35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Licencie a podpora Oracle
licencie, podpora
Tovar
1. Špecifikácia:
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ORACLE DATABASE ENTERPRISE EDITION - NAMED USER PLUS PERPETUAL - L10001 | 230 ks |
SOFTWARE UPDATE LICENSE & SUPPORT - A97163 /Podpora Oracle database enterprise - 1 rok/ | 230 ks |
ORACLE DIAGNOSTICS PACK - NAMED USER PLUS PERPETUAL - L10012 | 250 ks |
SOFTWARE UPDATE LICENSE & SUPPORT - A97163 /Podpora Oracle diagnostics pack - 1 rok/ | 250 ks |
Názov |
Osobitné podmienky: |
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom doklad, preukazujúci partnerstvo so spoločnosťou Oracle - aktívne OPN (Oracle Partner Network), členstvo minimálne na úrovni GOLD partner (komplexná distribúcia produktov a služieb). |
S položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, t.j. obchodnú značku, výrobcu a doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický, resp. produktový list, alebo ekvivalent). |
Dodávateľ je povinný preukázať , že nie je v reštrukturalizácii a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, jednorázová dodávka. |
Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia. |
Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávka licencií bola realizovaná do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 19:00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
Porušenie povinností dodávateľa podľa bodov 1 až 12 je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
Dodávka licencií: do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2018 00:00 — 14.04.2019 23:59
960,00 ks
206 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2018 10:40
06.04.2018 09:00
06.04.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2018 13:08 - Vstupná ponuka | 206 990,00 | € | Cena bez DPH |
06.04.2018 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 206 980,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: