00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35698586
DOLIS s.r.o.
Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK
Moderačná tabuľa plstená
informačná tabuľa
Tovar, Služba
1. Moderačná tabuľa plstená
|
|
---|---|
Funkcia |
Informačná a prezentačná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Moderačná tabuľa plstená | ks | 30 | ||
rozmery - šírka | cm | 148 | 150 | |
rozmery - výška | cm | 118 | 120 | |
celková výška včítane stojana | cm | 190 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ | moderačná skladacia, bez koliesok |
farba | sivá |
povrch | plstený |
rám | hliníkový |
stojan | H-profil |
možnosť postavenia tabúľ do polokruhu | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom balení, vrátane návodu na montáž. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Tovar bude dodávaný na pracoviská objednávateľa podľa požiadaviek v zmysle objednávok. Požaduje sa dodávanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 5 jednotiek zmluvného plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkových cien. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
30,00 ks
5 796,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2018 08:21
10.04.2018 09:00
10.04.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.04.2018 14:14 - Vstupná ponuka | 5 796,00 | € | Cena s DPH |
09.04.2018 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 430,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: