00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36244848
Lavaton s.r.o.
Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK
Pranie bielizne
pranie, chemické čistenie, čistenie textilu, žehlenie
Služba
1. Pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, dezinfekcia, sušenie, žehlenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne (obliečky na vankúše a paplóny, prestieradlá na postele, operačná bielizeň, kompresy, plienky, detská bielizeň, bielizeň pre pacientov a iná bielizeň podľa potreby objednávateľa), vankúšov, paplónov, matracov, diek a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný rozsah predmetu Dohody | kg | 343 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Proces prania a dezinfekcie | musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a zanechajú stálu farebnosť bielizne. |
Názov |
1. Predmetom tejto rámcovej dohody (ďalej len "Dohoda) je záväzok dodávateľa vykonávať pre objednávateľa pranie, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, sušenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne (obliečky na vankúše a paplóny, prestieradlá na postele, operačná bielizeň, kompresy, plienky, detská bielizeň, bielizeň pre pacientov a iná bielizeň podľa potreby objednávateľa), vankúšov, paplónov, matracov, diek a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov (ďalej len „OOPP“),(ďalej spolu aj ako „predmet prania“ alebo „bielizeň“), |
pokračovanie bodu 1 : naloženie bielizne a odvoz v prepravných vozíkoch zo skladu bielizne objednávateľa, ktorý sa nachádza v areáli objednávateľa a následne dovoz čistej, zabalenej, roztriedenej bielizne podľa druhu v prepravných vozíkoch a vyloženie čistého predmetu prania do skladu bielizne objednávateľa (ďalej len „dielo“, resp. „služby“). |
2. Predpokladaný rozsah predmetu Dohody je vykonanie diela v zmysle bodu 1 v množstve cca 28 600 kg suchej bielizne mesačne. Tento predpokladaný rozsah nie je nijakým spôsobom záväzný pre zmluvné strany a predstavuje len odhad celkového objemu diela v jednom kalendárnom mesiaci, pričom k zmene tohto objemu diela môže dôjsť kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ sa touto Dohodou nezaväzuje k odberu celého predpokladaného rozsahu služieb. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať plnenie na základe písomných Čiastkových výziev (ďalej aj "objednávok") objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach, a to podľa prevádzkových potrieb objednávateľa. Pre účely doručovania objednávok je písomná forma dodržaná, ak bola objednávka zaslaná e-mailom na adresu dodávateľa, ktorú si zmluvné strany v súvislosti s plnením poskytli. |
4. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Dohody - minimálne 1x/ 3 mesiace. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že cena za vykonanie diela špecifikovaného v bode 1 tejto Dohody bude dodávateľom vyúčtovaná objednávateľovi faktúrou raz mesačne, vždy po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bolo dielo dodávateľom vykonané, podľa skutočného množstva vykonaného diela v danom mesiaci v zmysle jednotlivých dodacích listov. |
6. Podkladom pre výpočet ceny budú dodacie listy, ktorými zmluvné strany potvrdia prevzatie čistej bielizne v danom kalendárnom mesiaci. Na základe týchto dodacích listov dodávateľ zostaví presný prehľad rozsahu poskytnutého plnenia v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje. Prehľad rozsahu poskytnutého plnenia bude obsahovať najmä počet kusov bielizne, ktorá bola dodávateľom vypratá v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje, s uvedením druhu bielizne a váhy bielizne podľa Prílohy č. 1, ako aj celkovú váhu predmetu plnenia, ktorý dodávateľ |
pokračovanie bodu 6: pre objednávateľa vykonal v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje. Prehľad rozsahu poskytnutého plnenia bude prílohou každej faktúry. V prípade, že k faktúre nebude pripojený prehľad rozsahu poskytnutého plnenia resp. prehľad nebude správny, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie resp. opravu. |
7. Cena za vykonanie diela bude vypočítaná ako súčin váhy suchej čistej bielizne vypratej dodávateľom v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje a ceny za jeden kilogram suchej bielizne. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo v zmysle tejto Dohody dodávateľ vykoná v priestoroch, ktoré si zabezpečí na vlastné náklady. |
9. Odovzdávanie a preberanie bielizne sa bude uskutočňovať výlučne v sklade bielizne objednávateľa každý pracovný deň od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
10. Dodávateľ je povinný preberať bielizeň a poskytovať plnenie podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný prevziať špinavú bielizeň od objednávateľa v deň, v ktorý mu objednávateľ bielizeň pripravil do skladu bielizne a ktorú dodávateľovi umožnil prevziať. Ak dodávateľ neprevezme bielizeň v deň, v ktorý mu objednávateľ umožnil bielizeň prevziať, za moment prevzatia bielizne dodávateľom sa považuje 15. hodina príslušného dňa. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že interval medzi prevzatím použitej bielizne zo skladu bielizne objednávateľa a dodaním čistej bielizne do skladu bielizne objednávateľa, bude najviac 42 hodín. Do tohto intervalu sa nezapočítavajú dni pracovného pokoja. |
12. Dodávateľ je povinný odovzdávať a preberať bielizeň v zberných vozíkoch určených na prepravu bielizne zložených z kovovej konštrukcie, na ktorej je umiestnený prepravný vak, do ktorého sa vkladá bielizeň (ďalej len „prepravník“). Prepravníky v počte potrebnom na účely riadneho a včasného plnenia zabezpečí na vlastné náklady dodávateľ. |
13. O odovzdaní a prevzatí použitej bielizne vyhotoví objednávateľ objednávku, na ktorej bude uvedené poradové číslo, počet kusov použitej bielizne podľa druhu, dátum odovzdania, názov pracoviska objednávateľa, nákladové stredisko objednávateľa, meno a priezvisko odovzdávajúceho pracovníka príslušného pracoviska objednávateľa a pracovníka skladu bielizne a prijímajúceho pracovníka dodávateľa. Odovzdanie a prevzatie použitej bielizne potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán na objednávke svojim podpisom. |
14. Objednávku vyhotoví objednávateľ v troch výtlačkoch, z ktorých dodávateľ obdrží jedno vyhotovenie a objednávateľ dve vyhotovenia. |
15. Po vykonaní diela dodávateľ uloží do prepravníkov čistú, suchú bielizeň podľa druhu. |
16. O odovzdaní a prevzatí čistej suchej bielizne vyhotoví dodávateľ dodací list, na ktorom bude uvedené poradové číslo, druh a počet kusov bielizne podľa objednávok, na základe ktorých sa plnenie poskytuje, dátum prevzatia bielizne objednávateľom, meno a priezvisko odovzdávajúceho pracovníka dodávateľa a prijímajúceho pracovníka objednávateľa. Odovzdanie a prevzatie čistej bielizne potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán na dodacom liste svojim podpisom. Dodací list vyhotoví dodávateľ v štyroch výtlačkoch, z ktorých dodávateľ obdrží dve vyhotovenia a objednávateľ dve vyhotovenia. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že bielizeň, ktorá nebude špecifikovaná v Prílohe č. 1 - Špecifikácia druhu a váhy bielizne, a to najmä detskú bielizeň bude dodávateľ baliť zvlášť, pričom cenu za vypratie tejto bielizne určí tak, že váhu bielizne uvedie na dodací list, na základe ktorého odovzdá čistú bielizeň objednávateľovi. Dodávateľ je ďalej povinný uviesť váhu bielizne v prehľade rozsahu poskytnutého plnenia. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že dňom účinnosti Dohody prenechá objednávateľovi do bezodplatného užívania, t.j. do výpožičky prepravníky v počte podľa potreby objednávateľa, minimálne však 120 ks. |
19. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že v prospech objednávateľa bezodplatne poskytne plnenie aj na prepravné vaky z prepravníka, a to v rozsahu podľa potrieb objednávateľa. Na čas potrebný na vykonanie diela k prepravným vakom poskytne dodávateľ objednávateľovi náhradné prepravné vaky. |
20. Podmienky Dohody týkajúce sa poskytnutia plnenia na bielizeň sa primerane použijú na poskytnutie plnenia na prepravné vaky. |
21. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní plnenia postupovať tak, aby boli dodržané aj všetky právne predpisy upravujúce špecifiká objednávateľa ako zdravotníckeho zariadenia. |
22. V prípade, ak dodávateľ neprevezme špinavú bielizeň alebo neodovzdá čistú bielizeň alebo jej časť včas, je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 5 Eur za každý aj začatý deň omeškania, a to za každý kus bielizne, ktorá nebola prevzatá alebo odovzdaná včas, najviac však spolu vo výške 200 Eur za každý aj začatý deň omeškania. |
23. V prípade, ak bielizeň alebo jej časť, ktorá nebola prevzatá alebo odovzdaná včas, prevyšuje 5% z celkového počtu preberanej alebo odovzdávajúcej bielizne v danom dni, je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu podľa predchádzajúceho odseku k prvému (pôvodnému) dňu omeškania len v prípade, ak dodávateľ zvyšnú časť bielizne, s prevzatím alebo odovzdaním ktorej bol v omeškaní, nevykonal ani v dodatočnej lehote 24 hodín od momentu, odkedy mala byť prevzatá alebo odovzdaná, teda do 24 hodín od prvého dňa omeškania. |
24. Zmluvné strany sa osobitne dohodli na tom, že Dohoda je porušená podstatným spôsobom zo strany dodávateľa najmä vtedy, ak je dodávateľ v omeškaní s poskytovaním akejkoľvek časti plnenia v súčte aspoň 5 dní v kalendárnom štvrťroku alebo 2 po sebe nasledujúce pracovné dni alebo v rovnakom počte dní neposkytne objednávateľovi prepravníky do užívania v potrebnom počte kusov, vrátane súvisiacich služieb na prepravné vaky. |
25. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky, ktoré vznikli s plnením tejto Dohody, na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený udeliť písomný súhlas len s predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Zmluvné strany sa dohodli, že postúpenie pohľadávok vykonané bez predchádzajúcich vyššie uvedených písomných súhlasov je neplatné. |
26. Požadovaný termín začatia plnenia predmetu rámcovej dohody je od 16.04.2018. |
27. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť dňa 16.04.2018 alebo dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa ust. § 47a občianskeho zákonníka, podľa toho, čo nastane neskôr. |
28. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od uzavretia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet predmetu Dohody, v ktorom uvedie minimálne tieto údaje: predpokladaný rozsah predmetu Dohody, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu vrátane DPH za vykonanie diela špecifikovaného v bode 1 tejto Dohody za 1 kg suchej bielizne diela, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa, súvisiacich s vykonaním. |
29. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní od uzavretia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely riešenia vád diela, komunikácie týkajúcej sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
30. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Dohody. |
Názov | Upresnenie |
ROVNÁ BIELIZEŇ | |
Plachta posteľná | 0,80 kg |
Plachta malá | 0,30 kg |
Obliečka na paplón | 0,90 kg |
Obliečka na paplón malá | 0,55 kg |
Obliečka na vankúš | 0,30 kg |
Obliečka na vankúš malá | 0,20 kg |
Uterák froté | 0,22 kg |
Uterák ľanový | 0,10 kg |
Utierka | 0,06 kg |
Osuška froté | 0,35 kg |
Obrus do 1m² | 0,35 kg |
Obrus nad 1m² | 0,45 kg |
Žinky | 0,04 kg |
ODEVY OSOBNÉ | |
Plášť zdravotnícky biely | 0,60 kg |
Nohavice zdravotnícke biele | 0,40 kg |
Košeľa zdravotnícka biela | 0,25 kg |
Košeľa lekárska farebná | 0,28 kg |
Šaty zdravotnícke | 0,35 kg |
Tričko, polokošela | 0,25 kg |
Nohavice monterkové | 0,46 kg |
Blúza monterková | 0,50 kg |
Mikina | 0,60 kg |
Zástera, zástera s náprsenkou | 0,30 kg |
Vesta | 0,30 kg |
Kabát | 1,60 kg |
OPERAČNÉ | |
Operačný plášť zelený/ farebný | 0,49 kg |
Operačné nohavice zelené/ farebné | 0,30 kg |
Operačná košeľa zelená/ farebná | 0,27 kg |
Operačné šaty | 0,40 kg |
Operačné čiapky | 0,05 kg |
Operačné masky | 0,05 kg |
Rúška malé (do 100x100 cm) | 0,20 kg |
Rúška veľké (od 100x100 do 140x140 cm) | 0,50 kg |
Plachta operačná | 0,82 kg |
ODEVY DETSKÉ | |
Košieľka kojenecká, denná | 0,02 kg |
Dupačky | 0,11 kg |
Body | 0,15 kg |
Tepláky | 0,20 kg |
Mikina | 0,15 kg |
Tričko | 0,10 kg |
Podbradník | 0,05 kg |
Iné drobnosti (ponožky, čiapočky,..) | 0,10 kg |
Návlečka na zavinovačku | 0,25 kg |
Vložka do zavinovačky | 0,35 kg |
Plienky | 0,10 kg |
Tetra osušky | 0,20 kg |
Deka detská | 1,00 kg |
Pančuchy | 0,05 kg |
ODEVY PACIENTSKÉ | |
Košeľa pooperačná / ANJEL | 0,28 kg |
Košeľa nočná | 0,35 kg |
Župan pacientský / froté | 0,77 kg |
Pyžamové nohavice | 0,36 kg |
Pyžamové nohavice detské | 0,18 kg |
Pyžamová košeľa | 0,25 kg |
Pyžamová košeľa detská | 0,20 kg |
OSTATNÉ | |
Paplón výplň | 1,60 kg |
Vankúš výplň | 1,20 kg |
Deka | 2,00 kg |
Gumovka | 0,10 kg |
Vrece na bielizeň | 0,30 kg |
Molitanová pomôcka | 0,40 kg |
Návlek na prístroj | 0,20 kg |
Mop / handra | 0,20 kg |
Obväz | 0,10 kg |
Záclona m² | 0,28 kg |
Záves m² | 0,30 kg |
Návlek na matrac | 0,50 kg |
Matrac | 9,08 kg |
Obliečka na matrac pranie | 1,12 kg |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
343 200,00 kg
247 104,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2018 12:22
29.03.2018 12:30
29.03.2018 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2018 09:06 - Vstupná ponuka | 247 104,00 | € | Cena s DPH |
29.03.2018 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 247 104,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: