36836567
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK
30228247
BITUNOVA spol. s r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
Materiál na aplikáciu postrekových technológií - kationaktívna asfaltová emulzia
Kationaktívna asfaltová emulzia rýchloštiepna, vhodná na vysprávky ciest-opravy povrchov vozoviek, asfaltová emulzia, spojovací náter, spojovací nástrek.
Tovar, Služba
1. Materiál na aplikáciu postrekových technológií - kationaktívna asfaltová emulzia
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Kationaktívna asfaltová emulzia určená pre náterové a vysprávkové technológie údržby cestného telesa, vhodná do stroja TURBO 5000. Cena bude s naložením na dopravný prostriedok, dovozom a vyložením z dopravného prostriedku na miesto určenia. Predpokladaná lehota dodania je 48 hodín od nahlásenia kupujúcim predávajúcemu. |
2. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach počas trvania zmluvy do odberných miest : Banská Bystrica a okolie-90 ton, Lučenec-90 ton, Veľký Krtíš a okolie (Čebovce)-50 ton, Rimavská Sobota-90 ton, Jelšava-30 ton, Zvolen-mesto-40 ton, Krupina-50 ton, Žiar nad Hronom-60 ton. Kupujúci nemá povinnosť odobrať uvedené množstvá počas trvania zmluvy, množstvá sú len predpokladané. |
3. Ku kúpnej zmluve predávajúci doloží originál, alebo overenú kópiu certifikátu výrobku v zmysle zákona č.133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a a vyhlášky MDVRR SR č.162/2013 Z.z., alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami a kartu bezpečnostných údajov výrobku (do 5 pracovných dní). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Emulzia C 65 B3 | tona | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme dodať kationaktívnu asfaltovú emulziu rýchloštiepnu podľa kvalitatívnych parametrov STN EN 13808 (STN 736130) Asfalty a asfaltové spojivá. | Tovar musí spĺňať parametre v zmysle „Katalógových listov emulzií a zálievok“ vydaných MD výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií pod č.KL EaZ 1/2014 z dec.2014. |
1. Kationaktívna asfaltová emulzia C 65 B3 | minimálny obsah asfaltu min.64 %, v čase preberania min.40 %, min.zostatok na site 0,5 mm je <0,3 % |
Kationaktívnu emulziu požadujeme dodať | v špeciálnych vozidlách alebo kontajneroch s výpustným ventilom, predpokladaný jednorázový odber min.1 tona. |
Skladovateľnosť emulzie | min. 6 týždňov |
Názov |
1. Predmetom kúpnej zmluvy je dodávka tovaru katiónaktívnej asfaltovej emulzie do strojov TURBO 5000 (ďalej len „predmet zákazky“) s dovozom na miesta určenia podľa požiadaviek Objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok Objednávateľa. |
2. Realizácia dodávky predmetu zmluvy je maximálne do 48 hodín od prijatia čiastkovej písomnej objednávky e-mailom alebo faxom. Objednávka musí byť prijatá najneskôr do 12,00 hod. pracovného dňa a potvrdená Dodávateľom najneskôr do 3 hod., a to písomnou formou faxom alebo e-mailom. |
3. Množstvá tovaru uvedené v zmluve sú len orientačné. Množstvá tovaru počas trvania zmluvy nie sú pre Objednávateľa záväzné. Odber tovaru bude podľa potreby Objednávateľa. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu vysúťaženej ceny. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje objednaný tovar v čiastkových dodávkach odobrať a včas zaň zaplatiť vysúťaženú jednotkovú kúpnu cenu. |
5. Cena predmetu zákazky je stanovená v zmysle zákona č.18/1996 Z.z.v znení neskorších predpisov. Celková cena predmetu zákazky je stanovená bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. DPH bude účtovaná v zákonom stanovenej výške. |
6. Dodávateľ predloží jednotkové ceny tovaru v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy spolu so všetkými požadovanými dokladmi a dokumentami uvedené v bode 3 Funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy. |
7. V prípade, že Dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, je potrebné aby preukázal schopnosť zabezpečenia predmetu zákazky kópiou zmluvy alebo dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s Objednávateľom do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Cena za dodaný tovar je nemenná, konečná a platí pre celú dobu trvania kúpnej zmluvy. Cena je vrátane dopravy tovaru na miesta určenia. Zmena ceny podlieha predloženiu dokladov ovplyvňujúcich úpravu ceny. Zmena ceny je možná len na základe písomného dodatku. V takomto prípade sa Objednávateľ a Dodávateľ zaväzujú rokovať o zmene ceny, ak je zmena spôsobená nezávisle od ich vôle, napr. zmena daňových a ostatných s vecou súvisiacich predpisov. |
9. Právo dodávateľa na vystavenie faktúry vzniká dňom prevzatia tovaru zo strany Objednávateľa, a to potvrdením o prevzatí na dodacom liste Objednávateľom alebo zodpovednou osobou Objednávateľa. Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s uvedením miesta dodania predmetu kúpy. |
10. Faktúry za dodanie predmetu kúpnej zmluvy budú uhradené za preukázateľne dodaný predmet kúpy na základe predloženej faktúry. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi alebo odo dňa poskytnutia riadneho plnenia, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nebude mať všetky náležitosti daňového dokladu alebo prílohou faktúry nie je dodací list. Dôvod vrátenia je Objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, resp. ktorej príloh tvorí dodací list začína plynúť nová 30- dňová lehota splatnosti. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom pripísania úhrady na účet Dodávateľa. |
12. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry zo strany Objednávateľa, vzniká Objednávateľovi povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,025 % z neuhradenej sumy za každý aj začatý deň omeškania. Objednávateľ neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie predmetu zmluvy. |
13. Ak ku dňu dodania tovaru, bude dodávateľ uvedený na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR v zmysle § 52 ods. 6 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) v znení neskorších predpisov ako platiteľ DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie registrácie podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov, výška DPH uvedená na faktúre bude Objednávateľom uhradená do 5 pracovných dní odo dňa, v ktorom Dodávateľ Objednávateľovi preukáže zaplatenie tejto dane príslušnému daňovému úradu. |
14. Za preukázanie zaplatenia DPH uvedenej na faktúre príslušnému daňovému úradu sa považuje predloženie originálu potvrdenia daňového úradu, z ktorého musí jednoznačne vyplývať, že dodávateľ nemá evidovaný daňový nedoplatok na dani z pridanej hodnoty za zdaňovacie obdobie, v ktorom Dodávateľovi vznikla daňová povinnosť na dani z pridanej hodnoty za zdaniteľný obchod, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
15. Dodávateľ poskytuje záruku na dodaný tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. |
16. Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie predmetu zákazky, ak preberaný predmet zmluvy (tovar) nespĺňa požadované kvalitatívne parametre. |
17. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach počas trvania zmluvy do odberných miest : Banská Bystrica a okolie-90 ton, Lučenec-90 ton, Veľký Krtíš a okolie (Čebovce)-50 ton, Rimavská Sobota-90 ton, Jelšava-30 ton, Zvolen-mesto-40 ton, Krupina-50 ton, Žiar nad Hronom-60 ton. |
18. Dodávateľ počas celej doby platnosti zmluvy je povinný garantovať Objednávateľovi pôvod a kvalitu predmetu zákazky. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy je certifikovaný v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. v platnom znení. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania tejto zmluvy predmet tejto zmluvy v zmysle predložených certifikátov. |
20. Objednávateľ je povinný skontrolovať si preberaný predmet zmluvy ihneď. Zjavné vady je Objednávateľ povinný u Dodávateľa reklamovať okamžite, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru. |
21. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov od dodania. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nevhodnou manipuláciou, skladovaním alebo užitím predmetu zmluvy zo strany Objednávateľa. |
22. Objednávateľ je povinný vady predmetu zmluvy reklamovať u Dodávateľa na základe zápisu o reklamácii, v ktorom budú doložené preukázateľné vady dodávky tovaru, číslo dodacieho listu alebo číslo daňového dokladu. |
23. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. |
24. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c) nedodržanie jednotkovej ceny vrátane dopravy na miesto určenia, |
d) nepredloženie originálu, alebo úradne overenej kópie certifikátu výrobku v zmysle zákona č.133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a vyhlášky MDVRR SR č.162/2013 Z.z., alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami, |
e) nepredloženie karty bezpečnostných údajov výrobku na príslušnú emulziu, |
f) nepredloženie potrebného dokladu v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom, |
25. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa dohodnutých podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ktoré nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadanie záväzkov zmluvných strán. |
26. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 30% z vyčíslenej hodnoty ešte nedodaného tovaru ku dňu jeho odstúpenia od zmluvy. |
27. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy (nesplnenie si povinnosti vyplývajúcej zo zmluvy ani v náhradnej lehote poskytnutej objednávateľom nie kratšej ako 5 kalendárnych dní), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 30% z dohodnutej celkovej hodnoty plnenia. Zmluvné strany prehlasujú, že výšku zmluvnej pokuty uvedenú v príslušných ustanoveniach zmluvy považujú za primeranú s prihliadnutím na hodnotu a význam touto zmluvnou pokutou zabezpečovanie zmluvnej povinnosti. |
28. Odstúpením od zmluvy zostávajú zachované ustanovenia upravujúce zmluvnú pokutu, zaplatením alebo uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
29. Každá zo zmluvných strán nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté druhej zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných podmienok. Vo všetkých prípadoch, ktoré neriešia dojednania obsiahnuté v tejto zmluve, platia príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení. Občianskeho zákonníka v platnom znení a tiež ostatných všeobecne závažných právnych predpisov SR. |
30. Ak niektoré ustanovenia tejto zmluvy nie sú celkom alebo sčasti platné alebo účinné alebo neskôr stratia platnosť alebo účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných alebo neúčinných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije právna úprava, ktorá, pokiaľ je to právne možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu tejto zmluvy. |
31. Zmluvné strany vyhlasujú, že sú si vedomé všetkých následkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, že ich zmluvná voľnosť nie je ničím obmedzená a že im nie sú známe okolnosti, ktoré by im bránili platne uzavrieť túto zmluvu. V prípade, že táto okolnosť existuje zodpovedajú za škodu, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane na základe tohto vyhlásenia. |
32. Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce zo zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá zmluvná strana bude oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane. |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, že zmluvná strana doporučenú poštovú zásielku od druhej zmluvnej strany z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa táto zásielka za doručenú uplynutím 10 (desiateho) dňa po jej odovzdaní na poštovú prepravu bez ohľadu na to, či bola skutočne doručená adresátovi. |
34. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, táto zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
35. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy. |
Banskobystrický, Slovenská republika
05.06.2018 00:00 — 04.06.2019 23:59
500,00 tona
192 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2018 08:14
13.04.2018 08:08
13.04.2018 08:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2018 09:53 - Vstupná ponuka | 192 000,00 | € | Cena bez DPH |
10.04.2018 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 191 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: