50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
47785454
PROVECTUS s.r.o.
Námestie mieru 804/1, Trebišov, 07501, SVK
Servis, opravy a údržba vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek
klimatizácia, klimatizačné zariadenia, servis, oprava, údržba
Služba
1. Servis, opravy a údržba vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek
|
|
---|---|
Funkcia |
1.) Pravidelná servisná prehliadka klimatizačných zariadení organizácie, ktorá zahŕňa: |
- servis vnútorných nástenných klimatizačných jednotiek v priestoroch objednávateľa (na 7. a 8. poschodí administratívnej budovy) |
- servis vonkajších kondenzačných jednotiek (nachádzajúcich sa na streche administratívnej budovy), kontrolu úniku chladiva |
- čistiace a dezinfekčné prostriedky |
- dopravné náklady poskytovateľa |
Rozsah servisných činností, ktoré je potrebné v rámci pravidelnej servisnej prehliadky vykonať: |
- servis chladiacich zariadení, ktorý zahŕňa kontrolu funkčnosti jednotiek (vonkajších a vnútorných) |
- kontrolu prevádzkových tlakov chladiva, kontrolu úniku chladiva, kontrolu expazných ventilov |
- kontrolu filterdehydrátorov, kontrolu funkčnosti ochrany vysokotlakovej, resp. nízkotlakovej |
- čistenie výmenníkov na strane kondenzátora, výparník, čistenie filtrov na vnútorných jednotkách |
- kontrolu funkčnosti kondenzačných čerpadiel, čistenie kondenzačných vaničiek |
- kontrolu stavu tepelnej izolácie na potrubných trasách |
- kontrolu elektroinštalácie, premeranie napätia |
- vypracovanie záznamu o množstve chladiva, prípadne úniku a doplnení chladiva |
2.) Opravy a údržba vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek - samostatné servisné výjazdy (mimo pravidelnej servisnej prehliadky) na opravu/údržbu pri nahlásenej poruche, resp. inej požiadavke objednávateľa za účelom zabezpečiť riadnu prevádzkyschopnosť a funkčnosť klimatizačných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajšia klimatizačná jednotka LG | ks | 6 | ||
- typ ARUH808 T1 | ks | 4 | ||
- typ ARUN 1008 T1 | ks | 2 | ||
Vonkajšia klimatizačná jednotka Toshiba | ks | 1 | ||
- typ RAV - SP564AT | ks | 1 | ||
Vnútorná klimatizačná jednotka LG | ks | 59 | ||
- typ ARNU 09 GSEL 1 | ks | 28 | ||
- typ ARNU 12 GSEL 1 | ks | 5 | ||
- typ ARNU 12 GSEA 0 | ks | 4 | ||
- typ ARNU 07 GSEL 0 | ks | 4 | ||
- typ ARNU 07 GSEL 1 | ks | 17 | ||
- typ ARNU 18 GS5L1 | ks | 1 | ||
Vnútorná klimatizačná jednotka Toshiba | ks | 1 | ||
- typ RAV - SM564CT-E | ks | 1 | ||
Rozvody | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelná servisná prehliadka v roku 2018 | 1 x ročne, v termíne najneskôr do 27.04.2018 (konkrétny termín bude dohodnutý s poskytovateľom do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy) |
Pravidelná servisná prehliadka v roku 2019 | 1 x ročne, v termíne najneskôr do 30.04.2019 (konkrétny termín bude dohodnutý s poskytovateľom v marci 2019) |
Názov |
Kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je celková cena (vrátane DPH) za vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky klimatizačných zariadení objednávateľa v rokoch 2018 a 2019, t.j. celkové náklady za vykonanie dvoch pravidelných servisných prehliadok (r. 2018 + r. 2019). |
Cena musí zahŕňať všetky náklady poskytovateľa spojené s vykonaním pravidelnej servisnej prehliadky (servisné práce, dopravné náklady, čistiace a dezinfekčné prostriedky,...). Zoznam servisných prác/činností uvedených vo funkčnej špecifikácii sa môže v niektorých bodoch zúžiť alebo rozšíriť vzhľadom na to, čo je potrebné v rámci pravidelnej servisnej prehliadky vykonať za určité obdobie na klimatizačných zariadeniach uvedených v technickej špecifikácii. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať pre objednávateľa pravidelné servisné prehliadky a prípadné opravy a údržbu jeho klimatizačných zariadení (vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek) za účelom zabezpečiť ich riadnu prevádzkyschopnosť a funkčnosť, a to v rokoch 2018 a 2019, tzn. zmluva sa uzatvára na obdobie do 31.12.2019. |
Pri vykonávaní pravidelnej servisnej prehliadky uskutoční poskytovateľ kontrolu všetkých užívateľských funkcií predmetného zariadenia so zameraním na zistenie aktuálneho stavu zariadenia. V prípade zistenia závad, ktoré by bránili jeho riadnej funkčnosti do najbližšej pravidelnej servisnej prehliadky, informuje bezodkladne objednávateľa o potrebe vykonania opravy/odstránenia závady a zároveň vypracuje cenovú ponuku na opravu/odstránenie závady, ktorú zašle na odsúhlasenie kontaktnej osobe objednávateľa. |
Prípadná oprava/údržba klimatizačných zariadení (vnútorných a vonkajších klimatizačných jednotiek) sa bude vždy riešiť na základe samostatnej cenovej ponuky poskytovateľa. Až po akceptovaní cenovej ponuky poskytovateľa zo strany objednávateľa sa táto oprava/údržba zrealizuje na báze vystavenej objednávky. |
Pri vzniku poruchy, resp. inom dôvode na opravu/údržbu klimatizačných zariadení vyzve objednávateľ poskytovateľa na nástup na zistenie skutkového stavu potreby vykonania opravy/údržby predmetného zariadenia prostredníctvom svojej kontaktnej osoby, a to formou e-mailovej správy alebo telefonicky. V uvedenej súvislosti je poskytovateľ povinný do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa telefonický a e-mailový kontakt osoby/osôb, ktorá/ktoré za poskytovateľa bude/budú zodpovedať za komunikáciu s objednávateľom ohľadom plnenia tejto zmluvy. |
Požadovaný nástup poskytovateľa na zistenie skutkového stavu potreby vykonania opravy/údržby predmetného zariadenia je najneskôr do 24 hodín od vyzvania objednávateľa vykonaného telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej správy. Po zistení skutkového stavu potreby vykonania opravy/údržby predmetného zariadenia poskytovateľ najneskôr do 24 hodín, t.j. najneskôr do 48 hodín po prvotnej výzve objednávateľa, vypracuje cenovú ponuku a e-mailom ju zašle na odsúhlasenie kontaktnej osobe objednávateľa. |
Pokiaľ je potrebné pre odstránenie závady použitie náhradného dielu alebo spotrebného materiálu, informuje poskytovateľ objednávateľa v rámci cenovej ponuky odoslanej podľa predchádzajúceho bodu Osobitných požiadaviek na plnenie, aj o dodacej lehote predmetného náhradného dielu/spotrebného materiálu. |
Poskytovateľ nastúpi na vykonanie opravy/údržby najneskôr do 24 hodín od odoslania objednávky (vystavenej na základe akceptácie jeho cenovej ponuky) e-mailom zo strany objednávateľa s cieľom odstrániť vzniknutú závadu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na vykonanie opravy/údržby. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne e-mailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie opravy/údržby, a ktorých následkom bude omeškanie s plnením v termíne podľa predchádzajúceho bodu Osobitných požiadaviek na plnenie. |
Po vykonaní servisu/opravy/údržby je poskytovateľ povinný vyhotoviť dokument (napr. záznam o prevedených prácach) s uvedením druhu a množstva skutočne vykonaných činností, množstva normohodín a súpisu použitého množstva súvisiaceho materiálu. Objednávateľ dokument prekontroluje a ak s ním bude súhlasiť, súhlas potvrdí podpisom na to určenej osoby. Až následne po podpise tohto dokumentu zo strany objednávateľa môže poskytovateľ vystaviť faktúru, ktorej neoddeliteľnou súčasťou bude príslušný dokument. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať servis/opravy/údržbu klimatizačných zariadení objednávateľa prostredníctvom kvalifikovaných a vyškolených osôb v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami tak, aby svojou činnosťou zabezpečil predpoklady pre spoľahlivú funkčnosť a prevádzkyschopnosť klimatizačných zariadení objednávateľa. Poskytovateľ sa ďalej zaväzuje, že úkony/práce/činnosti v zmysle tejto zmluvy bude vykonávať vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Poskytovateľ zabezpečí odstránenie porúch/závad na klimatizačných zariadeniach, opravu príp. výmenu chybných komponentov (ucelených častí) a spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky. Cena za odstránenie porúch/závad na klimatizačných zariadeniach, opravu príp. výmenu chybných komponentov (ucelených častí) a spotrebného materiálu musí byť vopred odsúhlasená objednávateľom. Súčasťou opráv/údržby je aj výmena náhradných dielov, ktorých cena musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy/údržby a musí byť odsúhlasená objednávateľom. |
Pri oprave a údržbe klimatizačných zariadení sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom, aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na vlastné náklady (bezplatná bude aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky v primeranom čase k povahe vady. |
Pri nerentabilnej oprave poskytovateľ bezplatne vypracuje Zápis o technickom stave. |
Poskytovateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutej služby podľa platných technických predpisov a noriem, počas záručnej doby 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na službu vzťahujú. |
Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Objednávateľ neposkytuje poskytovateľovi žiadne zálohy, či preddavky. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
Platnosť zmluvy je možné ukončiť vzájomnou dohodou zmluvných strán alebo výpoveďou pred uplynutím skončenia doby platnosti tejto zmluvy písomne i bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť od prvého dňa mesiaca, nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Servis, opravy a údržba klimatizačných zariadení sa bude vykonávať v mieste plnenia a v prípade náročnej opravy poskytovateľ vykoná bezplatne prepravu do svojich priestorov na základe preberacieho protokolu. |
Za podstatné porušenie zmluvy poskytovateľom sa považuje: a) omeškanie poskytovateľa s včasným a riadnym dodaním alebo poskytnutím plnenia alebo časové prieťahy v plnení, b) porušenie akejkoľvek povinnosti poskytovateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy poskytovateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na náhradu škody a nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ktoré vznikli pred odstúpením od zmluvy z dôvodu porušenia zmluvnej povinnosti. |
V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy, bude poskytovateľ fakturovať práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia vo výške vzájomne písomne (e-mailom) dohodnutého rozsahu vykonaných prác ku dňu zrušenia alebo odstúpenia od tejto zmluvy. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Drieňová 34, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.04.2018 08:30 — 31.12.2019 14:30
1,00 celok
2 658,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2018 11:27
06.04.2018 11:30
06.04.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2018 14:48 - Vstupná ponuka | 2 658,40 | € | Cena s DPH |
04.04.2018 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 650,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: