00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a žehlenie bielizne
Pranie a žehlenie bielizne
Služba
1. Pranie a žehlenie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a žehlenie posteľných obliečok, plachiet, froté uterákov, osušiek a reštauračného textilu (ďalej len „bielizne“) na obdobie 12 mesiacov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
druh bielizne: návlečka na vankúš 70x90 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 2500 ks |
druh bielizne: návlečka na paplón 140x200 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 2500 ks |
druh bielizne: plachta 150x240 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 2500 ks |
druh bielizne: predložka kúpeľňová 50x100 cm froté 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 200 ks |
druh bielizne: uterák froté (biely) 50x100 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 500 ks |
druh bielizne: osuška froté (biela) 70x140 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 500 ks |
druh bielizne: osuška froté (farebná) 70x140 cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 500 ks |
druh bielizne: obrúsok biely aj farebný 50x50cm 100% bavlna | predpokladané množstvo na rok 800 ks |
druh bielizne: obrus (do 1m²) teflon, polyester | predpokladané množstvo na rok 600 ks |
druh bielizne: obrus (do 2m²) teflon, polyester | predpokladané množstvo na rok 600 ks |
druh bielizne: obrus (do 3m²) teflon, polyester | predpokladané množstvo na rok 600 ks |
druh bielizne: obrus (do 4m²) teflon, polyester | predpokladané množstvo na rok 100 ks |
druh bielizne: obrus (do 5m²) teflon, polyester | predpokladané množstvo na rok 100 ks |
druh bielizne: sukňa rautová na stoly (do 3m²) polyester | predpokladané množstvo na rok 100 ks |
druh bielizne: návlek na stoličku polyester | predpokladané množstvo na rok 400 ks |
Názov |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz bielizne dodávateľom na určené miesto na adresu objednávateľa |
Odvoz a dovoz v nepravidelných časových intervaloch najmä v mesiacoch máj – október približne 1x za týždeň, v čase od 9,00 do 12,00 hod., po vzájomnej dohode s dodávateľom |
Objednávateľ požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy, vrátane dopravy, balenia a pod. |
Jednotkové ceny služieb sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží doklad preukazujúci, že je oprávnený podnikať v predmete tejto rámcovej dohody, čo objednávateľ posúdi do 2 pracovných dní a oznámi elektronicky alebo poštou, či túto podmienku spĺňa, pokiaľ nie, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo bielizne u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
Plnenie služby bude prebiehať na základe čiastkových plnení s následnou fakturáciou 1x mesačne, požadovaná splatnosť faktúry min. 14 dní od doručenia faktúry |
Čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavej bielizne ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného bielizne a následného doručenia čistej bielizne spolu s dodacím listom dodávateľa na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov bielizne s jednotkovými cenami a celková cena s DPH. Dodací list bude po prebraní bielizne podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry |
Zmluvné strany sa dohodli na cene služby v závislosti od počtu kusov vypranej bielizne |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy, respektíve v čase / lehote plnenia alebo do vyčerpania vysúťaženej sumy |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU a normám SR a EU |
Dodávateľ v záujme predídenia reklamácie prispôsobí teploty prania aj žehlenia jednotlivým materiálom bielizne - bavlna 60-90 stupňov C, teflón/polyester 40-60 stupňov C a polyester 30-40 stupňov C pričom vyššiu teplotu využiť len v prípade silného znečistenia |
Reklamácia: predmetom reklamácie bude zle vypraná, nevyžehlená, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), znehodnotená (zafarbená, zosivená) alebo chýbajúca bielizeň. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 5 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany uchádzača a objednávateľa. Z dôvodu vierohodnosti prípadných reklamácií bude pri každom jednom odvoze špinavej bielizne náhodne odobratý jeden prípadne viac kusov z každého druhu pre prípad porovnania zmeny farby po praní |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vypranú a zamenenú bielizeň do 2 prac. dní, poškodená, znehodnotená a chýbajúca bielizeň bude zo strany uchádzača nahradená bielizňou z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamovaná bielizeň do 5 dní |
Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo ak objednávateľ uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie |
V prípade nepodstatného porušenia zmluvy možno od zmluvy odstúpiť iba v prípade, že druhá strana bola na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornená a bola jej poskytnutá dodatočná primeraná lehota na zjednanie nápravy |
Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
12 500,00 predpokladané množstvo na rok
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2018 08:30
12.04.2018 10:00
12.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2018 14:10 - Vstupná ponuka | 5 994,00 | € | Cena s DPH |
12.04.2018 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 849,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: