00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Propagačné predmety
propagačný materiál, pero, diár, blok, termoska
Tovar
1. Propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výroba a dodanie propagačných predmetov slúžiacich na účely propagácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Blok A5 s doskami z PU kože s 80 listami, záložkou a farebnou gumičkou; preferovaná farba: modrá; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.2: Blok A5 s doskami z PU kože s 80 listami, záložkou a farebnou gumičkou; preferovaná farba: zelená; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.3: plastové pero; preferovaná farba: zelená; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.4: plastové pero; preferovaná farba: modrá; froma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.5 : lepiaci blok so 40 lístkami; forma potlače tampónová potlač | Ks | 300 | ||
Položka č.6: termohrnček, z nerezovej ocele, jednostenný s otvorom na pitie v plastovom viečku, 330 ml. s úchytom; forma potlače gravír lôg | Ks | 100 | ||
Položka č.7: termoska kovová 500ml; forma potlače gravír lôg | Ks | 50 | ||
Položka č.8: USB 32GB, kožený alebo iný elegantný dizajn; preferovaná farba: hnedá; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.9: USB 32GB, kožený alebo iný elegantný dizajn; preferovaná farba: čierna; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.10: PVC USB 16GB; forma potlače PVC odliatok | Ks | 400 | ||
Položka č.11: lekárnička; forma potlače sieťotlač | Ks | 100 | ||
Položka č.12: viacúčelový rozkladací vreckový nožík; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.13: diár určený pre manažérov, kožený alebo iný elegantný dizajn; rozmer 23x18cm, pre rok 2018; forma potlače razba lôg | Ks | 20 | ||
Položka č.14: diár určený pre manažérov, kožený alebo iný elegantný dizajn; rozmer 23x18cm, pre rok 2019; forma potlače razba lôg | Ks | 50 | ||
Položka č.15: diár mini, pre rok 2018;forma potlače razba lôg | Ks | 25 | ||
Položka č.16: diár mini, pre rok 2019;forma potlače razba lôg | Ks | 25 | ||
Položka č.17: raznica | Ks | 2 | ||
Položka č.18: elegantné pero s kryštálmi; modrá náplň; preferovaná farba: biela; forma potlače tampónová potlač | Ks | 25 | ||
Položka č.19: elegantné pero s kryštálmi; modrá náplň; preferovaná farba: čierna; forma potlače tampónová potlač | Ks | 25 | ||
Položka č.20: elegantné manažérske roller pero; modrá náplň; tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.21: papierová taška, matné lamino, textilné šnúrky, šírka 24cm x híbka 8cm x 32 výška; forma potlače ofsetová tlač | Ks | 300 | ||
Položka č.22: roll - up banner - šírka 100 cm, výška 200 cm; plátno, hliníková konštrukcia s obalom na prenos; forma potlače digitálna tlač | Ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vizualizácia položiek č. 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,18.,19.,20.,21.,22. sa nachádza v prílohe č.1 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite, s potrebnou odbornou starostlivosťou. |
2. Miestom dodania tovaru je sídlo objednávateľa. |
3. Termín dodania predmetu zmluvy (okrem položiek 13,14 a 15,16 – diár a minidiár na rok 2019) je najneskôr 15 pracovných dní po schválení návrhu grafických vizuálov tovarov. Návrhy grafických vizuálov tovarov s označením logami dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. Položky 13,14 a 15,16 diár a minidiár na rok 2019 budú dodané najneskôr do konca novembra 2018. Predlohy logo typov(plnofarebné) budú objednávateľom zaslané dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy prostredníctvom e-mailu. |
4. Dodávateľ je povinný podľa pokynov objednávateľa tovar viditeľne označiť potlačou v súlade s údajmi a grafickými normami definovanými v rámci Manuálu, ktorý mu bude zaslaný objednávateľom prostredníctvom e-mailu bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Dodávateľ musí byť schopný zabezpečiť a vytlačiť logo na všetky objednávateľom požadované druhy predmetov. |
5. V prípade malých propagačných predmetov je dodávateľ povinný označiť tieto predmety znakom Únie, odkazom na „Európsku úniu“ (malé propagačné predmety sú predmety propagačného, reklamného a informačného charakteru, ktorých veľkosť je do 15x15 cm vrátane, váha predmetu je nižšia ako 1,5 kg vrátane a obstarávacia cena predmetu je nižšia ako 100 EUR s DPH vrátane ). Pri definovaní týchto predmetov musia byť súčasne splnené minimálne dve z vyššie uvedených kritérií, pričom jedným z nich musí byť cena. |
6. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ predložil podrobný štruktúrovaný rozpočet jednotkových cien bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
7. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
8. Zmluvné strany berú na vedomie, že cena za predmet zmluvy bude refundovaná a spolufinancovaná z fondov EÚ a štátneho rozpočtu. |
9. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie, grafické vizuály tovarov s označením logami, potlač tovaru logami. |
10. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr objednávateľovi. Faktúry budú vystavené po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu, ktorých vzor poskytne objednávateľ. |
11. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch. |
12. Dodávateľom predložená faktúra na úhradu musí ďalej obsahovať náležitosti predpísané v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: - názov zákazky, - predmet úhrady, - meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, - identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), - číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), - čiastku k úhrade spolu, - samostatne vyčíslenú DPH, - číslo účtu zhotoviteľa vo formáte IBAN, - dátum vyhotovenia faktúry, |
13. Predložené faktúry musia obsahovať údaje v zmysle ustanovenia § 3a ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a budú predkladané v štyroch origináloch. Ak faktúry nebudú úplné alebo budú obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre, budú tieto faktúry dodávateľovi vrátené. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi novú faktúru, v takom prípade sa bude lehota splatnosti faktúry odvíjať od termínu predloženia novej, opravenej faktúry. Objednávateľ nie je v omeškaní s úhradou faktúry po dobu, kým mu nebola doručená nová, opravená faktúra. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť a poskytnúť súčinnosť objednávateľovi a oprávneným kontrolným zamestnancom vykonávať u seba kontrolu obchodných dokumentov a vecnú a finančnú kontrolu v súvislosti s realizáciou aktivity spolufinancovanej z fondov EÚ. |
15. Nedodržanie všetkých ustanovení v osobitných požiadavkách uvedených v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.3 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
17. Pri porušení bodu č.1 tejto zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si jednorazovú pokutu vo výške 20% z ceny predmetu zmluvy. |
18. Pri porušení bodu č.4 tejto zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi jednorazovú pokutu vo výške 30% z ceny predmetu tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2018 00:00
1,00 celok
18 124,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2018 15:01
23.04.2018 12:00
23.04.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.04.2018 15:30 - Vstupná ponuka | 18 124,02 | € | Cena s DPH |
20.04.2018 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: