42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
36371629
AUTO MARKET, s.r.o.
Košická 3623, Žilina, 01001, SVK
Úžitkové vozidlo do 3,5 t so sklápacou nadstavbou
úžitkové automobily,
Tovar, Služba
1. Úžitkové vozidlo do 3,5 t so sklápacou nadstavbou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodávka 6 ks nových úžitkových automobilov so sklápacou nadstavbou vrátane dopravy a zloženia v mieste dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rok výroby | rok | 2018 | ||
Kategória | trieda | N1 | ||
Emisná norma | norma | Euro 6 | ||
Druh paliva | druh | nafta | ||
Celková povolená hmotnosť | kg | 3300 | 3500 | |
Objem motora | cm3 | 1900 | ||
Výkon motora | kW | 96 | ||
Manuálna prevodovka | stupne | 6 | ||
Pohon | náprava | predná | ||
Počet náprav | počet | 2 | ||
Počet miest na sedenie | osoba | 6 | ||
Počet dverí na kabíne vozidla | počet | 4 | ||
Rozmer kolies | palec | 16 | ||
Prevedenie ložnej plochy | typ | 3-stranný sklápač | ||
Vnútorná dĺžka ložnej plochy | mm | 2800 | ||
Bočná stena ložnej plochy | ks | 2 | ||
Predná stena ložnej plochy | ks | 1 | ||
Zadná stena ložnej plochy | ks | 1 | ||
Výška bočníc | mm | 400 | ||
Ťažné zariadenie - guľa ISO 50 | ks | 1 | ||
Výstražný maják oranžovej farby | ks | 1 | ||
Šírka majáka | mm | 1200 | ||
Počet kľúčov od vozidla | ks | 2 | ||
Gumenné koberce | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzamykanie vozidla | centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči |
Stav | nové, nepoškodené |
Rezerva | nová plnohodnotná rezervná pneumatika |
Autorádio | áno |
Ložná plocha | trojstranný sklápač |
Ochranná plocha medzi kabínou a sklápačom | áno |
Bezpečnosť posádky vozidla | min. airbag vodiča |
Brzdy | ABS, ESP |
Palubný počítač | áno |
Posilňovač riadenia | áno |
Štvorsedačka v druhom rade | áno |
Predné okná | elektricky ovládané |
Spätné zrkadlá | elektricky ovládané |
Svetlá | vrátane denného svietenia |
Nástupné chodníky | pri každých dverách |
Imobilizér | áno |
Podlaha sklápača | oceľovo pozinkovaný plech prípadne vodovzdorná preglejka |
Bočnice | sklopné |
Predné čelo | pevné s ochranným krytom kabíny |
Zadné čelo | sklopné s uzávermi po oboch stranách |
Osvetlenie | pozičné LED podľa vyhlášky |
Bočné zábrany proti vklineniu | áno |
Plastové blatníky | áno |
Ovládanie sklápania z kabíny vozidla | áno |
Zadné pruženie | zosilnené |
Elektrická 7 - pólová zásuvka na pripojenie prívesov | 12 V, 13-pólová zásuvka, resp. redukcia na 7 pólovú |
Lapače nečistôt | na predných aj zadných kolesách |
Povinná výbava | v súlade s platnou legislatívou |
Maják | pozdĺžny, výstražný, oranžový, LED |
Farba vozidla | oranžova RAL 2011 |
Názov |
Dodávateľ zabezpečí dodanie nových úžitkových motorových vozidiel so sklápacou nadstavbou s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a s dokumentáciou, ktorá sa viaže k riadnemu odovzdaniu vozidiel k ich užívaniu. |
Predmet zmluvy musí spĺňať technické predpisy a normy platné pre prevádzku motorového vozidla v SR resp. celej EÚ. |
Dodávateľ ručí za to, že predmet zmluvy bude mať v dobe prevzatia obstarávateľom dohodnuté vlastnosti a že nebude mať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu užívaniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v zmysle ustanovení zmluvy najneskôr do 120 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
V prípade ak bude zistená pri preberaní skutočnosť, že niektoré z vozidiel nezodpovedá zadanej technickej špecifikácií, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Súčasťou dodávky je právo objednávateľa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel. Ak objednávateľ zistí pri skúšobnej jazde vadu, je oprávnený dotknuté vozidlo neprevziať. |
Predmetom zmluvy bude dodávka 6 ks nových úžitkových motorových vozidiel spĺňajúcich stanovené min. tech. parametre, vrátane nákladov na ich dodávku do miesta plnenia a nákladov súvisiacich so zaškolením obsluhy predávajúcim na mieste plnenia. |
Dodávateľ spolu s dodávkou motorových vozidiel je povinný dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidiel v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, certifikátu konformity - COC dokumentu, potrebného k prvej registrácií vozidla , návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlám budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, ďalej servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava vozidla v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z.z. |
Ďalej musí dodávateľ kupujúcemu doručiť do 7 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:1.Podrobnú špecifikáciu automobilov - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky, 2. Kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ neschváli predložený typ tovaru z dôvodu nesplnenia technických špecifikácií uvedených v zmluve, môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
V technickom preukaze vozidiel musí byť zapísané príslušenstvo - ťažné zriadenie, maják a 3 stranný sklápač. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie zmluvy v zmysle VZP a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa. |
Z predložených dokladov pri dodaní tovaru musia byť zrejmé aj informácie týkajúce sa poskytnutej záručnej doby, vyhlásenie o zabezpečení záručného servisu a zoznam servisných stredísk. |
Dodávateľ bude povinný o dodaní predmetu zmluvy informovať objednávateľa 3 pracovné dni vopred pred samotným dodaním a to telefonicky, písomne , prípadne e-mailom. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví v dvoch výtlačkoch s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa Všeobecne zmluvných podmienok uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska tým nie sú dotknuté. |
Ak uchádzač vo svojej ponuke ponúkne náhradu, týkajúcu sa špecifikácie predmetu obstarávania - ekvivalent ktorý nespĺňa všetky parametre na požadované výkonnostné a funkčné požiadavky predmetu, môže navrhnúť vo svojej ponuke náhradu/ekvivalent, ktorý však musí spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je výrobok určený. Navrhnuté riešenie nesmie byť v rozpore so súvisiacimi legislatívnymi normami. Na túto skutočnosť uchádzač upozorní v samostatnej prílohe, kde uvedie ponúkané ekvivalenty a doručí najneskôr do 7 prac. dní. |
od uzavretia zmluvy. |
Miesta plnenia zákazky sú Dolný Kubín, Martin a Liptovský Mikuláš. Súčasťou dodávky každého vozidla musí byť prihlásenie do evidencie KRPZ podľa miesta dodania a vrátane zápisu prestavby, majákovej rampy, ťažného zariadenia a vrátane všetkých prihlasovacích a iných poplatkov. |
M. Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.04.2018 12:27 — 13.08.2018 12:28
6,00 ks
150 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2018 12:23
11.04.2018 10:00
11.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2018 16:58 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.04.2018 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 147 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: