00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie stravovania pre objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | EUR | 4,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stravný lístok obsahuje: | |
1.1. názov a logo dodávateľa, | |
1.2. ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, | |
1.3. rok platnosti stravného lístka, | |
1.4. nominálnu hodnotu stravného lístka, t.j. 4,00 EUR. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase určenom kontaktnou osobou v objednávke. |
2. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
3. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok v rokoch 2018 a 2019 do vyčerpania zmluvne dohodnutého počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
4. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom elektronickej komunikácie (e-mailom). |
5. Celková cena predmetu zmluvy v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
6. Celková cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
7. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
8. Cena spolu (stravných lístkov bez provízie v EUR) je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
9. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
10. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR, vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
11. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
12. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi. |
13. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
14. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote, uskutoční dodávateľ najneskôr do troch (3) pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
15. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
16. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
17. Dodávateľ doručí elektronickou poštou (e-mailom) kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
17.1. rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH, |
17.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba. |
18. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do päť (5) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
18.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
18.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. |
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
21. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané (r. 2018, 2019) |
2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
3. Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.04.2018 08:00 — 31.12.2019 15:00
2 250,00 ks
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2018 10:06
04.04.2018 10:00
04.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2018 10:41 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
26.03.2018 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 999,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: