36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Firewall Checkpoint SG5100 (CPAP-SG5100-NGTP-SSD)
firewall, kontrola aplikácií, anti-virus,
Tovar, Služba
1. Checkpoint SG5100 (CPAP-SG5100-NGTP-SSD)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky bude použitý pri vybudovaní VPN pripojenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Firewall Checkpoint SG5100 (CPAP-SG5100-NGTP-SSD) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná funkcionalita: | Firewall, IPS, VPN, Kontrola aplikácií, URL filtrácia, Anti-Bot, Anti-Virus, Anti-Spam |
Priepustnosť firewall-u: | 14,5 Gbps |
Spojení za sekundu: | 110 000 |
Súbežných spojení: | 3 200 000 |
Priepustnosť VPN: | 1,6 Gbps |
Priepustnosť IPS: | 2,45 Gbps |
Počet 10/100/1000Base-T: | 6 |
Rozširovací slot: | Áno (1) |
Počet procesorov: | 1 |
Úložisko: | 240 GB SSD |
Veľkosť pamäte: | 8 GB |
Prevedenie: | Rack 1U |
Váha: | 6,22 kg |
Dostupnosť aktualizácií: | Next Generation Firewall Package for 2 years for 5100 Appliance (CPSB-NGFW-5100-2Y) |
Podpora (Collaborative Enterprise): | minimálne 36 mesiacov |
Názov |
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Z dôvodu kompatibility zariadení s už vybudovanou časťou infraštruktúry objednávateľ požaduje presný typ predmetu zákazky (Checkpoint SG5100), nakoľko zmena technológie by spôsobila neprimerané ťažkosti v prevádzke a údržbe systémov objednávateľa. |
2. PODMIENKY ÚČASTI/POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy, resp. ju ukončiť. |
. |
3. CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Celková cena predmetu zmluvy uvedený v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (likvidácia odpadu, doprava,...), 36-mesačnej podpory (Collaborative Enterprise) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena a jednotkové ceny za predmet zákazky v cenovej kalkulácii musia byť zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
. |
4. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu resp. dodacieho listu. |
. |
5. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 36 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom. |
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
V prípade reklamácie Dodávateľ prevezme reklamovaný tovar v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
. |
6. UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 36 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
. |
7. OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred realizáciou predmetu zmluvy oznámiť e-mailom mená a priezviská, čísla OP pracovníkov dodávateľa, ktorí budú vstupovať do priestorov objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľa a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
16.04.2018 08:00 — 20.04.2018 14:00
1,00 celá zákazka
26 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2018 11:24
11.04.2018 09:00
11.04.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2018 19:37 - Vstupná ponuka | 25 998,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2018 19:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: