31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36206741
LABSERVICE, spol. s r.o.
Duklianska 55, Spišská Nová Ves , 05201, SVK
Referenčné materiály
referenčné materiály
Tovar, Služba
1. Referenčné materiály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka referenčných materiálov pre potreby projektu, ktorý sa implementuje na základe zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi MŽP SR a verejným obstarávateľom z Operačného programu Kvalita životného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Benzeneacetamide, 4-[2-hydroxy-3-[(1-methylethyl) amino]propoxy], minimálna veľkosť balenia 100 mg. | ks | 1 | ||
Propanoic acid, 2-[4-[2-[(4-chlorobenzoyl)amino]ethyl]phenoxy]-2-methyl, minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
5H-Dibenz[b,f]azepine-5-carboxamide, minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
Benzeneacetic acid, 2-[(2,6-dichlorophenyl)amino], minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
19-Norpregna-1,3,5(10)-trien-20-yne-3,17-diol, (17α), minimálna veľkosť balenia 250 mg | ks | 1 | ||
Benzeneacetic acid, α-methyl-4-(2-methylpropyl), minimálna veľkosť balenia 250 mg | ks | 1 | ||
Benzeneacetic acid, 3-benzoyl-α-methyl, minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
4,6(1H,5H)-Pyrimidinedione, 5-ethyldihydro-5-phenyl, minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
Benzenesulfonamide, 4-amino-N-2-pyrimidinyl, minimálna veľkosť balenia 100 mg | ks | 1 | ||
Benzenesulfonamide, 4-amino-N-(5-methyl-3-isoxazolyl), minimálna veľkosť balenia 250 mg | ks | 1 | ||
1H-Purine-2,6-dione, 3,7-dihydro-1,3,7-trimethyl, minimálna veľkosť balenia 250 mg | ks | 1 | ||
Total organic Carbon (TOC) Standard in water, minimálna veľkosť balenia 500 ml | ks | 1 | ||
Internal Standards Mix in Toluene, minimálna veľkosť balenia 1 ml | ks | 1 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy/poštových nákladov, balného ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu Zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu Zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné; veľkosť balenia) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predložená cenová ponuka úspešného uchádzača/dodávateľa ako neplatiteľa DPH je konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, návrh na plnenie, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla/kódu a názvu súvisiaceho projektu, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia Zmluvy. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu Zmluvy, bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu Zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu Zmluvy bude realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu Zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu dohody realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet Zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platba za plnenie predmetu Zmluvy sa uskutoční po protokolárnom dodaní predmetu Zmluvy /príslušného množstva tovaru/ a to na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúra je splatná 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Vzhľadom na financovanie predmetu Zmluvy z Operačného programu Kvalita životného prostredia bude Objednávateľ využívať iný bankový účet, aký je uvedený v profile EKS, a tento bude Dodávateľovi oznámený do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potrebu plnenia Zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok -piatok) od uzatvorenia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy. |
Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
01.06.2018 08:00 — 12.07.2018 14:00
13,00 ks
798,47
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2018 11:21
13.04.2018 10:00
13.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2018 11:54 - Vstupná ponuka | 798,47 | € | Cena s DPH |
04.04.2018 16:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 795,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: