• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2018 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2018 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2018 14:50

Detail zákazky Z201815470

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2018 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2018 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2018 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2018 14:50

Základné údaje

Z201815470

OF-160519

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3595353

Objednávateľ

40269159

Radovan Kašička K-Fruct

Krásno 118, Krásno, 95843, SVK

Dodávateľ

36745057

BOLEX, s.r.o.

Bolešov 448, Bolešov, 01853, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technológie pre plnenie a manipuláciu s fľašami

Plnička na destiláty, Poloautomatický uzatvárač ROPP, Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš s výkonom min 500ks/ hodina a termotransférovým označovaním dátumu, Ultrazvuková čistička

  • 42921000-8 - Stroje na čistenie, plnenie, balenie alebo poťahovanie fliaš alebo iných nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plnička na destiláty - 1ks
Funkcia
plnička na vyrobené destiláty do fliaš
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plnička na destiláty min – 4 hlavová, výhradne z nerezovej ocele,
Plnička na destiláty kapacita min. 500 fliaš / hod.
Plnička na destiláty možné nastaviť na akúkoľvek výšku fľaše, plní fľaše až do vrcholu, vhodná i na plnenie za horúca
 2. Poloautomatický uzatvárač ROPP - 1ks
Funkcia
Mechanický uzatvárač s mikro spínačom a tanierom na fľašu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poloautomatický uzatvárač ROPP Fľaša je položená na tanier a uzatváracia hlava mechanickým pohybom smerom nadol uzatvorí fľašu s uzáverom
Poloautomatický uzatvárač ROPP Nastavenie výšky fľaše je potrebné vykonať na tanieri
Poloautomatický uzatvárač ROPP Kapacita  - min. 500 fiaš/ hodina
 3. Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš s výkonom min 500ks/ hodina a termotransférovým označovaním dátumu - 1ks
Funkcia
Slúži na etiketovanie fliaš
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš s výkonom min 500ks/ hodina a termotransférovým označovaním dátumu
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Poloautomatický etiketovací stroj na samolepky
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Vyrobené z nerezovej oceľe AISI 304
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Určené na lepenie predných a zadných etikiet na akýkoľvek typ valcovej nádoby s priemerom medzi 20 a 160 mm.
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Valčeky sú upevnené v puzdrách na oboch koncoch a tým je stabilita zariadenia oveľa väčšia.  Predné a zadné etikety musia byť upevnené striedavo na rovnakom páse, vo  vzdialenosti približne 2-3 mm.
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Etiketa sa automaticky nalepí keď operátor vloží fľašu na valčeky. Stroj je vybavený multifunkčným displejom s automatickým systémom počítania kusov.
Poloautomatická etiketovačka na etiketovanie fliaš Stroj môže byť tiež namontovaný na pohyblivom stojane, pomocou ktorého je ľahko premiestniteľný.
 4. Ultrazvuková čistička – 1ks
Funkcia
Ultrazvuková čistička na fľaše
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ultrazvuková čistička Objem min. 20l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - obec Krásno
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane montáže a uvedenia do prevádzky
Lehota splatnosti úplnej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s  dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej  finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z  obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH je povinný prehlásiť, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH  je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi  dodávateľa po uzavretí zmluvy
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, a tiež kedykoľvek počas platnosti a  účinnosti Zmluvy o poskytnutí poskytnutí nenávratného finančného a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu so  špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (technický opis).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krásno, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.10.2018 09:00 — 29.03.2019 09:00

1,00 kmpl

17 156,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2018 14:55

21.08.2018 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2018 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2018 14:19 - Vstupná ponuka 17 150,00 € Cena bez DPH
21.08.2018 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 16 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS