškania je povinná zmluvná strana uhradiť oprávnenej zmluvnej strane do 15 dní od ich uplatnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že „strpí“ výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, tvoriacimi predmet tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) kupujúci a ním poverené osoby; b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; |
e) osoby prizvané orgánmi dozoru a kontroly v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Zmeny a dodatky k tejto kúpnej zmluve je možné vykonať len formou písomných číslovaných dodatkov, podpísaných štatutárnymi zástupcami zmluvných strán. |
Vzťahy zmluvných strán súvisiace s touto kúpnou zmluvou a v tejto kúpnej zmluve bližšie neupravené sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ďalších platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v registri partnerov verejného sektora. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2018 09:00 — 26.04.2018 17:00
1,00 celý predmet zákazky
19 447,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2018 09:14
20.04.2018 09:15
20.04.2018 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2018 13:06 - Vstupná ponuka | 19 447,20 | € | Cena s DPH |
18.04.2018 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 446,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: