30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Príslušenstvo k osobným počítačom
Príslušenstvo k osobným počítačom
Tovar
1. USB Head set
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. USB Head set | ks | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 stereo slúchadlá s mikrofónom kompaktnej uzatvorenej konštrukcie | áno |
1.2 pripojiteľné pomocou USB-A | áno |
1.3 Certifikované pre Skype for Business a Cisco WebEx | áno |
1.4 Potlačenie šumu nežiadúcich zvukov | áno |
1.5 Súčasťou ovládanie základných funkcií hovoru (hlasitosť, mute a pod. ) Plug & Play | áno |
2. Konferenčný reproduktor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Konferenčný reproduktor | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1 Kompaktný reproduktor s 360° všesmerovým mikrofónom | áno |
2.2 Pripojiteľným cez USB-A a Bluetooth | áno |
2.3 Funkcia potlačenia ozveny a nežiadúcich zvukov | áno |
2.4 Certifikácia pre Skype for Business a Cisco WebEx | áno |
2.5 Súčasťou ovládanie základných funkcií hovoru (hlasitosť, mute a pod. ) Plug & Play | áno |
3. Webkamera
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Webkamera | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1 Kamera pre PC – USB-A | áno |
3.2 Min. rozlíšenie | 1920 x 1080 P |
3.3 Zabudovaný mikrofón | áno |
3.4 Funkcia "Plug & Play" | áno |
3.5 Podpora pre Skype for Business a Cisco WebEx | áno |
3.6 Kompatibilné s Windows 10 - 7 | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nerepasovaný, nepoužívaný tovar. |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady, najmä nie výlučne balné, dopravu tovaru do miesta plnenia, záručný servis vrátane dopravy, ktoré dodávateľovi vzniknú a sú spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy, podpísaný štatutárnym zástupcom, s podrobným rozpočtom, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia, prospekt predmetu plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne listom doručiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb dodávateľa oprávnených konať vo veciach zmluvných ako aj zoznam osôb oprávnených dodať tovar do miesta plnenia, a to v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa, poprípade faxové číslo (ďalej len „oprávnené osoby dodávateľa“). Zmena oprávnenej osoby dodávateľa musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb oprávnených na prebratie tovaru a to v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa (ďalej len „oprávnené osoby objednávateľa“). |
7. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia tovaru objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. |
8. Dodávateľ je povinný odstrániť vadu plnenia predmetu zmluvy v rámci záručnej doby do 72 hodín od doručenej písomnej reklamácie objednávateľa, v ktorej si objednávateľ uplatňuje nárok na odstránenie vád plnenia predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaného tovaru počas záručnej doby (oprava, náhradné komponenty, doprava, záručný servis atď.). |
10. Objednávateľ požaduje, aby pri odstraňovaní vád tovaru v záručnej dobe dodávateľ používal výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu ako dodaný tovar. |
11. Dodávateľ je povinný spolu s návrhom na plnenie podľa bodu 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie dodať funkčné vzorky jednotlivých tovarov, na základe ktorých bude objednávateľ schopný posúdiť funkčné a technické vlastnosti a charakteristiky jednotlivých tovarov. |
12. Objednávateľ po posúdení predložených vzoriek tovarov písomne oznámi dodávateľovi či predložené vzorky tovarov preukazujú splnenie všetkých požadovaných funkčných a technických vlastností tovaru, inak objednávateľ vyzve dodávateľa na ich opravu s určením lehoty na opravu. V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na opravu, alebo ak preukáže, že tovar nespĺňa všetky požadované funkčné a technické vlastnosti, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
13. Dodávateľ je povinný dodať tovar v lehote do 10 dní od preukázateľného doručenia písomného oznámenia objednávateľa o kladnom posúdení poskytnutých vzoriek. Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ najmenej 2 pracovné dni vopred oprávneným osobám objednávateľa na emailovú adresu. |
14. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do 14 dní po protokolárnom prevzatí tovaru objednávateľom, bez vád na základe protokolu o prevzatí tovaru podpísanom oboma zmluvnými stranami. Protokol o prevzatí tovaru musí byť súčasťou faktúry. |
15. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
18. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vystavenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
19. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať riadne a včas tovar podľa zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia za každý aj začatý deň omeškania. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
20. Pri dodaní chybného resp. nefunkčného tovaru dodávateľom podľa zmluvy vzniká objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny dodaného chybného resp. nefunkčného tovaru za každý aj začatý deň až do doby dodania bezchybného tovaru. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
21. Ak dôjde k omeškaniu dodávateľa pri odstraňovaní poruchy dodaného tovaru o viac ako 48 hodín, alebo ak dôjde k omeškaniu dodávateľa pri odstraňovaní poruchy dodaného tovaru viac ako 1 x v priebehu jedného kalendárneho mesiaca, alebo ak dodávateľ v priebehu jedného kalendárneho roka nedodrží požadovaný čas na odstránenie poruchy dodaného tovaru viac ako 3 krát, dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 000 eur do 14 dní od doručenia faktúry dodávateľovi. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
22. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 16., 17. a 18. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.04.2018 00:00 — 04.05.2018 00:00
1,00 sada
2 270,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2018 09:37
11.04.2018 10:00
11.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2018 09:59 - Vstupná ponuka | 2 270,00 | € | Cena bez DPH |
11.04.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 269,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: