00332828
Obec Sečovská Polianka
Hlavná 132/135, Sečovská Polianka, 09414, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Kontajner oceľový otvorený
odpad, kontajnery, preprava, zberné nádoby
Tovar
1. Vaňový kontajner otvorený
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie otvorených kontajnerov určených na zber a zvoz komunálneho, priemyselného a ďalších odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 5 | ||
Objem | m3 | 6,5 | ||
Nosnosť | kg/m3 | 650 | ||
Hrúbka materiálu podlahy (oceľový plech) | mm | 4 | ||
Hrúbka čiel a bokov (oceľový plech) | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ kontajnera | otvorený |
symetrické prevedenie | áno |
stohovateľný | áno |
Záruka na zariadenie | minimálne 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Zaškolenie obsluhy na údržbu a prevádzku |
Úspešný uchádzač (Dodávateľ) je tiež povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný dodať Odberateľovi pracovný stroj v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vyplývajúci z povahy danej pracovného stroja vrátane dokumentácie. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy v súlade s bodom 4.3VZP |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že súčasne dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom a k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
V prípade neschválenia žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu. |
Hlavná 132/135, parkovisko, Sečovská Polianka, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
02.07.2018 10:00 — 31.12.2018 10:00
5,00 kus
8 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2018 12:03
11.04.2018 11:00
11.04.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2018 09:11 - Vstupná ponuka | 8 600,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2018 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 399,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: