00327646
Mesto Prešov
Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK
45901872
DLC s.r.o.
Sabinovská 58/5124, Prešov, 08003, SVK
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Služba
1. Deratizácia, dezinsekcia, dezinfekcia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Činnosť č. 1 monitoring verejného priestranstva | ha | 250 | ||
Činnosť č. 2 celoplošná deratizácia verejných priestranstiev | m2 | 1 572 500 | ||
Činnosť č. 3 deratizácia CO krytov (54 objektov) | m2 | 6 210 | ||
Činnosť č. 4 deratizácia školských zariadení (7 objektov) | m2 | 2 700 | ||
Činnosť č. 5 deratizácia administratívnych budov | m2 | 604 | ||
Činnosť č. 6 deratizácia denných centier (5 objektov) | m2 | 762,12 | ||
Činnosť č. 7 deratizácia spoločných priestorov bytových domov | m2 | 5 363 | ||
Činnosť č. 8 dezinsekcia nájomných bytov (329 bytov) | m2 | 16 092 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia (ďalej len „DDD“) v okruhu 15 km. | |
DDD bude vykonávaná v súlade s § 4 ods. 3) písm. g, h zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. | |
Spôsob vykonávania DDD bude realizovaný v súlade s príslušnou legislatívou, v závislosti od osobitných požiadaviek objednávateľa a po posúdení existujúceho stavu prostredia a zariadení, kde budú zabezpečované výkony. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Výkon celoplošnej deratizácie verejných priestranstiev; deratizácie CO krytov; deratizácie školských zariadení; deratizácie administratívnych budov; deratizácie denných centier a deratizácie spoločných priestorov bytových domov bude zabezpečený v dvoch stanovených fázach: 1. fáza: v najbližšom možnom termíne, do 31.5.2018; 2. fáza: od 1.9.2018 do 31.10.2018 |
Výkon dezinsekcie nájomných bytov bude zabezpečený v troch stanovených fázach: 1. fáza: v najbližšom možnom termíne, do 15.05.2018; 2. fáza: od 1.7.2018 do 31.8.2018; 3. fáza: od 1.11.2018 do 15.12.2018 |
Konkrétny termín zabezpečenia DDD bude stanovený objednávateľom a to vystavením objednávky. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavených faktúr, ktorých súčasťou budú protokoly o vykonaní a odovzdaní prác, potvrdené a podpísané oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ služby vykoná službu vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ služby nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je vypracovaný protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavené faktúry, pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve. |
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší. |
Dodávateľ služby zabezpečí všetky náležitosti spojené s následnou likvidáciou uhynutých hlodavcov a to v súlade so Zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
Dodávateľ služby taktiež zabezpečí všetky opatrenia tak, aby predišiel možným rizikám spojeným s ohrozením majetku a zdravia obyvateľstva. |
Miesto dodania predmetu zákazky – presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby ihneď po uzatvorení zmluvy. |
V prípade mimoriadnych situácií (jednorazový hromadný výskyt hmyzu) dezinsekciu vykoná dodávateľ do 24 hod. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba). |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude priebežné monitorovanie výskytu migračných vstupov – mapa vykonania monitorovania so zreteľným zdokumentovaním DDD činností. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude periodická kontrola, dopĺňanie a výmena nástrah dodávateľom služby. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude odstraňovanie a likvidácia starých nástrah a uhynutých jedincov v rámci platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou, ktorý bude súčasťou predložených fakturačných dokladov. |
Požaduje sa predložiť podrobnú štruktúru ceny podľa jednotlivých činnosti a to do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Možnosť vytvoriť ďalšie variabilné symboly pre úhrady za služby podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ služby do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručí : |
-Doklad, na základe ktorého je oprávnený poskytovať požadované služby (napr. výpis z obchodného registra, živnostenského registra). |
-Kópiu platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie. |
-Kópiu platného rozhodnutia RÚVZ na nakladanie s nebezpečným odpadom (platné rozhodnutie RÚVZ o vyhovujúcich priestoroch na zber a skladovanie kadáveru). |
-Kópiu prevádzkového poriadku pre pracovné činnosti o ochrane zamestnancov pred účinkami chemických a biologických látok schválený RÚVZ resp. rozhodnutie RÚVZ. |
-Rozhodnutie z RVaPS v mieste bydliska na skladovanie vedľajších živočíšnych produktov a stým súvisiace činnosti – zber a prepravu materiálov kategórie 1 uvedených v článku 8 nariadenia (ES) č. 1069/2009 z výkonu činnosti regulácie živočíšnych škodcov a zberu usmrtených zvierat. |
-Rozhodnutie ŠVaPS o udelení úradného čísla na skladovanie VŽP materiálu kategórie 1 – uhynuté zvieratá z činnosti regulácie živočíšnych škodcov (deratizácia, dezinsekcia) a zberu a prepravy VŽP (zvierat uhynutých na cestách). |
-Kópiu platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou na odstraňovanie a likvidáciu starých nástrah, deratizačných staničiek a použitého materiálu. |
-Kópiu platného zmluvného vzťahu s asanačnou spoločnosťou na zber, prepravu a likvidáciu všetkých vedľajších živočíšnych produktov a biologického materiálu (uhynutých hlodavcov). |
-Potvrdenie o registrácií z okresného úradu odboru, starostlivosti o životné prostredie na podnikanie v oblasti nakladania s iným ako nebezpečným odpadom. |
-Doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytovanie služby (dopravné prostriedky, mraziace zariadenie s objemom min. 10m3). |
-Rozhodnutie okresného úradu, odboru starostlivosti o životné prostredie v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov presahujúci územie kraja. |
Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
17.04.2018 00:01 — 15.12.2018 23:59
1,00 celok
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2018 13:21
12.04.2018 13:30
12.04.2018 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2018 10:44 - Vstupná ponuka | 36 000,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2018 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: