30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35748966
Ysselbach - ENVIMET Slovakia, s.r.o.
Wilsonova 4, Bratislava, 81107, SVK
Mobilné skenovacie RTG zariadenie na kontrolu obsahu listových, balíkových a iných zásielok
RTG zariadenie na kontrolu obsahu zásielok
Tovar
1. Mobilné skenovacie RTG zariadenie na kontrolu obsahu listových, balíkových a iných zásielok
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilné skenovacie RTG zariadenie na kontrolu obsahu listových, balíkových a iných zásielok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mobilný skenovací RTG prístroj pre kontrolu obsahu listových, balíkových a iných zásielok | ks | 1 | ||
2. Príslušenstvo - farebný TFT LCD 19" monitor s minimálnym rozlíšením 1280 x 1024 | ks | 1 | ||
3. Príslušenstvo - ovládacia klávesnica zariadenia | ks | 1 | ||
4. Príslušenstvo - pojazdný vozík s kolieskami | ks | 1 | ||
5. Minimálne rozmery tunela šírka | mm | 530 | ||
6. Minimálne rozmery tunela výška | mm | 330 | ||
7. Prienik oceľou štandardne | mm | 10 | ||
8. Prienik oceľou typicky | mm | 12 | ||
9. Rozlíšenie drôtu štandardne | AWG | 38 | ||
10. Rozlíšenie drôtu typicky | AWG | 39 | ||
11. Anódové napätie generátora | kV | 100 | ||
12. OptiZoom - automatické zväčšenie obrázku na plochu monitora | násobok | 2 | 46 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
13. Pracovný cyklus bez potreby zahrievania | áno |
14. Chladenie olejové/olejový kúpeľ | v hermeticky uzatvorenej vani |
15. Zobrazenie – identifikácia materiálov, a to minimálne organických, anorganických, zmiešaných a ich farebnú rozlíšiteľnosť v rôznych farbách; počet farebných rozlíšení v závislosti od počtu identifikovateľných materiálov | áno |
16. Funkcia rozlíšenia organických objektov s rôznou atómovou hmotnosťou | funkcia musí umožniť zdôraznenie rozlíšenia organických objektov s efektívnou atómovou hmotnosťou Zeff s hodnotou 7 (polyetylén), 8 (voda, plastické výbušniny), 9 (drogy) |
17. Funkcia HIGH – funkcia identifikácie objektov s vysokou absorpciou RTG žiarenia, resp. identifikácie ľahko preniknuteľných objektov (umožnenie identifikácie objektov, ktoré sú prekryté predmetmi s vyšším pohlcovaním RTG žiarenia) | áno |
18. Funkcia LOW – funkcia kontrastného odlíšenia ľahko preniknuteľných predmetov od predmetov s vyššou absorpciou RTG žiarenia (ľahko preniknuteľné predmety – svetlejšie, predmety s vyššou absorpciou – tmavé) | áno |
19. Funkcia automatického obrazového upozornenia na objekty s vyššou absorpciou | zobrazením vyššieho prieniku na rtg snímke, pokiaľ tento objekt prekročil určitú minimálnu veľkosť a stupeň absorpcie žiarenia |
20. Funkcia akustického upozornenia na predmety so zvýšenou hustotou materiálov | funkcia musí upozorniť na prítomnosť objektov s vysokou absorpciou žiarenia zvukovou signalizáciou a/alebo zastavením pohybu pásu |
21. Funkcia spätného prezerania nasnímaných obrazov | funkcia musí umožniť dodatočné, spätné prezeranie minimálne 6-tich naposledy zobrazených snímok na monitore, |
22. Systém na správu a archiváciu snímok, snímky musí byť možné opätovne prezerať na monitore zariadenia alebo preniesť v digitálnej forme cez USB port a počítačovú sieť do iných počítačových systémov | funkcia umožňujúca digitálne uloženie minimálne 50 000 snímok prekontrolovaných zásielok na pamäťové médium (pevný disk) bez straty kvality pre účely archivácie; |
23. Okrem pevného disku s implementovanou funkciou pre správu a archiváciu snímok musí byť zariadenie vybavené minimálne jedným USB portom, pomocou ktorého bude možné vykonávať prenos, archiváciu a spravovanie dát, reportov a snímok, | áno |
24. Počítadlo počtu prekontrolovaných zásielok s dvomi kategóriami | zariadenie musí byť vybavené permanentným počítadlom, pričom stav počítadla nie je možné upraviť/mazať a dočasným počítadlom, ktoré umožňuje stav počítadla vo zvolenom časovom intervale vynulovať, |
25. Zariadenie musí umožniť vyhodnotenie RTG snímok v reálnom čase a bez oneskorenia (real time) | všetky operácie a funkcie podporujúce vyhodnocovanie snímok musia prebiehať v reálnom čase a bez oneskorenia, resp. potreby prerušenia pohybu pásu kontrolného procesu |
26. Funkcia umožňujúca zmeniť smer pohybu snímok na monitore pri zmene pozície operátora | v závislosti od pozície obsluhujúceho operátora pri RTG prehliadači (vľavo/vpravo v smere kontroly) musí zariadenie umožniť nastavenie zhodného smeru pohybu snímky na monitore |
27. Funkcia na identifikovanie operátora, ktorý zásielku snímal, to znamená, že musí umožniť vytvorenie konta s prihlasovacím menom a prístupovým heslom pre každého operátora | zariadenie musí umožniť aktiváciu/deaktiváciu povinného prihlasovania operátora pre začatie činnosti na zariadení |
28. Užívateľské a servisné menu zariadenia musí byť v slovenskom jazyku | áno |
29. Zariadenie musí byť zosieťovateľné s Matrix serverom | áno |
30. Bezpečnosť filmov musí byť garantovaná až pre filmové materiály s citlivosťou ISO 1600 (33 DIN), | áno |
31. Zariadenie musí byť vybavené tlačidlami pre núdzové zastavenie kontrolného procesu – musí disponovať Stop tlačidlami pre núdzové vypnutie na každej strane otvoru tunela a jedným Stop tlačidlom na ovládacej klávesnici operátora | na prístroji a ovládacom panely |
32. Úroveň žiarenia musí byť v súlade s predpismi a normami platnými pre zdroje emitujúce RTG žiarenie | áno |
33. Výrobok musí mať označenie CE - označenie preukazujúce, že výrobok bol podrobený posúdeniu a spĺňa bezpečnostné, zdravotné a environmentálne požiadavky EÚ. | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, uvedenia do činnosti/prevádzky, zaškolenia operátorov (zamestnancov objednávateľa, ktorí budú zabezpečovať prevádzku zariadenia) a skúšky stability ionizačného zdroja vrátane protokolu zo skúšky. |
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nerepasovaný, nepoužívaný tovar. |
3. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť v listinnej podobe doklad, že je držiteľom povolenia na distribúciu, predaj a prenájom zdrojov ionizujúceho žiarenia vydaného príslušným orgánom verejného zdravotníctva. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, podpísaný štatutárnym zástupcom, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická a funkčná špecifikácia predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä dopravu tovaru do miesta plnenia, inštaláciu, uvedenie do činnosti, skúšku stability ionizačného zdroja, odstraňovanie vád v záručnej dobe) spojené s plnením zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy v listinnej podobe stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmien. |
8. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa kontaktnej osoby. |
9. Dodávateľ je povinný zniesť všetky náklady spojené s odstraňovaním vád počas záručnej doby (oprava, náhradné komponenty, doprava, servisné práce atď.). |
10. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov odo dňa uvedenia tovaru do prevádzky. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar v lehote do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu aj telefonicky. |
12. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie tovaru na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 14 dní po protokolárnom odovzdaní predmetu obstarávania. Protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru bez vád bude súčasťou faktúry. |
13. Objednávateľ požaduje, aby faktúra bola splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľ a v prospech dodávateľa. |
14. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, v znení neskorších predpisov. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. |
16. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
17. Ak dodávateľ má sídlo v Slovenskej republike a faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
18. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike a faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
19. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11., 12., 14., 15., 16., 17. a 18. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.04.2018 00:00 — 05.06.2018 00:00
1,00 kus
31 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2018 12:32
03.04.2018 13:00
03.04.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2018 08:47 - Vstupná ponuka | 30 600,00 | € | Cena bez DPH |
03.04.2018 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 590,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: