00332194
Obec Zemplínska Teplica
Okružná 340/2, Zemplínska Teplica, 07664, SVK
36024210
GROSSA NOVA s.r.o.
Piaristická 2, Nitra, 94901, SVK
Kontajnery ramenové - muldy.
kontajnery,
Tovar
1. Kontajner otvorený asymetrický.
|
|
---|---|
Funkcia |
01.01 Kontajnery budú slúžiť na prechodné uskladnenie a odvoz komunálneho odpadu. |
01.02 Kontajnery musia byť prispôsobené na prevoz v reťazovom nakladači na prevoz kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
01. 01 Počet kontajnerov | ks | 4 | ||
01.02 Objem kontajnerov | m3 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
01.01 materiál kontajnerov | plášť kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, podlaha kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, |
01.02 povrchová úprava kontajnerov | z vonkajšej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter a min. 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL podľa výberu, z vnútornej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter. |
2. Kontajner otvorený so sklopnou rampou.
|
|
---|---|
Funkcia |
02.01 Kontajnery budú slúžiť na prechodné uskladnenie a odvoz komunálneho odpadu. |
02.02 Kontajnery musia byť prispôsobené na prevoz v reťazovom nakladači na prevoz kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
02.01 Počet kontajnerov | ks | 3 | ||
02.02 Objem kontajnerov | m3 | 7,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
02.01 materiál kontajnerov | plášť kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, podlaha kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, |
02.02 povrchová úprava kontajnerov | z vonkajšej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter a min. 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL podľa výberu, z vnútornej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter. |
3. Kontajner s dvoma výklopnými oceľovými krytmi odľahčenými torznými pružinami.
|
|
---|---|
Funkcia |
03.01 Kontajnery budú slúžiť na prechodné uskladnenie a odvoz komunálneho odpadu. |
03.02 Kontajnery musia byť prispôsobené na prevoz v reťazovom nakladači na prevoz kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
03.01 Počet kontajnerov | ks | 2 | ||
03.02 Objem kontajnerov | m3 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
03.01 materiál kontajnerov | plášť kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, podlaha kontajnera je z plechu hr. min. 3 mm, |
03.02 povrchová úprava kontajnerov | z vonkajšej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter a min. 2x vrchný syntetický náter odtieň RAL podľa výberu, z vnútornej strany kontajnera min. 2x základný syntetický náter. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane skutočných technických parametrov minimálne pre všetky položky funkcií a technických vlastností uvedené verejným obstarávateľom v tomto opisnom formulári a vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných funkčných a technických špecifikácií zariadení, ktoré majú byť dodané, |
1.2. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3.prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom a do 10 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov podľa bodu 1, Objednávateľ určí dodatočnú lehotu na ich predloženie. Ak Dodávateľ ani v dodatočnej lehote nepreukáže, predložením dokladov podľa bodu 1, splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a má to za následok aj udelenie negatívnej referencie Dodávateľovi. |
4. Ak Dodávateľ nedodrží pri dodaní tovaru všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu podľa zmluvy, Objednávateľ určí dodatočnú lehotu na výmenu tovaru. Ak Dodávateľ nevymení tovar v určenej dodatočnej lehote alebo ak ani po jeho výmene nie sú dodržané všeobecné, funkčné a technické špecifikácie podľa zmluvy, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a má to za následok aj udelenie negatívnej referencie Dodávateľovi. |
5. Za nesplnenie povinnosti Dodávateľa uvedenej v bode 3 predložiť doklady v stanovenej dodatočnej lehote je Dodávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 20 % zo zmluvnej ceny. Za nesplnenie dodržania všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru podľa bodu 4 je Dodávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 20 % zo zmluvnej ceny. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody ani na odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu na bankový účet Objednávateľa, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu.. |
6. Cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia tovaru na miesto dodania, uvedenie zariadenia do prevádzkyschopného stavu, zaškolenia obsluhy a vrátane iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
10. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
11. Vrátane dopravy na miesto plnenia a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu. |
12. Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
15. Uvedené Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
16. Na toto verejné obstarávanie sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") časť Všeobecné zmluvné podmienky čl. XV. |
Okružná 340/2, Zemplínska Teplica, Trebišov, Košický, Slovenská republika
01.08.2018 10:00 — 31.12.2018 14:00
1,00 celý predmet zákazky spolu
22 231,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2018 17:03
13.04.2018 08:00
13.04.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2018 14:04 - Vstupná ponuka | 22 230,00 | € | Cena s DPH |
13.04.2018 07:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 229,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: