Z201817159
OF-163103
zrušená
00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
Zariadenie na dezinfekciu
zariadenie, prostriedok
Tovar, Služba
1. Zariadenie na dezinfekciu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Automatické rozprašovacie zariadenie určené na aerosólovú dezinfekciu miestností, Aerosept 500. |
2. Dezinfekčný prostriedok na aerosólovú dezinfekciu, určený na použitie s prístrojom Aerosept 500 - Aseptanios AD, 1 balenie = 5 litrov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. množstvo | ks | 1 | ||
2. množstvo | balenie | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Technické vlastnosti: | |
- objem miestnosti, ktorá sa dezinfikuje | 30 - 500 m3 |
- plne automatizovaný proces dezinfekcie s odloženým štartom | |
- nastavovanie cez dotykový displej | |
- nastavenie odloženého štartu | 1 minúta - 9 hodín |
- automatické ukončenie procesu dezinfekcie | |
- prenos informácií o dezinfekcii do počítača prostredníctvom USB pamäte | |
- identifikácia miestností a obsluhy pomocou čiarových kódov | |
2. Mikrobiologická účinnosť: | |
- baktericídny (30 min.), fungicídny (Candida albicans - 15 min., Aspergillus niger – 120 min.), virucídny (60 min.), sporicídny (Bacillus subtilis – 120 min., Clostridium difficile – 60 min.) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu |
3. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
5. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
6. Záručný servis minimálne 24 mesiacov |
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy |
8. Požaduje sa predložiť vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty – kópia. V prípade, ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
9. Ponúkané tovary musia spĺňať všetky minimálne technické parametre a vlastnosti požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy |
10. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
10.1 Súčasťou dodávky je dodací list obsahujúci najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, s ocenením jednotlivých položiek, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
10.2 Súčasťou dodávky je návod na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku |
10.3 Súčasťou dodávky je preberací protokol, v ktorom dodávateľ uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, záznam o zaškolení obsluhujúceho personálu s uvedením mena a podpisu zaškolených osôb a školiteľa |
10.4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ |
10.5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu |
10.6. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia |
10.7. Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol vrátane protokolu o zaškolení obsluhy. Faktúra musí obsahovať cenu za každú položku v štruktúre: cena za MJ bez DPH, sadzba DPH v %, výška DPH v Eur, cena za MJ s DPH, cena za množstvo MJ s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní |
11. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
11.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
11.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia |
11.3 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
11.4 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre |
11.5 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru |
11.6 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka . Písomný súhlas dlžníka (objednávateľa) s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa (MZSR) objednávateľovi. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné |
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.04.2018 07:00 — 04.05.2018 13:00
1,00 súbor
6 490,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2018 12:11
19.04.2018 12:30
19.04.2018 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2018 14:34 - Vstupná ponuka | 6 490,00 | € | Cena bez DPH |
18.04.2018 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: