00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Darčekové poukážky
darčeková poukážka, kultúrne a športové využitie
Tovar, Služba
1. Darčekové poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Univerzálne využitie darčekových poukážok pre respondentov výskumu k projektu. |
2. Akceptačné miesta produktu musia tvoriť prevádzky umožňujúce kultúrne a športové využitie, cestovanie, krásu, nákup darčekov, drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, odevov, obuvi, vzdelávanie, wellness, príp. iné využitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.A. Nominálna hodnota darčekovej poukážky | EUR | 5,00 | ||
1.B. Počet darčekových poukážok v nominálnej hodnote 5,00 EUR | ks | 100 | ||
2.A. Nominálna hodnota darčekovej poukážky | EUR | 2,00 | ||
2.B. Počet darčekových poukážok v nominálnej hodnote 2,00 EUR | ks | 100 | ||
3. Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území Slovenskej republiky | prevádzka | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Darčekové poukážky musia spĺňať: | všetky legislatívne požiadavky na ceniny. |
2. Darčeková poukážka obsahuje: | |
2.1. názov a logo dodávateľa, | |
2.2 ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, | |
2.3. rok platnosti darčekovej poukážky, | |
2.4. nominálnu hodnotu darčekovej poukážky. | |
3. Platnosť darčekových poukážok | minimálne do 31.12.2018 |
4. Akceptačné miesta darčekových poukážok: | obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo darčekových poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase určenom kontaktnou osobou v objednávke. |
2. Dodanie darčekových poukážok zabezpečí dodávateľ do 20.04.2018. |
3. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
4. Podanie objednávky na dodanie darčekových poukážok môže objednávateľ zadať poštou, alebo prostredníctvom elektronickej komunikácie (e-mailom). |
5. Celková cena predmetu zmluvy v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
6. Celková cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
7. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
8. Cena spolu (darčekových poukážok bez provízie v EUR) je celková nominálna hodnota všetkých darčekových poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
9. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty darčekovej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
10. Celková cena za darčekové poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty darčekových poukážok v EUR a výškou provízie v EUR, vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním darčekových poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
11. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
12. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s balením, dopravou a doručením darčekových poukážok objednávateľovi. |
13. Fakturácia sa uskutoční za dodané množstvo podľa objednávky, bez poskytnutia zálohy a preddavku. |
14. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
15. Dodávateľ doručí elektronickou poštou (e-mailom) kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
15.1. rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH, |
15.2. požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, |
15.3. zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území Slovenskej republiky. |
16. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do troch (3) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
16.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
16.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. |
18. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
19. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
13.04.2018 12:00 — 20.04.2018 14:00
1,00 súbor
700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2018 15:07
04.04.2018 10:00
04.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2018 15:10 - Vstupná ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
27.03.2018 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 699,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: