00304905
Obec Lozorno
Hlavná 1 , Lozorno, 90055, SVK
31570712
TELEKÁBEL spol. s r.o.
Makovického 15, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie výstavby diela
výstavba diela
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Zabezpečenie výstavby diela
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať pre Objednávateľa Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje za vykonanie Diela zaplatiť Dodávateľovi cenu za Dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje zastupovať Objednávateľa a vykonávať v mene Objednávateľa všetky úkony potrebné v konaní o kolaudácii Diela vedenom na príslušnom orgáne verejnej moci ako súčasť plnenia predmetu Zmluvy, pričom odmena Dodávateľa je zahrnutá v cene za Dielo. |
Miesto vykonania Diela sa nachádza na území okresu Malacky a bude oznámené Dodávateľovi po uzavretí Zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za Dielo Dodávateľovi po splnení nasledovných podmienok: a) odovzdanie Diela Objednávateľovi, b) odstránenie všetkých vád Diela zistených uvedených v Preberacom protokole, c) nadobudnutie právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia, ktorým bude príslušným orgánom verejnej moci povolené užívanie Diela. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet ceny za Dielo do 7 dní od uzavretia Zmluvy, rozpočet sa stane prílohou Zmluvy. V opačnom prípade má Objednávateľ právo odstúpiť z uvedeného dôvodu od Zmluvy. |
Dodávateľ musí byť ku dňu uzavretia Zmluvy ako aj počas celej doby vykonávania Diela a to až do okamihu zaplatenia ceny za Dielo zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a riadne a včas plniť všetky povinnosti v zmysle príslušnej právnej úpravy. V opačnom prípade má Objednávateľ právo odstúpiť z uvedeného dôvodu od Zmluvy. |
Predmet Zmluvy sa považuje za splnený po splnení nasledujúcich podmienok: a) Dielo bolo vykonané a odovzdané Objednávateľovi, b) všetky vady a nedorobky Diela uvedené v Preberacom protokole boli odstránené, c) kolaudačné povolenie povoľujúce užívanie Diela nadobudlo právoplatnosť. Podmienky uvedené v písm. a) a b) musia byť splnené najneskôr do 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 1.000,- EUR za každý aj začatý deň omeškania s odovzdaním Diela Objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 1.000,- EUR za každý aj začatý deň omeškania s odstránením vád a nedorobkov uvedených v Preberacom protokole. |
V prípade ak cena za Dielo ponúknutá dodávateľom bude nižšia ako 90,00% sumy maximálnej výšky zdrojov určenej Objednávateľom na výstavbu Diela, Objednávateľ bude takúto cenu považovať za neprimerane nízku a z uvedenom prípade má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy z uvedeného dôvodu. |
V prípade ak Dodávateľ nezačne s vykonávaním Diela riadne a včas, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dielo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
projektová dokumentácia Diela | v prílohe |
Názov |
„Dielo“ sa pre účely Zmluvy rozumie stavba s názvom „Rozšírenie vodojemu 2x250m3“ zhotovená v zmysle Zmluvy a všetky jej časti a súčasti podľa Projektovej dokumentácie a podľa Stavebného povolenia. |
„Lehota výstavby“ sa pre účely Zmluvy rozumie obdobie 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy. |
„Pozemok“ sa pre účely Zmluvy rozumejú pozemky vo vlastníctve Objednávateľa alebo oprávnené užívané Objednávateľom, na ktorých bude realizovaná výstavba Diela. |
„Preberací protokol“ je pre účely Zmluvy písomný dokument, ktorým obe zmluvné strany svojimi podpismi potvrdzujú skutočné odovzdanie a prevzatie Diela. |
„Prerušenie vykonávania Diela“ sa pre účely Zmluvy rozumie každé prerušenie vykonávania Diela bez ohľadu na to, ktorý subjekt takéto prerušenie vykonávania Diela spôsobil. |
„Prevzatie a odovzdanie Diela“ sa pre účely Zmluvy rozumie proces za účasti Objednávateľa a Dodávateľa, pred ktorým a počas ktorého Objednávateľ fyzicky kontroluje správnosť vykonania Diela, respektíve overuje, či došlo k riadnemu vykonaniu Diela, ktorého súčasťou je vyhotovenie písomného Preberacieho protokolu. |
„Projektová dokumentácia“ sa pre účely Zmluvy rozumie súbor technických dokumentov, podľa ktorých bude Dielo realizované. Projektová dokumentácia tvorí prílohu Zmluvy. |
„Stavenisko“ sa pre účely Zmluvy rozumie Pozemok a Dielo respektíve jeho dokončená časť. |
„Stavebné povolenie“ sa pre účely Zmluvy rozumie stavebné povolenie vydané príslušným orgánom verejnej moci, ktorý je povolená výstavba Diela a prípadne stanovené podmienky výstavby Diela. |
„Stavebný dozor“ sa pre účely Zmluvy rozumie odborne spôsobilá osoba (s príslušným oprávnením na výkon stavebného dozoru podľa všeobecne záväzných právnych predpisov) poverená Objednávateľom výkonom stavebného dozoru pri vykonávaní Diela. |
„Stavebný denník“ sa pre účely Zmluvy rozumie písomný dokument, do ktorého je Dodávateľ povinný presne a úplne zaznamenať všetky procesy a postupy vykonané pri vykonávaní Diela. |
„Subdodávateľ“ sa pre účely Zmluvy rozumie zmluvný partner Dodávateľa, ktorý Dodávateľovi dodáva pri vykonávaní Diela materiál alebo iný tovar respektíve poskytuje služby alebo práce, |
„Vyššia moc“ sa pre účely Zmluvy rozumie prekážka, ktorá je ako vyššia moc alebo ako okolnosť osobitného zreteľa výslovne uvedená v zmluve alebo ktorá nastala nezávisle od vôle povinnej strany a bráni jej v splnení jej povinností, pokiaľ nemožno rozumne predpokladať, že by povinná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala a taktiež, že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídala. |
Za Vyššiu moc sa však nikdy nepokladajú spoločenské zmeny ekonomického, politického, finančného alebo menového rázu, zmena hospodárskych pomerov niektorej strany alebo Subdodávateľa, nevydanie alebo zamietnutie vydania akéhokoľvek rozhodnutia orgánom verejnej moci. |
„Zariadenie Staveniska“ sa pre účely Zmluvy rozumie mechanické alebo elektronické stroje a zariadenia a iné mechanické alebo elektronické vybavenie stavby, ktoré bude počas vykonávania Diela respektíve v súvislosti s vykonávaním Diela používať Dodávateľ alebo Subdodávateľ. |
„Zmluva“ sa rozumie zmluva o dielo uzavretá medzi Objednávateľom a Dodávateľom na realizáciu výstavby Diela a poskytnutie súvisiacich dohodnutých plnení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že cena za Dielo uvedená zmluve je konečná, úplná a pevná cena, na ktorú nemá a nebude mať vplyv inflácia ani iný nárast cien materiálov, služieb alebo prác. Dodávateľ vyhlasuje, že v cenách jednotlivých výkonov uvedených v položkovitom rozpise je započítané všetko čo je potrebné pre úplné, riadne, funkčné a termínovo a vecne správne vykonanie Diela, a to ako v jednotlivých častiach Diela, tak aj v jeho celkovom vykonaní. |
Dodávateľ doručí do 3 kalendárnych dní po skončení každého kalendárneho mesiaca Stavebnému dozoru na odsúhlasenie súpis prác uskutočnených za predchádzajúci kalendárny mesiac. Stavebný dozor je povinný do 10 kalendárnych dní odo dňa doručenia súpisu prác za príslušný mesiac písomne odsúhlasiť súpis prác za príslušný kalendárny mesiac a doručiť ho Dodávateľovi alebo v rovnakej lehote oznámiť Dodávateľovi námietky voči súpisu prác. |
V prípade ak v uvedenej lehote nebude súpis prác Stavebným dozorom odsúhlasený alebo v uvedenej lehote nebudú Dodávateľovi doručené námietky voči súpisu prác, považuje sa predmetný súpis prác odsúhlasený Stavebným dozorom. |
V prípade nesúhlasu so súpisom prác za príslušný kalendárny mesiac je Stavebný dozor povinný predložiť Dodávateľovi námietky voči súpisu prác s podrobným a prehľadným popisom rozporovaných skutočností. Následne musí medzi Zmluvnými stranami dôjsť k rokovaniu o rozpore v otázke vykonaných prác za príslušný kalendárny mesiac za účasti Stavebného dozoru, z ktorého musí vzísť dohoda Zmluvných strán na znení opraveného resp. potvrdeného súpisu prác za príslušný kalendárny mesiac. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený vyúčtovať cenu za Dielo faktúrou až po splnení nasledovných podmienok: a) odovzdanie Diela Objednávateľovi, b) odstránenie všetkých vád Diela uvedených v Preberacom protokole, c) nadobudnutie právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia, ktorým bude príslušným orgánom verejnej moci povolené užívanie Diela. |
Dodávateľ je povinný vystaviť Objednávateľovi faktúru do 15 dní odo dňa splnenia podmienok pre vyúčtovanie ceny za Dielo faktúrou v zmysle Zmluvy, pričom jej prílohou budú kópie všetkých súpisov prác odsúhlasených Stavebným dozorom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia, pričom musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr do 7 dní odo dňa jej vystavenia, inak bude faktúra splatná v lehote do 23 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti účtovného dokladu a všetky náležitosti daňového dokladu podľa príslušných právnych predpisov. V prípade, ak faktúra nespĺňa náležitosti určené platnými právnymi predpismi alebo Zmluvou, Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia na prepracovanie, respektíve na doplnenie. Nová lehota splatnosti faktúry v zmysle vyššie uvedeného začne plynúť dňom prepracovania respektíve doplnenia faktúry respektíve doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi faktúru bankovým prevodom na účet Dodávateľa. Za deň uskutočnenia platby sa pre účely Zmluvy považuje deň, kedy bola príslušná platená suma odpísaná z účtu Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje platiť svojím Subdodávateľom za riadne vykonané práce riadne a včas v prípade, ak si Objednávateľ taktiež riadne a včas splnil svoju povinnosť uhradiť Dodávateľovi cenu za Dielo riadne a včas. |
Objednávateľ Dielo od Dodávateľa prevezme a Dodávateľ dielo Objednávateľovi odovzdá na základe Preberacieho protokolu podpísaného zmluvnými stranami a Stavebným dozorom po úspešnom overení pripravenosti Diela na odovzdanie. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať Dielo od Dodávateľa skôr ako Dodávateľ odovzdá Stavebnému dozoru správy o úspešne vykonaných potrebných skúškach. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi a Stavebnému dozoru termín overenia pripravenosti Diela na odovzdanie najmenej 15 dní vopred. V stanovenom termíne Objednávateľ a Stavebný dozor pristúpi ku kontrole a overeniu pripravenosti Diela na odovzdanie. V rámci fyzického overovania, Stavebný dozor zisťuje stav odovzdávaného Diela odborným overením, v rámci ktorého Objednávateľ overí, či sa na Diele nenachádzajú žiadne zjavné vady a/alebo skryté vady, ktoré by bránili riadnemu užívaniu Diela. |
O vykonaní overenia pripravenosti Diela na odovzdanie bude vyhotovený písomný záznam prípadne aj s fotodokumentáciou, ktorý bude obsahovať deň začatia overovania pripravenosti Diela na odovzdanie, súpis zistených vád a nedorobkov na Diele a návrhu lehôt na ich odstránenie. |
Po vykonaní overenia Diela na odovzdanie Dodávateľ písomne oznámi Objednávateľovi lehotu potrebnú na odstránenie zistených vád a nedorobkov a o spôsobe ich odstránenia alebo namietne nedôvodnosť vytýkaných vád a nedorobkov Objednávateľa. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi lehotu, v ktorej Dodávateľ zabezpečí odstránenie zistených vád a nedorobkov, ako aj o spôsobe ich odstránenia, a to do piatich 5 dní odo dňa vyhotovenia písomného záznamu o overení pripravenosti Diela na odovzdanie. |
V prípade namietnutia opodstatnenosti Objednávateľom vytýkaných vád a nedorobkov zo strany Dodávateľa, dôvodnosť Objednávateľom vytýkaných vád a nedorobkov odborne posúdi tretia osoba oprávnená na výkon činnosti stavebného dozoru a o takomto posúdení vyhotoví písomný záznam. Písomný záznam a výsledky odborného posúdenia vytýkaných vád a nedorobkov je záväzný pre obe zmluvné strany. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať pred prevzatím Diela kontrolu odstránenia vád a nedorobkov Diela zistených postupom podľa príslušných ustanovení Zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať Dielo, pokiaľ sa na ňom vyskytujú vady alebo nedorobky, ktoré bránia riadnemu užívaniu Diela, uvedené však neplatí v prípade, ak predmetné vady budú v zmysle Zmluvy posúdené treťou osobou oprávnenou na výkon stavebného dozoru posúdené ako nedôvodné. Objednávateľ je povinný Dielo prevziať aj v prípade, ak zistené vady Diela sú drobnými vadami a nedorobkami, ktoré nebránia riadnemu užívaniu Diela, pričom takéto drobné vady a nedorobky budú v Preberacom protokole výslovne uvedené. |
Po vykonaní overenia pripravenosti Diela na odovzdanie a po odstránení vád a nedorobkov Diela, ktoré by bránili riadnemu užívaniu Diela (ak takéto vady a nedorobky Diela budú zistené a ich dôvodnosť nebude Dodávateľom namietaná respektíve ich nedôvodnosť bude v zmysle Zmluvy stanovená treťou osobou oprávnenou na výkon stavebného dozoru), Dodávateľ oznámi Objednávateľovi najmenej 7 dní vopred termín odovzdania a prevzatia Diela. |
V termíne odovzdania a prevzatia Diela zmluvné strany uskutočnia odovzdanie a prevzatie Diela, pričom o odovzdaní a prevzatí Diela bude vyhotovený Preberací protokol. Obe zmluvné strany ako aj Stavebný dozor potvrdia odovzdanie a prevzatie Diela podpisom oprávnených zástupcov zmluvných strán a Stavebného dozoru v Preberacom protokole. |
Okamihom podpísania Preberacieho protokolu zmluvnými stranami a Stavebným dozorom sa Dielo považuje za riadne Dodávateľom vykonané a odovzdané Objednávateľovi, respektíve za vykonané Dodávateľom a odovzdané Objednávateľovi s drobnými vadami a nedorobkami uvedenými v Preberacom protokole a nebrániacimi riadnemu užívaniu Diela. |
Preberací protokol sa považuje za podpísaný zmluvnou stranou aj v prípade, ak zmluvná strana bezdôvodne odmietne podpísať Preberací protokol, a to najmä v prípade ak tretia osoba oprávnená na výkon činnosti stavebného dozoru posúdi Objednávateľom vytýkané vady a nedorobky za nedôvodné respektíve za drobné vady a nedorobky nebrániace riadnemu užívaniu Diela respektíve za odstránené. |
Dodávateľ je povinný drobné vady a nedorobky uvedené v Preberacom protokole odstrániť v primeranej lehote podľa povahy a rozsahu drobných vád a nedorobkov. |
Dodávateľ je povinný vykonať a odovzdať Dielo Objednávateľovi ako aj odstrániť vady a nedorobky uvedené v Preberacom protokole do uplynutia Lehoty výstavby. |
V prípade ak Dodávateľ vykoná Dielo v predstihu v porovnaní so stanovenou Lehotou výstavby, uvedená skutočnosť nie je dôvodom na odmietnutie prevzatia Diela Dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný vykonávať Dielo tak aby bolo vykonané v súlade so stanovenou Lehotou výstavby, v prípade omeškania Dodávateľa pri vykonávaní Diela voči stanovenej Lehote výstavby, ako aj v prípade dôvodného predpokladu o vzniku omeškania Dodávateľa, má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je oprávnený vykonať Dielo aj prostredníctvom Subdodávateľov a rovnako pri zhotovovaní Diela použiť ich služby, prácu, materiál alebo iné výrobky, avšak za nimi vykonané časti Diela alebo za nimi poskytnuté služby, prácu, materiál alebo iné výrobky zodpovedá, akoby konal Dodávateľ sám. |
Dodávateľ uzavretím Zmluvy vyhlasuje a výslovne potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy oboznámil s obsahom Projektovej dokumentácie. Dodávateľ uzavretím Zmluvy vyhlasuje a výslovne potvrdzuje, že Projektová dokumentácia je vhodná a jednoznačná pre zhotovenie Diela a neexistujú žiadne nedostatky Projektovej dokumentácie, ktoré by boli prekážkou zhotovenia Diela v súlade so Zmluvou. |
Dodávateľ je povinný vykonať Dielo riadne a včas. |
Dodávateľ je povinný vykonať Dielo s náležitou odbornou starostlivosťou, dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy a technické normy vzťahujúce sa na vykonávanie Diela, v zmysle Projektovej dokumentácie a rozhodnutí príslušných orgánov verejnej správy a zároveň pri vykonávaní Diela využiť prácu len skúsených autorizovaných a oprávnených odborníkov, či už jeho zamestnancov alebo Subdodávateľov. |
Dodávateľ je povinný vykonávať Dielo s takým dostatočným počtom pracovníkov, aby bola vždy počas vykonávania Diela zabezpečená bezpečnosť pri práci v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko a Pozemok v takom rozsahu, aby účinne predchádzal spôsobeniu ujmy, či už materiálnej, a to na majetku Objednávateľa, Dodávateľa, jeho zamestnancov, Subdodávateľov a ich zamestnancov a všetkých ďalších tretích osôb alebo nemateriálnej, a to predovšetkým na zdraví alebo živote všetkých uvedených osôb. |
Dodávateľ je povinný postupovať v úzkej súčinnosti s príslušnými zamestnancami Objednávateľa alebo s osobami, ktoré Objednávateľ písomne poveril na vykonávanie určitej konkrétnej činnosti v rámci kontroly vykonávania Diela. |
Dodávateľ je povinný umožniť Objednávateľovi kedykoľvek na jeho požiadanie vstúpiť na Stavenisko za účelom kontroly vykonávania Diela, pričom Objednávateľ má právo kedykoľvek aj bez požiadania vstúpiť na Stavenisko za účelom kontroly vykonávania Diela, najmä ak má odôvodnenú pochybnosť, že Dodávateľ nepostupuje v súlade so Zmluvou. |
Dodávateľ je povinný viesť Stavebný denník (vrátane prípadnej fotodokumentácie jednotlivých častí Diela, najmä časti Diela pred ich zakrytím), umožniť Objednávateľovi a ním písomne poverenej osobe nahliadnuť do technickej dokumentácie súvisiacej s vykonávaním Diela, a to najmä do Stavebného denníka. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne upozorniť Objednávateľa na akúkoľvek významnú skutočnosť týkajúcu sa plnenia Zmluvy, najmä o hroziacej alebo vzniknutej škode na Diele, Stavenisku, inom majetku, zdraví alebo právach osôb. |
Dodávateľ je povinný zastupovať Objednávateľa v konaní o kolaudácii Diela, pričom Objednávateľ udelí Dodávateľovi potrebné plnomocenstvo. Zmluvné strany sú povinné poskytnúť si navzájom maximálnu súčinnosť pri kolaudačnom konaní na Dielo a to až do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia povoľujúceho užívanie Diela. |
Dodávateľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu vykonaných prác, ktorých kontrola nebude možná neskôr vzhľadom na ich prekrytie alebo neprístupnosť príslušnej časti Diela a oznámiť mu termín kontroly najmenej 1 pracovný deň vopred. V prípade, že Objednávateľ v určený termín kontroly sa na kontrolu nedostaví a neospravedlní svoju neprítomnosť najneskôr nasledujúci deň, Dodávateľ je oprávnený pokračovať vo vykonávaní Diela. |
Dodávateľ na základe požiadavky Objednávateľa kedykoľvek umožní vykonanie kontroly už prekrytej alebo neprístupnej časti Diela a to aj odkrytím príslušnej časti Diela a následným uvedením do pôvodného stavu. |
Avšak v prípade ak Dodávateľ v súlade so Zmluvou oznámil Objednávateľovi termín kontroly príslušnej časti Diela pred jej zakrytím respektíve zneprístupnením, náklady na vykonanie kontroly a uvedenie do pôvodného stavu znáša v celom rozsahu Objednávateľ a Dodávateľ nebude zodpovedať za omeškania so zhotovením Diela vzniknutým v dôsledku odkrytia prekrytých alebo neprístupných prác a uvedením do pôvodného stavu. |
Dodávateľ zabezpečí na základe požiadavky Objednávateľa na vlastné náklady vykonanie všetkých skúšok, kontrol a meraní ohľadom súladu s príslušnými slovenskými normami (STN) a to: a) kontrolu dodávaných stavebných výrobkov, materiálov a zariadení pri vstupe na Stavenisko, b) kontrolu stavebných výrobkov, materiálov a zariadení pred a po zabudovaní do Diela, ktoré nespĺňali podmienky stanovené Zmluvou pri kontrole uvedenej v písm.a). |
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť a potrebné prístroje k meraniu a skúšaniu stavebných výrobkov, materiálov a zariadení použitých Dodávateľom pri vykonávaní Diela. |
Objednávateľ má právo kontrolovať a skúšať stavebné výrobky, materiály a zariadenia, ktoré majú byť použité Dodávateľom pri realizácii Diela, pričom vykonanie uvedenej kontroly nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za prípadné vady stavebných výrobkov, materiálov a zariadení respektíve Diela. |
Zmluvné strany sa dohodnú na termíne a mieste vykonania kontroly a skúšok stavebných výrobkov, materiálov a zariadení, pričom ak sa Objednávateľ v určený termín a na určené miesto kontroly a skúšky nedostaví a svoju neprítomnosť vopred neospravedlní, je Dodávateľ oprávnený kontrolu a skúšky vykonať aj v neprítomnosti Objednávateľa avšak, Dodávateľ je však v takom prípade povinný bezodkladne odovzdať Objednávateľovi riadne overené kópie alebo originál výsledkov vykonanej kontroly a skúšky. |
V prípade ak v termín kontroly a skúšky nebudú na mieste kontroly a skúšky k dispozícií stavebné výrobky, materiály a zariadenia, ktoré majú byť kontrolované a skúšané alebo vykonanou kontrolou a skúškou sa zistí ich nevhodnosť či nesúlad so Zmluvou, Objednávateľ je oprávnený odmietnuť ich použitie pri vykonaní Diela a Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu vykonať nápravu vzniknutého stavu takým spôsobom aby predmetné stavebné výrobky, materiály a zariadenia spĺňali požiadavky stanovené Zmluvou. |
V prípade ak Objednávateľ následne požiada o opakovanú kontrolu a skúšku predtým Objednávateľom odmietnutých stavebných výrobkov, materiálov a zariadení, bude kontrola a skúška uskutočnená za rovnakých podmienok, pričom ak sa opakovane zistí, že stavebné výrobky, materiály a zariadenie nespĺňajú požiadavky stanovené Zmluvou, všetky náklady na opakovanú kontrolu a skúšku znáša Dodávateľ, v opačnom prípade všetky náklady na opakovanú kontrolu a skúšku znáša Objednávateľ. |
Dodávateľ je povinný uzavrieť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri vykonávaní Diela s poistnou sumou najmenej vo výške zodpovedajúcej cene za Dielo a so spoluúčasťou najviac vo výške 5% a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby vykonávania Diela. Dodávateľ je povinný preukázať uzavretie poistenia Objednávateľovi predložením kópie poistnej Zmluvy najneskôr v deň začatia vykonávania Diela a kedykoľvek počas doby vykonávania Diela na základe výzvy Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný uzavrieť poistenie vzťahujúce sa na Dielo ako predmet poistenia s poistnou sumou najmenej vo výške zodpovedajúcej cene za Dielo a so spoluúčasťou najviac vo výške 5% a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby vykonávania Diela. Dodávateľ je povinný preukázať uzavretie poistenia Objednávateľovi predložením kópie poistnej Zmluvy najneskôr v deň začatia vykonávania Diela a kedykoľvek počas doby vykonávania Diela na základe výzvy Objednávateľa. |
Poistenie sa musí vzťahovať najmä na prípady poškodenia alebo zničenia Diela živelnou udalosťou (najmä požiar, víchrica, povodeň, záplava, zemetrasenie), konaním alebo nekonaním tretej osoby, konaním alebo nekonaním Dodávateľa, jeho zamestnancov alebo Subdodávateľov. |
Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi začiatok vykonávania Diela najneskôr 3 dni vopred. |
Dodávateľ je povinný na Stavenisku udržiavať čistotu a poriadok. Odpad vzniknutý pri vykonávaní Diela a nespotrebovaný materiál po skončení vykonávania Diela je Dodávateľ povinný na vlastné náklady odstrániť zo Staveniska a odpad odovzdať na povolenej skládke alebo na druhotné spracovanie. |
Materiál a nástroje potrebné pre vykonanie Diela si zaobstará výlučne Dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje, že na vykonanie Diela použije materiál vhodný na riadne vykonanie Diela a použije postupy a nástroje vhodné a spôsobilé pre riadne vykonanie Diela. |
Dodávateľ je povinný vykonať Dielo tak, aby všetky jeho časti a rovnako Dielo ako celok boli v súlade s a) požiadavkami ustanovenými príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky, b) Projektovou dokumentáciou, c) všeobecne akceptovateľnou úrovňou kvality, ktorá umožní Objednávateľovi užívať Dielo na účely, na ktoré je určené, a to bez obmedzení a prekážok. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi na základe požiadavky Objednávateľa technologické postupy zhotovenia Diela, a to najneskôr 3 dni pred začatím vykonávania Diela. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a predložiť Objednávateľovi na základe požiadavky Objednávateľa plán zabezpečenia akosti Diela v lehote do 14 dní odo dňa účinnosti Zmluvy, ktorým potvrdí akosť materiálov, zariadenia a prác použitých pri vykonávaní Diela. Plán zabezpečenia akosti bude obsahovať pre každú etapu vykonávania Diela nasledujúce údaje a informácie: a) spôsob kontroly a osvedčenie o akosti dodávaných materiálov a zariadenia, b) počet, dobu a spôsob zaznamenávania kontroly akosti, ktorá bude uskutočňovaná na Stavenisku, c) počet a dobu kontrolných meraní, |
d) kontrolované parametre, prijateľné hodnoty týchto kontrol a kvantitatívne požiadavky kontroly, e) nevyhnutné opatrenia v prípade zistenia odchýlok od požadovanej akosti. |
Dodávateľ je oprávnený použiť na zhotovenie Diela akékoľvek materiály, časti, komponenty a zariadenia, ktoré sú iného druhu, ako je stanovené v zmluve a jej prílohách, avšak kvalitatívne vyhovujúce požiadavkám v zmysle Zmluvy a jej príloh, a výlučne s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Zodpovednosť Dodávateľa za prípadné vady a nedostatky takto zhotoveného Diela však takýmto súhlasom Objednávateľa nie je dotknutá. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi akúkoľvek súčinnosť potrebnú pri realizácii Diela a to bez zbytočného odkladu po tom, ako Dodávateľ Objednávateľa o takúto súčinnosť požiada. |
Objednávateľ si vyhradzuje pre seba a Stavebný dozor právo vykonať kontrolu zhotovovania Diela, s čím Dodávateľ výslovne súhlasí. Stavebný dozor je oprávnený vykonávať nepretržitý monitoring a kontroly Staveniska, Diela a Stavebného denníka. |
Objednávateľ týmto udeľuje Dodávateľovi právo na použitie Projektovej dokumentácie, a to na vyhotovenie rozmnoženiny, spracovanie do prípadných ďalších fáz Projektovej dokumentácie, to všetko výhradne na účely zhotovenia Diela podľa Zmluvy. Udelenie práva použiť Projektovú dokumentáciu je bezodplatné a to pre obdobie vykonávania Diela, pričom udelené právo použiť Projektovú dokumentáciu sa vzťahuje aj na Subdodávateľov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť si na Stavenisku odberné miesta pre odber elektrickej energie a vody za účelom zhotovenia Diela, pričom Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi potrebnú súčinnosť. Náklady na spotrebovanú elektrickú energiu a vodu znáša v celom rozsahu Dodávateľ. |
Odovzdanie Staveniska Objednávateľom Dodávateľovi sa uskutoční v lehote podľa Zmluvy. O odovzdaní Staveniska bude vyhotovený preberací protokol podpísaný oboma Zmluvnými stranami, momentom podpisu tohto preberacieho protokolu prechádza na Dodávateľa nebezpečenstvo vzniku škody na Stavenisku. |
V súvislosti so Staveniskom je Dodávateľ povinný zabezpečiť najmä: a) aby na Stavenisko nemali v čase výkonu stavebných prác prístup nepovolané osoby, a to najmä na miesta, kde môže dôjsť k ohrozeniu života alebo zdravia, b) primerané označenie Staveniska, c) zriadenie vjazdu a výjazdu z miestnej komunikácie alebo z účelovej komunikácie na prísun stavebných výrobkov, na odvoz zeminy a stavebného odpadu a na prístup vozidiel záchrannej zdravotnej služby a dopravnej zdravotnej služby a požiarnej ochrany, a jeho udržiavanie v nepoškodenom a čistom stave, |
d) vhodné umiestnenie Zariadenia Staveniska a vhodné skladovanie stavebných výrobkov, e) odvoz a likvidáciu odpadu a to v súlade s príslušnými právnymi predpismi, e) poriadok a čistotu na Stavenisku, v jeho okolí a na užívaných inžinierskych sieťach, f) bezpečnosť a ochranu zdravia všetkých osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku a požiarnu ochranu Staveniska a Diela, poučenie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku o bezpečnosti a ochranu zdravia a požiarnej ochrane Staveniska a Diela, |
g) vykonanie opatrení potrebných na ochranu existujúcich vedení, rozvodov, prípojok a meračov energií, kanalizácie, telekomunikácií a iných inžinierskych sietí nachádzajúcich sa na Stavenisku alebo v jeho okolí, najmä podopierať ich, zabezpečovať ich údržbu a opravy prostredníctvom oprávnených osôb, pokiaľ potreba opravy vznikne v dôsledku okolností, za ktoré zodpovedá, h) predchádzanie škodám na majetku tretích osôb, |
i) na výkon štátneho stavebného dohľadu na Stavenisku počas celého zhotovovania Diela dostupnosť Projektovej dokumentácie overenej príslušným stavebným úradom alebo jej kópiu, |
j) pred dňom odovzdania a prevzatia Diela odstránenie všetkých Zariadení Staveniska, nadbytočných stavebných výrobkov, odpadu zo Staveniska a odovzdanie čistého a bezpečného Staveniska, pričom toto ustanovenie sa primerane použije aj v prípade odstraňovania vád a nedorobkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky stavebné výrobky, materiály a zariadenia nevyhnutné pre zhotovenie Diela a dopraviť ich na Stavenisko, a to v takom predstihu, aby pred začatím zhotovovania príslušnej časti Diela boli na stavenisku k dispozícii všetky stavebné výrobky, materiály a zariadenia nevyhnutné pre zhotovenie časti Diela. Dodávateľ zabezpečí, aby všetky stavebné výrobky a materiály a zariadenia mali platné slovenské certifikáty. |
Dodávateľ je povinný na vykonanie Diela použiť výlučne stavebné výrobky, materiály a zariadenia prvotriednej kvality, nové, nikde predtým nepoužité a obstarané výslovne a výlučne na realizáciu Diela. |
Dodávateľ je oprávnený skladovať na Stavenisku výlučne len stavebné výrobky, materiály a zariadenia určené na realizáciu Diela podľa Zmluvy. Dodávateľ zabezpečí ochranu stavebných výrobkov a materiálov pred poškodením alebo zničením a ich skladovanie tak, aby tieto nestratili predpísané resp. požadované vlastnosti. |
Ohľadne stavebných výrobkov a materiálov, ktoré Dodávateľ zabezpečí pre Objednávateľa v súvislosti so zhotovením Diela má Dodávateľ postavenie predávajúceho a Objednávateľ postavenie kupujúceho, pričom cena stavebných výrobkov a materiálov, ako aj náklady na dopravu stavebných výrobkov a materiálov na Stavenisko sú zahrnuté v cene Diela. |
Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na stavebných výrobkoch a materiáloch, ktoré zabezpečil pre zhotovenie Diela až do odovzdania a prevzatia celého Diela Objednávateľom. Za stavebné výrobky a materiály prevzaté od Objednávateľa na zapracovanie do Diela zodpovedá Dodávateľ ako skladovateľ. Dodávateľ zodpovedá za súlad všetkých stavebných výrobkov a materiálov, ktoré použil na zhotovenie Diela, s príslušnými právnymi predpismi a technickými normami platnými a účinnými na území Slovenskej republiky, s Projektovou dokumentáciou, Stavebným povolením a Zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje v štandardnej forme v súlade s platnými predpismi viesť Stavebný denník na Stavenisku odo dňa začatia prác na Diele až do dňa riadneho odovzdania a prevzatia Diela. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby Stavebný denník bol na Stavenisku nepretržite k dispozícii tak, aby bolo možné doňho vykonávať zápisy a aby Objednávateľ mohol priebežne kontrolovať vykonávanie Diela. Do Stavebného denníka vykonáva záznamy prioritne Dodávateľ, ako aj iné osoby oprávnené vykonávať zápisy do Stavebného denník a v zmysle Zmluvy. |
Do Stavebného denníka sa budú zapisovať: a) všetky dôležité okolnosti týkajúce sa zhotovovania Diela, záznamy o jednotlivých vykonávaných prácach vrátane časov vykonávania prác, b) počet pracovníkov podľa profesií, c) evidencia Zariadenia Staveniska, d) údaje o odchýlkach od Projektovej dokumentácie alebo od podmienok určených v rozhodnutiach orgánov verejnej moci a dôvody týchto odchýlok, |
e) faktické skutočnosti ovplyvňujúce zhotovovanie Diela, najmä dodržanie Lehoty výstavby, a to najmä poveternostné podmienky vo vzťahu k zhotovovaniu Diela obzvlášť pri prácach s mokrým výrobným procesom, pri zemných prácach a terénnych úpravách, f) údaje o úkonoch uskutočnených na základe pokynov Objednávateľa, najmä o uskutočnených nápravných opatreniach, |
g) dátum návštevy Staveniska, zistené skutočnosti a opatrenia osoby oprávnenej vykonávať štátny stavebný dohľad a osoby vykonávajúcej štátny dozor, h) zápisy Objednávateľa alebo akýchkoľvek iných osôb poverených Objednávateľom výkonom kontroly, i) zápisy Stavebného dozoru, technického dozoru Objednávateľa, projektanta, povereného geodeta. |
Zápisy do Stavebného denníka vykonávajú za Dodávateľa osoby poverené Dodávateľom, prioritne stavbyvedúci. Zápisy do Stavebného denníka budú vykonávané vo forme pravidelných záznamov vykonávaných denne a mimoriadnych záznamov. Denný záznam sa vykoná v deň uskutočňovania Diela po ukončení všetkých prác v daný deň, výnimočne v odôvodnených prípadoch v nasledujúci deň. Dodávateľ je povinný umožniť Objednávateľovi kedykoľvek nahliadať do Stavebného denníka. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kópiu Stavebného denníka za každý kalendárny mesiac a to vždy spolu so súpisom prác uskutočnených za predmetný kalendárny mesiac predkladaným Stavebnému dozoru v zmysle Zmluvy. Pokiaľ z ustanovení Zmluvy alebo príslušného právneho predpisu vyplýva právo alebo povinnosť ktorejkoľvek zmluvnej strany na uskutočnenie písomného úkonu voči druhej zmluvnej strane, nepovažuje sa za takýto úkon zápis v Stavebnom denníku. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade podstatného porušenia zmluvnej povinnosti jednou zmluvnou stranou, má druhá strana právo odstúpiť od Zmluvy. Podstatným porušením zmluvnej povinnosti sa rozumie porušenie zmluvnej povinnosti v zmysle §345 ods.2 Obchodného zákonníka ako aj porušenie ktorejkoľvek z povinností zmluvnej strany uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má Dielo v čase jeho odovzdania Objednávateľovi respektíve v čase prechodu nebezpečenstva škody na Diele na Objednávateľa ak tento nastane skôr. |
Dodávateľ zodpovedá za vady Diela, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, v rozsahu tejto záruky. |
Záručná doba je 5 rokov a začína plynúť odo dňa odovzdania Diela Dodávateľom Objednávateľovi. V prípade, že Objednávateľ bude v rozpore so Zmluvou odmietať prevzatie Diela, záručná doba začína plynúť dňom, v ktorý sa Dielo považuje za odovzdané Objednávateľovi. Vo vzťahu k zariadeniam zabudovaných do Diela respektíve umiestnených v Diele ako súčasť vykonania Diela, záručná doba je v rozsahu záručnej doby poskytovanej výrobcom predmetného zariadenia, najmenej však 24 mesiacov od ich zabudovania do Diela respektíve umiestnenia v Diele. |
Objednávateľ je povinný oznámiť vady Diela Dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení Objednávateľom. Súčasťou oznámenia vady Diela Dodávateľovi bude popis vady respektíve dokumentácia preukazujúca vznik vady Diela. |
Dodávateľ je povinný zistené vady Diela, na ktoré sa vzťahuje záruka na akosť, bez zbytočného odkladu podľa povahy vady na vlastné náklady odstrániť. |
Záruka sa nevzťahuje na vady Diela alebo jeho časti spôsobené mechanickým poškodením, nesprávnou údržbou, nesprávnym užívaním, živelnou pohromou, konaním Objednávateľa alebo tretej osoby či opomenutím konania Objednávateľom alebo tretej osoby alebo prípadom Vyššej moci. |
V prípade ak jedna zmluvná strana zodpovedá za škodu vzniknutú druhej zmluvnej strane, je povinná vzniknutú škodu v celej výške nahradiť druhej zmluvnej strane. |
V prípade, ak Dodávateľ nevykoná Dielo riadne a včas, Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 0,05% z ceny za Dielo za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi v nasledujúcich prípadoch a v nasledovnej výške, pričom právo Objednávateľa na náhradu škody a to aj vo výške prevyšujúcej sumu zmluvnej pokuty tým nie je dotknuté: |
a) zmluvná pokuta vo výške 300,- EUR ak v Stavebnom denníku budú uvedené chybné či zavádzajúce údaje alebo v Stavebnom denníku budú chýbať údaje, ktoré sa bežne do Stavebného denníka zapisujú, a to za každé jednotlivé pochybenie, |
b) zmluvná pokuta vo výške 300,- EUR za porušenie povinnosti vykonávať denné záznamy do Stavebného denníka denne a to za každé jednotlivé porušenie (za každý jeden deň, v ktorý nebol uskutočnený denný záznam), |
c) zmluvná pokuta vo výške 500,- EUR za porušenie povinností v súvislosti s bezpečnosťou práce a ochranou zdravia pri práci, ktoré môže ohroziť životy alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, a to za každé jednotlivé porušenie, |
d) zmluvná pokuta vo výške 300,- EUR za omeškanie Dodávateľa s odstránením závad ohrozujúcich bezpečnosť a ochranu zdravia osôb na Stavenisku voči termínu určenému zápisom v Stavebnom denníku a to za každú jednotlivú závadu a za každý jednotlivé omeškanie, |
e) zmluvná pokuta vo výške 300,- EUR za porušenie povinnosti riadne označiť Stavenisko a to za každé jednotlivé porušenie, |
f) zmluvná pokuta vo výške 300,- EUR za porušenie povinnosti viesť Stavebný denník v súlade s príslušnými právnymi predpismi počas celej doby vykonávania Diela, a to za každé jednotlivé porušenie, |
g) zmluvná pokuta vo výške 1.000,- EUR za stratu alebo odcudzenie Stavebného denníka, a to za každý jednotlivý prípad odcudzenia či straty Stavebného denníka, |
h) zmluvná pokuta vo výške 1.000,- EUR za porušenie povinnosti zabezpečiť dostupnosť Projektovej dokumentácie overenej príslušným stavebným úradom alebo jej kópiu na Stavenisku, a to za každé jednotlivé porušenie, |
i) zmluvná pokuta vo výške 1.000,- EUR za porušenie povinnosti zabezpečiť, aby Stavebný denník bol nepretržite k dispozícii na Stavenisku, a to za každé jednotlivé porušenie, |
j) zmluvná pokuta vo výške 330,- EUR za nezabezpečenie prítomnosti stavbyvedúceho na Stavenisku, a to za každý jednotlivý prípad, |
k) zmluvná pokuta vo výške 1.000,- EUR za každý aj začatý deň omeškania so splnením predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k Dielu respektíve k materiálu použitému na vykonanie Diela až úplným zaplatením ceny za Dielo. |
Nebezpečenstvo škody na Diele prechádza na Objednávateľa okamihom odovzdania Diela Dodávateľom Objednávateľovi. V prípade, že Objednávateľ bude v rozpore so Zmluvou odmietať prevzatie Diela od Dodávateľa, nebezpečenstvo škody na Diele prechádza na Objednávateľa v deň, v ktorý sa Dielo považuje za odovzdané Objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená odplatne alebo bezodplatne previesť svoje práva, pohľadávky, záväzky alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na tretiu osobu len s predchádzajúcim výslovným písomným súhlasom druhej zmluvnej strany. |
Zmluvné strany sa dohodli, že práva, pohľadávky, záväzky alebo povinnosti vyplývajúce z Zmluvy prechádzajú v celom rozsahu na právnych nástupcov zmluvných strán. |
Zmluvné strany sa dohodli, že úkony týkajúce sa plnenia Zmluvy sú v mene zmluvných strán oprávnené okrem štatutárnych zástupcov zmluvných strán vykonávať aj osoby určené štatutárnymi zástupcami zmluvných strán, pokiaľ boli dotknutou zmluvnou stranou oznámené druhej zmluvnej strane. |
V prípade potreby doručenia písomností druhej zmluvnej strane sa doručuje osobne alebo prostredníctvom iného subjektu na adresu uvedenú pri označení druhej zmluvnej strany v zmluve, pokiaľ dotknutá zmluvná strana neoznámi písomne druhej zmluvnej strane zmenu adresy na doručovanie. Doručenie písomnosti nastáva dňom jej prevzatia subjektom, ktorý je oprávnený preberať za zmluvnú stranu doporučené poštové zásielky. Písomnosť sa považuje za doručenú aj dňom uloženia zásielky z dôvodu prekážky v doručení na strane adresáta u subjektu, ktorý je povinný ju doručiť. |
Písomnosť sa považuje za doručenú aj okamihom odmietnutia jej prevzatia adresátom. V prípade ak sa zásielka vráti nedoručená odosielateľovi s poznámkou „adresát neznámy“ alebo poznámkou obdobného významu, písomnosť sa považuje za doručenú dňom vrátenia zásielky odosielateľovi. |
V prípade potreby okamžitého doručenia písomnosti je možné doručiť písomnosť v elektronickej forme elektronickou poštou na e-mailové adresy zmluvných strán, pričom v takomto prípade sa písomnosť považuje za doručenú potvrdením jej doručenia druhou zmluvnou stranou; uvedeným spôsobom však nie je možné doručovať písomnosti majúce vplyv na účinnosť Zmluvy. |
Zmluvné strany sa v zmysle § 262 zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov dohodli, že vzťah založený Zmluvou sa spravuje ustanoveniami Obchodného zákonníka. Na vzťahy a otázky Zmluvou neupravené sa vzťahujú ustanovenia príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | „Dielo“ sa pre účely Zmluvy rozumie stavba s názvom „Rozšírenie vodojemu 2x250m3“ zhotovená v zmysle Zmluvy a všetky jej časti a súčasti podľa Projektovej dokumentácie a podľa Stavebného povolenia. |
Navrhnutá hodnota | V danom prípade nejde o bežne dostupnú stavebnú prácu, nakoľko je uskutočňovaná na základe špecifických a pre daný prípad jedinečných požiadaviek (PD, stavebné povolenie ...) - viď napr. Rozhodnutie ÚVO č. 12487-7000/2017-ODII/7. |
Rozpor so zákonom o verejnom obstarávaní.
Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
10.04.2018 09:00 — 01.11.2018 17:00
1,00 dielo
250 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2018 11:09
03.04.2018 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.04.2018 22:03 - Vstupná ponuka | 249 999,60 | € | Cena s DPH |
03.04.2018 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 230 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: