30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36514748
RAMEKO, s.r.o.
6, Čaklov, 09435, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") a kategórie odpadov, ktoré nie sú nebezpečné - ostatných odpadov (ďalej len "OO") vyprodukovaných organizačnými zložkami objednávateľa a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.31O/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie NO a OO pre účely tejto rámcovej dohody pozostáva z vykonania analytickej kontroly NO, odobratia NO a OO z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO a OO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO a OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a OO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO a OO. |
Súvisiace činnosti pre účely tejto rámcovej dohody pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO s uvedením miest plnenia, ktorými budú objekty a zariadenia v sídlach organizačných zložiek objednávateľa v obciach a mestách na Území SR sú uvedené nižšie: |
13 02 06 syntetické motorové, prevodové a mazacie oleje - miesto plnenia: Michalovce |
15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami - miesto plnenia: Michalovce |
15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami - miesto plnenia: Michalovce |
16 01 14 nemrznúce kvapaliny obsahujúce nebezpečné látky, miesto plnenia: Michalovce |
17 05 03 - zemina a kamenivo obsahujúce nebezpečné látky, miesto plnenia: Michalovce |
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov odpadov obidvoch kategórií určených na zhodnotenie / zneškodnenie počas účinnosti tejto rámcovej dohody sú uvedené v bode 1.3 tejto rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 06 | kg | 1000 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 | kg | 100 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 | kg | 600 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 14 | L | 130 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 17 05 03 | kg | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet, frekvencia | 1 až 2-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa s čerpadlom |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto rámcovej dohody podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto rámcovej dohody na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti a plnil rámcovú dohodu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Plnenie počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie rámcovo zazmluvnenej služby v súlade s podmienkami a v medziach rámcovej dohody a jej zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v rámcovej dohode. |
Za objednávateľa budú vystavovať objednávky oprávnení zástupcovia organizačných zložiek objednávatelia, ktorí budú oprávnení a zodpovední za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr 14 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. |
Objednávka vystavená objednávateľom musí obsahovať najmä : identifikáciu objednávateľa alebo jeho zástupcu (názov a kontaktnú adresu; zodpovednú osobu vrátane telefonického, faxového alebo e-mailového spojenia; IČO a bankové spojenie) číslo tejto rámcovej dohody, druh, predpokladané množstvo a miesto uloženia (vrátane typu a počtu obalov, resp. priestorov uloženia) odpadov, požadovaný termín, pečiatku a podpis zodpovednej osoby. |
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 14 dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky. |
Množstvo odpadov uvedených v objednávke bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20 %. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že odpady bude odovzdávať vo vhodných nádobách zvolených podľa povahy daného odpadu. V prípade, ak nádoba nebude vyhovovať platnej právnej úprave v odpadovom hospodárstve, je právom poskytovateľa odmietnuť odber takéhoto druhu odpadu až do doby nápravy objednávateľom. V takomto prípade dodávateľ neporuší rámcovú dohodu a nebude v omeškaní s plnením podľa objednávky. |
Objednávateľ bude s prihliadnutím na vlastné potreby a možnosti pri vystavovaní objednávok primerane dbať na dosiahnutie maximálnej vyťaženosti prepravných prostriedkov dodávateľa. |
Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi jeden výtlačok ním potvrdenej objednávky do 7 pracovných dní od jej prijatia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade prepravy odpadov na zhodnocovanie/zneškodňovanie vo vratných obaloch objednávateľa vrátil vyprázdnené vratné obaly objednávateľovi v najbližšom možnom termíne a najneskôr do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade OO vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu; v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch ( jeden z kódov pre činnosti R1 až R12 a D1 až D15) a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
02.05.2018 07:00 — 15.06.2018 15:00
6 830,00 kg, l
1 430,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2018 15:09
16.04.2018 15:00
16.04.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.04.2018 08:26 - Vstupná ponuka | 1 430,00 | € | Cena s DPH |
16.04.2018 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 425,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: