00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
36821951
ANUR s.r.o.
Pribišova 5181/47, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105, SVK
Veľkoobjemová ČB laserová tlačiareň
laserová tlačiareň
Tovar, Služba
1. Veľkoobjemová tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Veľkoobjemová ČB laserová tlačiareň, A4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová tlačiareň A4 -HP LaserJet Enterprise M506dn JetIntelligence alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Maximálne mesačné zaťaženie | min 120000 strán/mesiac |
Typ tonera | All-in-one toner - vrátane obrazového valca |
Kapacita tonera | min 17000 strán. u verzie "X", min 8000 strán u verzie "A" pri 5% pokrytí |
Dokupovanie spotrebného materiálu | iba toner, obrazový valec súčasť tonera |
Firemná tlačiareň | áno |
Rýchlosť tlače | min 40 strán / minútu |
Rozhranie | LAN nutné - sieťová prevádzka, USB |
technológia tlače | laser. čiernobiela |
Duplex | áno |
Podporované médiá | min. A4 formát |
rozlíšenie tlače | min. 1200x1200dpi |
Kapacita vstupného zásobníka | min 500ks A4 |
Kapacita výstupného zásobníka | min 200ks A4 |
Podpora OS počítača | min. Windows 10 |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Dodané zariadenia a komponenty PC musia byť nové, nerepasované, nepoužívané. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24 mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe § 7 zákona o DPH. Registráciou podľa § 7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
16.04.2018 08:00 — 17.04.2018 15:00
1,00 predmet podľa technickej špecifikácie
550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2018 12:57
12.04.2018 13:00
12.04.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2018 15:27 - Vstupná ponuka | 549,60 | € | Cena s DPH |
12.04.2018 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 498,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: