00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36170305
MR SERVIS spol.s r.o.
Mäsiarska 30, Košice, 04001, SVK
Deratizácia, monitoring deratizácie a dezinsekcia objektov
deratizácia, monitoring deratizácie, dezinsekcia
Služba
1. Deratizácia, monitoring deratizácie a dezinsekcia objektov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je deratizácia, monitoring deratizácie a dezinsekcia objektov. Deratizácia zahŕňa: kanalizačné systémy, chodby, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže, kryty civilnej ochrany a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objekt 1: Bratislava | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon deratizácie | m2 | 2990 | ||
Výkon monitoringu deratizácie | m2 | 2990 | ||
Objekt 2: Bratislava | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 607 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 607 | ||
Objekt 3: Bratislava | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 299 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 299 | ||
Dezinsekcia izieb a chodieb | m2 | 897 | ||
Objekt 4: Košice | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 790 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 790 | ||
Objekt 5: Prievidza | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 790 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 790 | ||
Objekt 6: Rožňava | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 510 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 510 | ||
Objekt 7: Trenčín | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 420 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 420 | ||
Objekt 8: Liptovský Mikuláš | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 460 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 460 | ||
Objekt 9: Zvolen | podľa položky | podľa položky | ||
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | m2 | 980 | ||
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima | m2 | 980 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt 1: Bratislava | |
Výkon deratizácie | 4x za rok, t. j. 16 x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 4x za rok; t. j. 16 x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 2 : Bratislava | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 3: Bratislava | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie leto/zima: | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Dezinsekcia izieb a chodieb v objekte: | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 4: Košice | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 5: Prievidza | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 6: Rožňava | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 7: Trenčín | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 8: Liptovský Mikuláš | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Objekt 9: Zvolen | |
Výkon jarnej a jesennej deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Výkon monitoringu deratizácie | 2x za rok, t. j. 8x počas trvania zmluvného vzťahu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ uskutoční deratizáciu objektu 1: 4x do roka v mesiacoch : marec - apríl, jún, september a december. |
Dodávateľ uskutoční deratizáciu objektov 2 - 9: 2x do roka, a to jarnú deratizáciu v mesiacoch marec - apríl a jesennú deratizáciu v mesiacoch október - november. |
Dodávateľ uskutoční výkon monitoringu mesiac po vykonaní deratizácie pri všetkých objektoch uvedených v technickej špecifikácií. |
Dodávateľ uskutoční dezinsekciu pri objekte 3: 2x do roka v mesiacoch apríl a august. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prostriedkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy za každý objekt zvlášť podľa technickej špecifikácie v EUR bez DPH/ v EUR s DPH. |
Dodávateľ predloží kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, email) oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať predmet zákazky v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Všetky použité prípravky určené na predmet plnenia zákazky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác |
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. |
Dodávateľ pri výkone činnosti preberá za pracovníkov, ktorí vykonávajú predmet zákazky všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 24 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Požaduje sa realizovať deratizáciu v zmysle platnej technickej normy STN 466019 - Dezinfekcia, dezinsekcia a deratizácia na ochranu zvierat a na prekonanie nákazy zvierat. |
Požaduje sa platby za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a v čas poskytnuté plnenie. |
Dodávateľ vystaví faktúru do 10 dní od vykonania predmetu zákazky a vystaví samostatné faktúry za jednotlivé objekty (1-9). |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry je odovzdávací protokol potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa spolu s kartou bezpečnostných údajov použitých prípravkov. |
Porušenie ktorejkoľvek z uvedených povinností sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. V prípade porušenia zmluvy podstatným spôsobom je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 100 eur, a to za každé jednotlivé porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Nárok na náhradu škody a možnosť odstúpiť od tejto zmluvy tým nie je dotknutá. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2022 00:00
1,00 celok
20 398,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2018 09:57
09.04.2018 11:00
09.04.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2018 12:42 - Vstupná ponuka | 20 280,00 | € | Cena s DPH |
09.04.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: