35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
44387598
TOP SERVIS IT a.s.
Krajná 10, Bratislava, 82104, SVK
Stolové sieťové skenery s automatickým podávačom
nákup, stolové sieťové skenery, automatický podávač
Tovar, Služba
1. Stolové skenery podľa nižšie uvedenej špecifikácie min. s podporou LAN a USB s možnosťou skenovania do zdieľaného sieťového priečinka s nastavením cez web rozhranie.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ skeneru | stolový s automatickým podávačom |
Rýchlosť scanovania | min. 30 listov (70 strán) farebne |
Spôsob scanovania | jednostranne, obojstranne |
Ovládanie | dotykový displej / web rozhranie |
Scanovacie formáty | min. TIFF, PDF, PDF/A |
Optické rozlíšenie | min. 600 x 600 dpi |
Rozhranie | min. LAN, USB |
Scanovanie do | min. zdieľaný sieťový priečinok (nie len cloud), e-mail, lokálny priečinok pri pripojení cez USB |
Podávač dokumentov (ADF) | áno, obojstranný, min. 40 listov |
Podpora operačného systému | Microsoft Win 7 a 10, 32 / 64 bit |
Podporované formáty dokumentov | max. A4 / letter |
Scanovanie plastových ID kariet (aj embosovaných) | áno |
Detekcia prázdnych strán a ich vynechanie | áno |
Záručná doba | min. 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Jednotlivé plnenia podľa tejto rámcovej dohody (RD) budú zmluvné strany realizovať na základe samostatných písomných objednávok, výlučne v závislosti od podmienok a potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v originálnom vyhotovení a balení a v akosti v súlade s touto RD, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami a stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR. |
Objednávateľ požaduje predložiť cenovú kalkuláciu na tovar do 5 dní od uzavretia RD. |
Záručná doba na tovar je minimálne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom na základe dodacieho listu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie technickej špecifikácie a funkčných požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu a/alebo požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od RD v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia RD opis technickej špecifikácie. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa o, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zák. č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
V prípade plnenia predmetu RD prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet RD sám. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania RD známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu RD, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia RD, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 5 dní - písomne informovať objednávateľa pričom je povinný zároveň predložiť kupujúcemu čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu RD . |
Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkového finančného rámca RD. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Účastníci tejto RD sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by účastníci tejto RD alebo osoby ovládané účastníkmi tejto RD porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Každý účastník tejto RD sa zaväzuje bezodkladne informovať druhého účastníka tejto RD, pokiaľ si bude vedomý alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto RD. |
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý druhému účastníkovi tejto RD alebo zástupcovi účastníka tejto RD v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má účastník tejto RD alebo zástupca účastníka tejto RD dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže účastník dohody od tejto RD odstúpiť. |
Táto RD sa uzatvára na dobu určitú - v trvaní 12 mesiacov od jej uzatvorenia, alebo do vyčerpania jej celkového finančného objemu. |
Termín dodania - 14 dní od doručenia objednávky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšiu cenou. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
30,00 ks
13 341,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2018 13:43
10.04.2018 15:00
11.04.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2018 09:38 - Vstupná ponuka | 13 341,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2018 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 341,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: