Z201816235
OF-162639
zrušená
00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
Rádiodiagnostický spotrebný materiál pre ZZ
Rádiodiagnostický spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. 1. Zelenocitlivé filmy 35cm x 35cm, vhodné do RTG prístroja Plurimat R, 100 ks v balení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vhodné do RTG prístroja Plurimat R. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) Balenie | 100 kusov v jednom balení |
b) Počet balení | 15 |
2. 2. Zelenocitlivé filmy 35cm x 43cm, vhodné do RTG prístroja Plurimat R, 100 ks v balení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vhodné do RTG prístroja Plurimat R. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) Balenie | 100 ks v jednom balení |
b) Počet balení | 2 |
3. 3. Vývojka do vyvolávacieho automatu, určená pre zelený program, vhodná do vyvolávacieho automatu Optimax, balenie 2 x 20 litrov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vývojka určená pre zelený program. Vhodná do vyvolávacieho automatu Optimax. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) Balenie | 2 x 20 litrov |
b) Počet balení | 4 |
4. 4. Ustaľovač do vyvolávacieho automatu, určený pre zelený program, vhodný do vyvolávacieho automatu Optimax, balenie 2 x 20 litrov
|
|
---|---|
Funkcia |
Ustaľovač určený pre zelený program. Vhodný do vyvolávacieho automatu Optimax. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) Balenie | 2 x 20 litrov |
b) Počet balení | 4 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zmluvy v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Predmet zmluvy nebude dodaný jednorazovo. Objednávateľ na základe tejto zmluvy vyhotoví čiastkové objednávky, maximálne štyri počas zmluvnej lehoty. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy na základe e-mailom doručenej čiastkovej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev v závislosti od potrieb a finančných možností objednávateľa. |
3. Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, nakoľko celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zmluvy je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo objednávateľ uvedie v čiastkových objednávkach, pričom je povolené dodanie menšieho množstva oproti uvedenému predpokladanému, ale aj prečerpanie uvedeného predpokladaného množstva v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny bez zmeny charakteru zmluvy v zmysle § 18 ZoVO a vo vzťahu k nasledujúcemu bodu osobitných požiadaviek zmluvy. |
4. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod. za zmluvné ceny, ktoré zahrňajú okrem dodania nového, nepoužitého, nepoškodeného predmetu zákazky aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu, množstve v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravné, manipulačné a baliace služby, a pod.. |
5. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatnej čiastkovej objednávky dňom riadneho a včasného splnenia zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštou doručiť objednávateľovi opečiatkovaný položkovitý rozpočet zmluvy, s presným opisom jednotlivých položiek vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
7. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštou oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a oznámiť názov a sídlo svojho subdodávateľa (ak ho má), prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
8. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak nemožno opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ týmto uvedený odkaz všeobecne pre všetky takéto položky dopĺňa slovami „alebo ekvivalentný“. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
9. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentu v zmysle predchádzajúceho bodu len po odsúhlasení objednávateľom (mailom), ktoré predchádza expedícii predmetu zákazky, pričom dodávateľ je povinný pri návrhu ekvivalentu preukázať porovnanie kvality ekvivalentu oproti požadovanej kvalite predmetu zákazky. V prípade dodania neodsúhlaseného ekvivalentu (ekvivalentu horšej kvality ako požadovanej) si objednávateľ vyhradzuje právo neodobrať predmet zákazky, resp. vrátiť predmet zákazky na náklady dodávateľa s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
10. V prípade doručenia ekvivalentu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je dodávateľ povinný ho na vlastné náklady prevziať a dodať požadovaný predmet zákazky v lehote určenej objednávateľom, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia ekvivalentu. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
20.04.2018 08:00 — 19.04.2019 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
1 439,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2018 12:52
16.04.2018 10:10
16.04.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: