42377897
Trenčín región
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31347177
Gift Gallery s. r. o.
Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK
Propagačné materiály s potlačou
slnečné okuliare, slúchadlá, pexeso, športová fľaša, funkčné športové tričko, puzzle lietadlo, menovka na batožinu, pero "Mobix"
Tovar, Služba
1. Propagačné materiály s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagačné materiály s potlačou loga, ktoré budú slúžiť na propagáciu na podujatiach, ako protokolárne dary a ocenenia v súťažiach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Slnečné okuliare | ks | 800 | ||
2.Slúchadlá | ks | 700 | ||
3.Pexeso | ks | 1000 | ||
4.Športová fľaša | ks | 500 | ||
5.Funkčné športové tričko | ks | 250 | ||
6.Puzzle lietadlo | ks | 500 | ||
7.Menovka na batožinu | ks | 500 | ||
8.Pero "Mobix" | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Slnečné okuliare (viď. príloha Položka č. 1) | 800 ks |
materiál | plast |
tvar | aviator / wayfarer |
farba | biela |
povrch materiálu | lesklý |
typ skiel | reflexný, zrkadlový - metalický, lesklý |
farba skiel | 400 ks modrá, 400 ks oranžová |
UV filter | UV400 |
potlač | tampoprint, jednofarebná |
umiestnenie potlače | bočná strana okuliarov (nožička) - 2 x logo |
2. Slúchadlá (viď. príloha Položka č. 2) | 700 ks |
typ slúchadiel | do uší |
konektor | 3,5 mm |
farba slúchadiel | biela |
balenie | plastová krabička - štvorcová, transparentná |
sada obsahuje | slúchadlá, sada náhradných gumičiek - násady na slúchadlá |
potlač | plnofarebná |
umiestnenie potlače | krabička na slúchadlá, jednostranne umiestnené, 2 x logo |
3. Pexeso | 1000 ks |
potlač | obojstranná |
formát | A3 |
typ papiera | kriedovaný s gramážou min. 350 g/m2, obojstranne lakovaný |
motív potlače | vlastný |
políčka pexesa | 48 políčok, 5 x 5 cm |
4. Športová fľaša (viď. príloha Položka č. 4) | 500 ks |
obsah | 500 ml |
materiál | BPA free plast, tritan |
uzáver | šróbovací |
potlač | plnofarebná, UV CMYK - odolná voči vode a poškriabaniu |
motív potlače | vlastný - 2 x logo, text |
5. Funkčné športové tričko (viď. príloha Položka č. 5) | 250 ks |
strih | unisex |
výstrih | okrúhly |
materiál | 135 g/m2, 100% polyester, rýchloschnúci, funkčný, ľahký |
reflexné prvy | viď. príloha Položka č. 5 |
veľkosť | M (125 ks), L (125 ks) |
potlač | jednofarebná, jednostranná - 2 x logo |
6. Puzzle lietadlo (viď. príloha Položka č. 6) | 500 ks |
materiál | 3D puzzle vyrobené z materiálu EVA |
farba | červená (170 ks), žltá (165 ks), modrá (165 ks) |
potlač | jednofarebná - 2 x logo |
7. Menovka na batožinu (viď. príloha Položka č. 7) | 500 ks |
materiál | plast |
tvar | obdĺžnik (tvar batožiny) |
farba | biela |
rozmer | 5,5 x 9,5 x 0,5 cm |
potlač | plnofarebná - 2 x logo |
8. Pero "Mobix" (viď. príloha Položka č. 8) | 500 ks |
farba | biela |
potlač | jednofarebná, tampoprint - 2 x logo |
náplň | modrá |
funkčnosť pera | dotykové pero s držiakom na mobilný telefón |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, zabalený a dodaný s kvalitnou potlačou. |
Požaduje sa predložiť grafický návrh do 2 dní od doručenia grafických podkladov objednávateľom. |
Požaduje sa predložiť podrobný cenový rozpis na všetky požadované položky s rozpisom sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy doručí vzor jednotlivých položiek predmetu plnenia. Predmet zákazky bude následne odsúhlasený obstarávateľom alebo budú navrhnuté pripomienky na úpravu. |
Výroba tovaru začne až po odsúhlasení vzoriek položiek predmetu plnenia zákazky, ktoré budú objednávateľovi doručený najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia ako aj vzoriek jednotlivých položiek. |
Uviesť celkovú (konečnú) cenu v Eur za celý predmet zákazky (uviesť sadzbu bez DPH/s DPH). |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov , pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni preukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Ekvivalent je možné dodať v podobnom vyhotovení ako priložené grafické predlohy predmetu plnenia zákazky alebo vo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ dodá grafické podklady potrebné na potlač predmetov elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorazovo v plnom počte kusov. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Názov | Upresnenie |
Záručný servis | min. na 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.04.2018 12:00 — 10.05.2018 12:00
4 750,00 ks
6 499,50
Objednávateľ dodá grafické podklady potrebné na potlač predmetov elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť grafický návrh do 2 dní od doručenia grafických podkladov objednávateľom. Požaduje sa predložiť podrobný cenový rozpis na všetky požadované položky s rozpisom sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy doručí vzor jednotlivých položiek predmetu plnenia. Predmet zákazky bude následne odsúhlasený obstarávateľom alebo budú navrhnuté pripomienky na úpravu. Výroba tovaru začne až po odsúhlasení vzoriek položiek predmetu plnenia zákazky, ktoré budú objednávateľovi doručený najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2018 09:46
19.04.2018 12:00
19.04.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2018 12:08 - Vstupná ponuka | 6 498,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2018 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: