Z201816157
OF-160794
zrušená
00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
Nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
Pohonné hmoty, palivá, benzín, nafta, palivové karty, tankovacie karty
Tovar, Služba
1. Nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu, ktorej predmetom je nákup pohonných hmôt - motorovej nafty a bezolovnatého automobilového benzínu, t. j. benzínu natural 95 oktánového (ďalej spolu ako "PHM"), a to na princípe akceptácie palivových kariet ako prostriedku bezhotovostnej úhrady nákupu PHM na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa, vystavením a dodávkou palivových kariet, dodávkou a zúčtovaním PHM. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
benzín natural, 95 oktánový (ďalej aj ako "benzín") | liter | 19 271 | ||
motorová nafta | liter | 13 526 | ||
poplatok za služby súvisiace s užívaním palivových kariet (netýka sa PHM) | % | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaný počet palivových kariet: | 68 ks, pričom počet palivových kariet sa počas platnosti Rámcovej dohody môže meniť v závislosti od potrieb objednávateľa. |
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre | v zmysle platnej Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 228/2014 Z. z., ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách. |
Benzín musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre | v zmysle platnej Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 228/2014 Z. z., ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách. |
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém: | palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom; zabezpečenie palivovej karty PIN kódom; musí byť akceptovaná ako prostriedok bezhotovostnej úhrady za odobraté PHM |
- | na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa. |
Vydanie palivovej karty: | bezplatné vydanie palivovej karty objednávateľovi na jeho meno a na tabuľku s evidenčným číslom služobného motorového vozidla (ďalej len "SMV") alebo iné označenie podľa určenia |
- | zo strany objednávateľa. |
- | Dodatočné bezplatné vydávanie palivových kariet v lehote do 5 pracovných dní po obdržaní žiadosti objednávateľa a doručenia záväznej objednávky e-mailom. |
Možnosť bezplatného zablokovania stratenej palivovej karty kedykoľvek počas plnenia Rámcovej dohody (t. j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia a bezplatné vykonávanie transakcií palivovou kartou. | Objednávateľ je povinný akúkoľvek stratu, zničenie alebo poškodenie palivovej karty bezodkladne nahlásiť dodávateľovi. |
Ďalšie požiadavky na palivové karty a fakturáciu: | Možnosť stanovenia rôznych limitov čerpania pohonných hmôt na jednotlivé karty. |
- | Vyhotovenie súhrnnej faktúry za dodané PHM na palivovú kartu s rozdelením podľa objednávateľom definovaného kľúča. |
- | Platba jednou palivovou kartou (pridelenou k príslušnému SMV objednávateľa) za nákup PHM na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach. |
Miesto plnenia: | na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa. |
Názov |
1. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom za celý predmet zákazky v EUR s DPH. |
2. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody dodávateľ predloží objednávateľovi podrobnú kalkuláciu ceny celkom a kontaktnú osobu dodávateľa. Uvedenú kalkuláciu dodávateľ objednávateľovi predloží v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). Kalkulácia ceny celkom za uvedený predmet zákazky bude nasledovná: |
- 2A) celková cena za 2A) = (priemerná cena 1 litra benzínu natural 95 v EUR publikovaná Štatistickým úradom SR s DPH, a to za posledný zverejnený týždeň s priemernými cenami pohonných látok v SR, ktorý bude aktuálny vo vzťahu ku dňu lehoty na predkladanie ponúk na predmet zákazky – zľava v % z 1 litra benzínu) x požadovaný maximálny počet litrov bezolovnatého benzínu (t. j. 19 271 litrov), |
- 2B) celková cena za 2B) = (priemerná cena 1 litra motorovej nafty v EUR zverejnená Štatistickým úradom SR s DPH, a to za posledný zverejnený týždeň s priemernými cenami pohonných látok v SR, ktorý bude aktuálny vo vzťahu ku dňu lehoty na predkladanie ponúk na predmet zákazky – zľava v % z 1 litra motorovej nafty) x požadovaný maximálny počet litrov motorovej nafty (t. j. 13 526 litrov). |
- 2C) Výpočet ceny celkom za celý predmet zákazky bude nasledovný: Cena celkom za celý predmet zákazky = celková cena 2A) + celková cena 2B). |
Priemerná týždenná cena pohonných látok v SR je uvedená na webovej stránke Štatistického úradu SR a je uvedená vrátane spotrebnej dane a DPH (http://statdat.statistics.sk/cognosext/cgi-bin/cognos.cgi?b_action=cognosViewer&ui.action=run&ui.object=storeID(%22i4B1941EAC9154096A2C339E0666EA7E6%22)&ui.name=Priemern%C3%A9%20ceny%20pohonn%C3%BDch%20l%C3%A1tok%20v%20SR%20(t%C3%BD%C5%BEdenn%C3%A9)%20%5Bsp0207ts%5D&run.outputFormat=&run.prompt=true&cv.header=false&ui.backURL=/cognosext/cps4/portlets/common/close.html&run.outputLocale=sk). |
V podrobnej kalkulácii ceny celkom v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel) bude uvedené: |
a) názov zákazky, |
b) technické vlastnosti z opisného formulára – t. j. druhy PHM (benzín natural 95 oktánový a motorová nafta), |
c) cena za 1 liter PHM v EUR (publikovaná Štatistickým úradom SR za posledný zverejnený týždeň s priemernými cenami pohonných látok v SR, ktorý bude aktuálny vo vzťahu ku dňu lehoty na predkladanie ponúk na predmet zákazky) |
d) ponúknutá výška zľavy v %, |
e) maximálny počet litrov PHM (t. j. 19 271 litrov benzínu a 13 526 litrov motorovej nafty), |
f) cena celkom s DPH (vypočítaná podľa bodov 2A), 2B) a 2C) a bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie), |
e) cena celkom bez DPH (vypočítaná podľa bodov 2A), 2B a 2C) a bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie). |
3. Zľava v % z 1 litra benzínu a zľava v % z 1 litra motorovej nafty bude uvedená na 2 desatinné miesta. Kalkulácia celkovej ceny podľa bodu č. 2 Osobitných požiadaviek na plnenie, t. j. celkovej ceny 2A) a celkovej ceny 2B) bude uvedená na 3 desatinné miesta a cena celkom za celý predmet zákazky, t. j. bod 2C) Osobitných požiadaviek na plnenie, bude uvedená na 2 desatinné miesta, a to v EUR s DPH, pričom z ceny celkom za celý predmet zákazky v EUR s DPH bude vypočítaná aj cena celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH |
(t. j. tak, aby zodpovedala vysúťaženej / zmluvnej cene v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, ktorá bude uvedená v Rámcovej dohode). |
4. Objednávateľ požaduje, aby fixná výška zľavy v % z 1 litra benzínu a zľava v % z 1 litra motorovej nafty, ktorú dodávateľ uvedie do podrobnej kalkulácie celkovej ceny v zmysle bodu 2. a bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie, bola rovnaká na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa a súčasne platná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody. |
5. Nákup PHM sa bude realizovať priebežne podľa potrieb objednávateľa, počas celého trvania Rámcovej dohody priamo do SMV objednávateľa v sieti čerpacích staníc dodávateľa a jeho zmluvných partnerov |
6. Vyúčtovanie za odobraté množstvá PHM bude prebiehať raz za kalendárny mesiac, a to na základe faktúr, ktoré bude dodávateľ vystavovať vždy po skončení daného mesiaca. |
7. Rozhodujúca cena pre vyúčtovanie je cena PHM v čase vykonania kúpy na čerpacej stanici objednávateľa alebo jeho zmluvných partnerov po odpočítaní výšky % zliav z PHM. Vo vyúčtovanej cene sú započítané všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na doručenie palivových kariet objednávateľovi. Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne iné poplatky súvisiace s poskytovaním služieb na predmet zákazky. |
8. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody dodávateľ predloží zoznam vlastných alebo zmluvných čerpacích staníc, prostredníctvom ktorých bude plniť svoje zmluvné záväzky počas trvania Rámcovej dohody a záväzok, že ich umiestnením počas trvania Rámcovej dohody, zabezpečí efektívne plnenie Rámcovej dohody. Vzhľadom na skutočnosť, že zamestnanci objednávateľa vykonávajú služobné cesty na celom území Slovenskej republiky, objednávateľ požaduje, aby dodávateľ preukázal minimálny počet vlastných alebo zmluvných čerpacích staníc dodávateľa v počte 56, pričom dodávateľ musí mať |
v každom krajskom meste minimálne 2 vlastné alebo zmluvné čerpacie stanice a v každom samosprávnom kraji minimálne 5 vlastných alebo zmluvných čerpacích staníc dodávateľa. |
9. Dodávateľ doručí palivové karty na adresu objednávateľa najneskôr v lehote do 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej dohody. V prípade poškodenia, straty alebo odcudzenia palivovej karty je dodávateľ povinný doručiť novú palivovú kartu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nahlásenia straty palivovej karty objednávateľom. |
10. PIN kódy k palivovým kartám bude dodávateľ zasielať v osobitne uzatvorenej obálke, a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia palivových kariet. Objednávateľ bude dodávateľa o doručení palivových kariet informovať formou e-mailu, ktorý zašle na e-mail kontaktnej osoby určenej dodávateľom. |
11. Zadávanie čiastkových výziev bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Za čiastkovú výzvu sa považuje požiadavka objednávateľa a jeho zamestnancov na dodanie PHM na čerpacej stanici dodávateľa (vlastnej alebo zmluvnej). |
12. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. V nadväznosti na body 15. a 16. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Rámcovej dohody je dodávateľ povinný vystavovať faktúry so 60-dňovou splatnosťou. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
14. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia Rámcovej dohody nie je platiteľom DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
15. Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu |
v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
16. Na účinnosť zmluvy sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska, k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr ako sa zmluva stane účinnou. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu zákazky je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
18. Porušenie povinností uvedených v bodoch 2., 4., 8., 9., 15., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Slovenská republika
12
32 797,00 liter
41 264,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2018 15:35
17.04.2018 10:00
17.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: