00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Servery a softvér k serverom
server, softvér, licencia
Tovar, Služba
1. A. Doplnenie nových Blade serverov:
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. Dodávka nových Blade serverov do existujúceho blade šasi Lenovo Flex 8721-ALG | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Blade server musí byť kompatibilný s existujúcim blade šasi Lenovo Flex 8721-ALG, pričom výkon nového Blade servera má mať min. 1260 bodov podľa SPECint_rate_base2006 a má byť osadený 2x 16Core CPU s minimálnou frekvenciou 2,1 Ghz; - požadovaná pamäť RAM musí byť 512GB pri maximálne osadených 16 slotov; - server musí mať 2x 240GB SATA SSD Enterprise Mainstram pevný disk v zapojení RAID 1; | Požiadavka na Blade server: |
- server má mať dvoj portový 10Gb Ethernet adaptér s podporou vytvorenia virtuálnych Ethernet adaptér s podporou vytvorenia virtuálnych Ethernet adaptérov s možnosťou definovať šírku prenosového pásma pre každý virtuálny adaptér; - dvoj portový 16Gb Fibre Channel adaptér musí vyhovovať štandardu RoHS 6, ktorý musí byť kompatibilný s blade prepínačom lex System FC5022 24-Port 16 GB SAN Scalable Switch; - server musí podporovať TPM modul 1.2 a 2.0; | |
- server musí mať 5 ročnú záruku a opravu v nasledujúcom pracovnom dni (najskôr telefonický pokus o opravu na diaľku, ak je neúspešný príchod technika na lokalitu). |
2. B. Upgrade existujúcich zariadení Lenovo SystemX x3550 M4:
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
B.1. Dodávka nových pamäti typu RAM o veľkosti 16GB TruDDR4 (2Rx4, 1.2V) PC4-17000 CL15 2133MHz LP RDIMM | ks | 4 | ||
B.2. Dodávka 1ks sieťovej karty Intel x520 Dual Port 10GbE SFP+ Adapter. | ks | 1 | ||
B.3. Dodávka SFP+ SR Transceiver kompatibilný s Intel x520 Dual Port 10GbE SFP+ Adapter. | ks | 2 |
3. C. Dodávka serverových licencií:
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
C.1. Dodávka serverových licencií Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic, PN: 9EA-00263 | ks | 10 | ||
C.2. Dodávka serverových licencií Microsoft WinSvrSTDCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic, PN: 9EM-00259 | ks | 2 | ||
C.3. Dodávka serverových licencií Microsoft SysCtrDatactrCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic, PN: 9EP-00193 | ks | 8 | ||
C.4. Dodávka serverových licencií Microsoft ExchgSvrEnt SNGL LicSAPk MVL, PN: 395-02406 | ks | 3 | ||
C.5. Dodávka serverových licencií Microsoft ExchgStdCAL ALNG LicSAPk MVL Stdnt UsrCAL, PN: 381-02061 | ks | 3000 | ||
C.6. Dodávka serverových licencií Microsoft WinSvrCAL ALNG LicSAPk MVL Stdnt UsrCAL, PN: R18-01546 | ks | 3000 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
1.5 V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
1.6 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN. |
1.9 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.10 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu/e platného/ých potvrdenia/í od spoločnosti Lenovo nie staršie ako 3 mesiace, že je certifikovaný na úrovni Silver Partner a oprávnený predávať produkty a súvisiacu podporu od spoločnosti Lenovo. Objednávateľ zadefinoval uvedenú požiadavku striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými Dodávateľmi. |
Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či Dodávateľ disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. či disponuje kvalifikovanými pracovníkmi s požadovanou výrobcom predpísanou odbornou spôsobilosťou pre zabezpečenie oficiálneho predaja a servisu uvedených produktov a teda, či je oprávnený a schopný plniť/dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
1.11 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.9 až 1.10 OPNP predložením digitálnej kópie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo predložením digitálnej kópie úradne overenej kópie takéhoto dokladu. |
1.12 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.13 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.12 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú emailovú adresu pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.14 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1,1.2,1.4,1.5,1.8,1.9 až 1.13 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky vrátane aktivácie podpory. |
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 - 2.3 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Predmet zákazky bude dodaný v zmysle predloženého harmonogramu a Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe objednávky, ktorá bude potvrdená Objednávateľom telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania |
3.3 Plnenie predmetu zákazky bude poskytnuté na základe písomnej výzvy – objednávky Objednávateľa zaslanej na emailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.4 Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie predmetu zákazky v zmysle harmonogramu, ktorý musí Dodávateľ predložiť do 5 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.5 Softvér musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nie s obnovenými licenciami – repasovaný. Neakceptovateľná je ponuka vo verzii OEM licencie. |
3.6 Verejný obstarávateľ požaduje dodanie elektronickej licencie produktov prostredníctvom konta verejného obstarávateľa v Centre služieb spoločnosti Microsoft pre multilicencie - https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx do 7 dní od uzavretia zmluvy. Daná licencia musí obsahovať všetky náležitosti technickej špecifikácii s danými počtami. Typ licencie dodávaného softvéru - elektronická, OLP, trvalá licencia - na dobu neurčitú, jazyk anglický. |
3.7 V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si objednávateľ vyhradzuje právo takúto dodávku neprevziať a dojednať s dodávateľom také podmienky dodávky, ktoré sú v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovujú z technického hľadiska objednávateľovi. |
3.8 V prípade ak dodávateľ posúdi objednávku ako rozpornú s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a rozpor je možné úpravou technických parametrov odstrániť, kontaktuje objednávateľa za účelom odstránenia týchto rozporov tak, aby bolo možné produkt objednávateľovi dodať a tento bol v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft. |
3.9 Objednávateľ je subjektom verejnej správy a školstva, ktorým je poskytovaná zľava z cenníkových cien. Kalkulácia musí rešpektovať cenové a iné podmienky platné pre štátny sektor. |
3.10 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu značku, obchodný názov, patent alebo typ je to z dôvodu zachovania kompatibility s už existujúcou serverovou infraštruktúrou. |
3.11 Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice a servery v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci informačného systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc a serverov s OS Microsoft Windows. |
3.12 Dodávateľ musí byť partner spoločnosti Microsoft na úrovni, ktorá ho oprávňuje dodávať licencie v definovanom licenčnom programe OLP GOV. |
3.13 Od dodávateľa objednávateľ požaduje Štatút Microsoft Autorized Education Reseller, čo umožňuje predaj akademických verzií produktov Microsoft školským a neziskovým organizáciám. |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa v Košiciach, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu. |
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.8 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zmluvy podľa bodu 2.1 a 2.3 OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky |
6.2 V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb |
6.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.4 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.5 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
6.6 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
6.7 Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie, verejný obstarávateľ zákazku neprijme a vyhradzuje si právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy |
7.4. Dodávateľ / poskytovateľ touto zmluvou v zmysle Zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona (ďalej len „Autorský zákon“) udeľuje objednávateľovi práva v neobmedzenom rozsahu na území Slovenskej republiky ako aj v zahraničí, bez časového obmedzenia, na použitie autorského diela – t. j. k prípadnej dokumentácii vytvorenej na základe tejto zmluvy, ako aj k akémukoľvek inému dielu majúce povahu autorského diela vytvorenému na základe tejto zmluvy, a v súlade aj s §§87 až 89 Autorského zákona k počítačovému programu vytvorenému na základe tejto zmluvy. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
186 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2018 08:30
23.04.2018 08:32
23.04.2018 08:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2018 20:27 - Vstupná ponuka | 154 800,00 | € | Cena s DPH |
22.04.2018 20:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 154 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: