00351865
Mestské kultúrne stredisko
Gorkého 1, Humenné, 06601, SVK
34113061
DAVID interier design, spol. s r.o.
Bratislavská cesta 2791/114, Piešťany, 92101, SVK
Cateringové rozkladacie stoličky
Cateringové rozkladacie stoličky
Tovar, Služba
1. Konferenčná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných, nevystavovaných konferenčných stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže na mieste plnenia, odvozu prebytočných ochranných obalov, 2-ročnej záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cateringové rozkladacie stoličky | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické parametre: | |
1.1. nosnosť | min. 120 kg |
1.2. rozmer - celková výška | max 80cm |
1.3. rozmer - rozložená | 45x45x78cm |
1.4. rozmer - zložená | 89x45x6cm |
1.5. hmotnosť stoličky | max. 5 kg |
1.6. konferenčná stolička so stabilnou konštrukciou s možnosťou stohovania | áno |
1.7. sedadlo | plná plocha |
1.8. úprava | biela farba |
1.9. stohovanie stoličiek | áno |
1.10. konferenčné stoličky nové, nepoužité, nevystavené | áno |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (ceny sú platné ako maximálne), rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, |
1.2. obchodný názov vrátane technických parametrov a vyobrazenia ponúkaného tovaru. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odvoz prebytočných ochranných obalov, 2-ročnú záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto dodania. Požaduje sa dodanie po telefonickom dohovore v pracovných dňoch od 9:00 hod. do 15:00 hod. |
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Požaduje sa, aby dodávateľ v období záruky opravil tovar priamo na mieste, alebo na vlastné náklady odvezie tovar na opravu a následne na vlastné náklady opravený tovar vráti na miesto plnenia. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Gorkého 1, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
12.04.2018 15:00 — 13.04.2018 15:00
50,00 ks
1 041,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2018 08:55
09.04.2018 10:00
09.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2018 14:20 - Vstupná ponuka | 1 041,67 | € | Cena bez DPH |
05.04.2018 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 041,67 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: