• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2018 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2018 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2018 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2018 15:30

Detail zákazky Z201812723

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2018 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2018 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2018 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2018 15:30

Základné údaje

Z201812723

OF-159617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3387516

Objednávateľ

50663551

ISO Authority, s.r.o.

Baštová 18, Kežmarok, 06001, SVK

Dodávateľ

44304331

URBAN TRENDS - SK, s. r. o.

Nová 132, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronická platforma pre inovatívne formy vzdelávania v oblasti systémov riadenia kvality

internetová stránka, vývoj software, redakčný systém

  • 72262000-9 - Vývoj softvéru
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vývoj a implementácia webového portálu (front-end)
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je Elektronická platforma pre inovatívne formy vzdelávania v oblasti systémov riadenia kvality, ktorá prinesie modulárny a otvorený systém, ktorý zabezpečí ako atraktívnejší dizajn, tak aj lepšiu prehľadnosť a rozšírenie obsahu webového sídla pre verejnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vývoj a implementácia webového portálu (front-end) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Webový portál (front-end) Cieľom je implementovať modulárny a otvorený systém pre správu webového obsahu, ktorý bude spĺňať nasledovné požiadavky:
1. Webový portál (front-end) Implementovaný v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku.
1. Webový portál (front-end) Súlad s nariadením EÚ o ochrane fyzických osôb a ich osobných údajov (GDPR - General Data Protection Regulation). Súlad so štandardami W3C XHTML2.BlindFriendly - štandardy prístupnosti.
1. Webový portál (front-end) Responzívny web - automaticky sa prispôsobí zariadeniu, na ktorom je zobrazený (PC, tablet, smartphone) s možnosťou prepnutia do plnej verzie stránky.
1. Webový portál (front-end) SEO optimalizácia a kompatibilita s najpoužívanejšími aktuálnymi webovými prehliadačmi (IE - vrátane Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari).
1. Webový portál (front-end) Poskytnutie zdrojového kódu a licencie k dodanému dielu na úpravu, kopírovanie, rozmnožovanie, rozširovanie s možnosťou udelenia týchto práv na tretiu osobu.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Logovanie prístupov do redakčného systému, ako aj do klientskej zóny, modulu vzdelávania. Vyhľadávanie a filtrovanie nad logmi v rámci dodaného redakčného systému.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Editácia navigácie, menu, kategórií a obsahu Nastavenie automatického zverejnenia/deaktivácie kategórie/článku/dokumentu, či má byť uverejnená v novinkách, na titulnej stránke.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Archív zmien (obsahu, kategórií, vložených dokumentov) Možnosť vrátiť sa k predchádzajúcej verzii; Logovanie zmien;
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Filtrovanie zmien v položkách, napríklad.: podľa typu zmeny (kategória, obsah, moduly), autora, rozsah dátumov a podobne. Možnosť zobrazenia zmien pred ich odpublikovaním.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Funkcionalita Manažér súborov (samostatne ako modul alebo pod konkrétnou kategóriou) -Vkladanie,editovanie, mazanie viacerých súborov naraz; Vytvorenie, kopírovanie, editovanie a mazanie priečinkov;
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Nastavenie oprávnení do jednotlivých priečinkov (na čítanie, mazanie, editáciu); Pridanie hypertextového odkazu;
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Automatické pridanie obrázkov k identifikovaniu externého dokumentu, v prípade ak nie je definovaný, možnosť vybrať ľubovoľný obrázok (napr. pdf súbor, jpg súbor a podobne);
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Možnosť vkladať a zverejňovať súbory väčšie ako 1GB; Možnosť nastavenia obmedzenia veľkosti vkladania súborov adminom pre ostat. redaktorov; Evidencia počtu zobrazení dokumentov za účelom štatistiky.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: WYSIVYG editor - Vytvorenie a editácia obsahu, textov, vkladanie objektov (obrázky, tabuľky), modulov, hypertextových odkazov,
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: sledovanie odkazov v rámci CMS, ak bude na stránku/obrázok/dokument odkaz,
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: CMS upozorní kde je naň odkaz vytvorený a v prípade požiadavky vymazania bude používateľ upozornený na odkaz, ktorý na ňu odkazuje) – nástroj na kontrolu hypertextových odkazov a ich platnosti.
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: Evidencia štatistiky - počet návštev; počet unikátnych návštevníkov; priemerný čas strávený na stránke; pomer a počet nových a vracajúcich sa návštevníkov; pôvod návštevníkov (krajina);
1.1. Webový portál (front-end). požadované funkcionality: zoradenie konkrétnych kategórií podľa návštevnosti. RSS - publikovanie vybraných článkov vo formáte RSS.
1.2.1. Správa rolí a oprávnení v systéme: Administrátor - "hlavný" správca cms-Komplexná správa portálu; Oprávnenie vytvárať/upravovať/mazať navigáciu/kategórie/obsah/dokumentov na rôznych úrovniach; Oprávnenie upravovať štruktúru zobrazenia;
1.2.1. Správa rolí a oprávnení v systéme: pridávanie modulov, bannerov; Spravuje role a oprávnenia nad celým cms (správa používateľských kont).
1.2.2. Správa rolí a oprávnení v systéme: Redaktor sekcie - Oklieštené oprávnenie ako administrátor, len v určitých špecifikovaných častiach/kategóriách, len v rámci pridelených oprávnení do konkrétnych modulov, kategórií a podobne;
1.2.2. Správa rolí a oprávnení v systéme: Spravuje role a oprávnenia len nad definovanými kategóriami, modulmi.
1.2.3. Správa rolí a oprávnení v systéme: Bežný Redaktor - Oprávnenie vytvárať/upravovať/ mazať kategórie obsah; Práca s pridelenými modulmi.
 2. Vývoj a implementácia systému pre správu obsahu
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je Elektronická platforma pre inovatívne formy vzdelávania v oblasti systémov riadenia kvality, ktorá prinesie modulárny a otvorený systém, ktorý zabezpečí ako atraktívnejší dizajn, tak aj lepšiu prehľadnosť a rozšírenie obsahu webového sídla pre verejnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vývoj a implementácia systému pre správu obsahu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Špecifické požiadavky pre webový portál: Evidencia štatistiky, počet prístupov, zobrazení konkrétnych stránok (napr. s využitím Google analytics).
2.1. Špecifické požiadavky pre webový portál: Na webový portál (ďalej web) požaduje objednávateľ zabezpečiť automatické presmerovanie používateľov na šifrovanú komunikáciu (HTTPS protokol)
2.1. Špecifické požiadavky pre webový portál: V prípade pridávania neštandardného súboru upozorniť používateľa o neštandardnom súbore a povinnosti zverejnenia jeho ekvivalentu - možnosť nastaviť tieto upozornenia (požiadavka pre webový portál).
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Dodávku riešenia a dizajnu webového portálu a intranetu podľa dizajn manuálu, ktorý bude poskytnutý objednávateľom do 3 dní od účinnosti zmluvy.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Vytvorenie viacerých grafických šablón s rôznym rozložením stránok. Šablóny titulná stránka, podstránka (so zobrazením kategórií, obsahu, možnosť výberu zobrazenia modulu a podobne).
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Možnosť správy všetkého obsahu (statického aj dynamického), štruktúry menu, šablón, obsahu, modulov a dizajnu, zaškolenými zamestnancami objednávateľa.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Možnosť vytvárania a úpravy substránok s vlastným menu (URL odkazov za lomkou, napr.: www.“doména“.sk/cokolvek).
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Možnosť vložiť akýkoľvek odkaz priamo z kategórie, banneru a podobne. SSO intranet, klientska zóna cez AD organizácie. SSO redakčný systém cez AD organizácie.).
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Dodávka viacerých preddefinovaných modulov v zmysle špecifikácie opisného formulára.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Integrácia s definovanými IS objednávateľa, prioritne s využitím integračnej platformy organizácie. Mapa stránok. Verzia pre tlač.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Navigačná cesta - zobrazenie navigácie v rámci štruktúry web stránok priamo v obsahu jednotlivých podstránok. Aktualizované dňa - možnosť zobraziť/nezobraziť pri každej stránke dátum poslednej zmeny.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Vyhľadávanie v rámci prezentač. vrstvy (fulltext, s filtrami, podmienky vyhľadávania (A, ALEBO, vyhľadávanie presnej frázy), na základe konkrétnych atribútov.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Mapa stránok
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Navigačná cesta - zobrazenie navigácie v rámci štruktúry web stránok priamo v obsahu jednotlivých podstránok.
2.2. Všeobecné požiadavky na riešenie: Aktualizované dňa - možnosť zobraziť/nezobraziť pri každej stránke dátum poslednej zmeny.
 3. Vývoj a implementácia platformy pre vzdelávanie
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je Elektronická platforma pre inovatívne formy vzdelávania v oblasti systémov riadenia kvality, ktorá prinesie modulárny a otvorený systém, ktorý zabezpečí ako atraktívnejší dizajn, tak aj lepšiu prehľadnosť a rozšírenie obsahu webového sídla pre verejnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Vývoj a implementácia platformy pre vzdelávanie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3. Požadované moduly (M) – bude možné použiť v rámci prezentačnej vrstvy webového sídla a intranetu Moduly bude spravovať používateľ s pridelenými oprávneniami na konkrétny modul v rámci redakčného systému.
3.1.1. M. Novinky: Zobrazenie noviniek a aktualít v rámci titulnej stránky spolu s obrázkom formou automatického posúvania (carousel) a samostatnej stránky; Archív noviniek; Odkazy na sociálne siete.
3.1.1. M. Novinky: Novinky sú v zozname zobrazované chronologicky od najaktuálnejšej po najstaršiu;
3.1.1. M. Novinky: Modul bude umožňovať zadanie jednotlivých informácií (nadpis, text, obrázok, graf prípadne odkaz na inú stránku) a ich editáciu pomocou editora.
3.1.1. M. Novinky: Editor umožní základné typografické úpravy (hrubé písmo, šikmé, zarovnania textu, väčšie písmo atď., vloženie obrázku, priradenie foto/video galérie);
3.1.1. M. Novinky: Zobrazovať X noviniek (podľa nastavenia) a všetky ostatné automaticky vloží do archívu.
3.1.2. M. Často kladené otázky – FAQ: Umožní prehľadne a jednoducho publikovať otázky a odpovede v prezentačnej časti internetovej aplikácie; Možnosť rozdeliť do viacerých tried. Vyhľadávanie nad otázkami.
3.1.3. M. Fotogaléria: Možnosť vytvorenia/publikovania/mazania/úpravy fotogalérie (či už samostatne alebo v rámci konkrétneho článku); Vkladanie viacerých obrázkov naraz;
3.1.3. M. Fotogaléria: Možnosť upraviť rozlíšenie, spôsob zobrazenia; Automatické vytvorenie náhľadov; Pridávanie názvu, popisu k fotografiám.
3.1.4. M. Kalendár: Modul, ktorý je možné vložiť na samostatnú stránku, prípadne k nemu doplniť obsah; Možnosť integrovať kalendár z exchange serverom organizácie.
3.1.5. M. HTML modul: Možnosť vytvorenia vlastného html modulu, ktorý bude možné vložiť na titulnú stránku, podstránku, prípadne pod navigáciu ako časť stránky a podobne (napríklad vytvorenie banneru).
3.1.6. M. Archív: Možnosť označiť adresár, súbor a zaradiť ho do archívu; Následne sa v danej kategórii vytvorí podkategória archív; Automatické zlučovanie archívu.
3.1.7. M. Údaje: Vkladanie údajov, prípadne import údajov v mesačných/ročných intervaloch; Možnosť zverejňovať údaje v štruktúr. podobe, ktoré bude možné následne exportovať,generovať a zasielať súbory vo formáte json
3.1.8. M. Zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr: Automatické uploadovanie, zmena, vymazanie definovaných zmlúv/objednávok a faktúr a ich atribútov zo súboru a následné zverejnenie v požadovanej štruktúre.
3.1.8. M. Zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr: Spárovanie súvisiacich zmlúv, objednávok a faktúr.
3.1.8. M. Zverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr: Možnosť filtrovania a vyhľadávania na základe definovaných parametrov.
3.1.9. M. Novinky v rámci vytvorenej substránky: Riadenie zobrazovania TOP informácií (možné nastaviť počet zobrazených) na stránke v zadefinovanej časti, v definovanej kategórii (bude možné nastaviť pre ľubovoľnú substránku) a jej Archív,
3.1.9. M. Novinky v rámci vytvorenej substránky: Modul bude slúžiť na informovanie návštevníkov o novopridaných dokumentoch v štruktúre stránok.
3.1.9. M. Novinky v rámci vytvorenej substránky: V rámci zverejňovania stránok bude možné nastaviť, či sa má zobraziť a v ktorej definovanej kategórii sa má zobraziť ako novinka. Archív bude obsahovať všetky takto zverejnené novinky.
3.2.1. MI. Helpdesk: Slovník pojmov; Databáza znalostí; Helpdesk strom a odkaz na Helpdesk aplikáciu.
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) : Top aktivity na titulnej stránke, zoznam aktivít v kategórii zaradenej do štruktúry, detail aktivity.
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) : Po pridaní novej aktivity v rámci Modulu vzdelávanie sa zobrazí na titulnej stránke názov vzdelávacej aktivity, dátum konania, miesto konania, dátum uzávierky, cieľ vzdelávacej aktivity,
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) posledných 5 aktivít s najbližším dátumom sa zobrazuje na titulnej stránke.
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) Detail aktivity (po rozkliknutí) zobrazuje názov, dátum konania, čas konania, dátum uzávierky, miesto konania, cieľ vzdelávacej aktivity, program, obsah, lektor, odborný gestor, organizačný gestor,
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) pre koho je určená, požiadavka na zaradenie zamestnanca na vzdelávaciu aktivitu organizovanú organizáciou.Požiadavka na zaradenie smeruje na .doc dokument.
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) Vkladanie/publikovanie/úprava/mazanie a prehrávanie zvukových záznamov (či už samostatne alebo v rámci konkrétneho článku); Pridávanie názvu, popisu.
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) Vkladanie/publikovanie/úprava/mazanie a prehrávanie videí (či už samostatne alebo v rámci konkrétneho článku);
3.2.2. MI. Vzdelávacie aktivity (možnosť zobrazenia na titulnej stránke) Automatické vytvorenie náhľadu, možná úprava náhľadu; Pridávanie názvu, popisu; Prepojenie s Youtube.
3.3. Klientska zóna (M.KZ.): Autorizovaný prístup, bude dostupná po prihlásení menom a heslom (respektíve technológiou
3.3. Klientska zóna (M.KZ.): Bude pozostávať z oddelenej zabezpečenej vetvy navigačného menu webového portálu, so zabezpečeným obsahom.
3.3. Klientska zóna (M.KZ.): Okrem priameho vytvorenia konta adminom bude možná aj registrácia priamo z portálu, v rámci ktorej bude možné požiadať o konkrétne oprávnenia, prípade doplniť poznámku (do konkrétnej časti priv. z.)
3.3. Klientska zóna (M.KZ.): Možnosť zmeny hesla v rámci portálu, možnosť vytvorenia viacerých kategórii s nastavením samostatných oprávnení pre konkrétnych používateľov/skupiny používateľov.
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Registrácia - Prihlasovacie meno bude: MAILOVÁ ADRESA (externý používateľ),prihlasovacie meno z domény organizácie (interný používateľ).
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Používateľ sa musí registrovať cez formulár uverejnený v klientskej zóne alebo môže byť pridaný administrátorom, až následne môže pristupovať do internej časti webového portálu.
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Pri registrácii - bude nevyhnutné vyplniť základné údaje - Meno, priezvisko (povinné); Emailová adresa (povinné, kontrola na duplicity); Po zaregistrovaní príde mailom potvrdzujúci link.
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Link overí používateľa; Organizácia (bude možné vybrať z číselníka, číselník bude možné doplniť administrátorom alebo redaktorom s pridelenými oprávneniami) (povinné);
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Telefonický kontakt (možnosť zadania viacerých tel.čísel – pevná linka, mobil).
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Pri registrácii - bude možnosť vybrať kategórie do ktorých chcem mať prístup (vzdelávanie, sps, porady vedenia) (prístup musí byť potvrdený redaktorom); Komentár.
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Pri registrácii - Súhlas so spracovaním uvedených údajov pri registrácii.
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Pri registrácii - Pri výbere možnosti prístupu do modulu vzdelávania, budú dostupné ďalšie polia: Nový vyberač –Pozícia – riaditeľ, vedúci, referent;
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: Funkcia - (informatik, personalista, kontrolór, iné (možnosť doplniť vlastné)) - bude sa vypĺňať pri registrácii, prípadne ak ich bude redaktor zadávať manuálne,
3.3.1. Registrovaný používateľ (KZ) - registrácia: pri migrácii z existujúceho systému budú používateliaidentifikovaní a ich pozícia bude nastavená ako povinné pole. Záujem o typy školení.
3.3.2. Registrovaný používateľ (KZ): V prípade ak sa používateľ neprihlási do systému viac ako 24 mesiacov bude automaticky blokovaný, neplatí pre používateľov z domény.
3.3.2. Registrovaný používateľ (KZ): Zabudnuté heslo - Na požiadanie vygeneruje systém nové a zašle na mail, aby sa zabránilo viacnásobnej registrácii, pre externého používateľa;
3.3.3 Moduly v rámci KZ: Moduly v rámci klientskej zóny (s možnosťou pridať ďalšie kategórie napr. Rokovania vlády, Porady vedenia).
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Bude slúžiť ako manažment vzdelávacích aktivít (www.“doména“.sk/vzdelavanie) bude rozdelený na Verejnú časť (pre všetkých návštevníkov podstránky); Internú časť (cez klientsku zónu).
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Prehľad aktivít v rámci internej časti - Informácie o vzdelávacích aktivitách (plánované, zrealizované); Archív (staršie ako aktuálny rok (archív rozdelený podľa jednotlivých rokov);
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Po ukončení vzdel. aktivity automat. po potvrdení redaktorom presunie do priečinka zrealiz. (viď rola admin); Dokumenty ku školeniu (možnosť vloženia dokumentov ku konkrétnemu školeniu–zadáva ADMIN.
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Mailing list - Notifikovať používateľa o pridanom školení (ak prejavil o konkrétny typ školenia záujem a v prípade ak daný typ školenia ešte v danom roku neabsolvoval.
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Ide o školenia,kt. sú pravidelné na zákl. konkrétnej zmeny predpisu;Notifikovať ak je používateľ prihlásený na konkrétne školenie o pridaní nových dokumentov, týždeň pred začiatkom, deň pred začiatkom
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Automaticky upozorniť 1x ročne aby registrovaní používatelia aktualizovali svoje údaje.
3.3.3.1. M. Vzdelávanie (M.V.): Interná časť role - ADMIN; Registrovaný používateľ po registrácii a prihlásení konkrétneho používateľa sa na základe jeho oprávnení zobrazia príslušné moduly/kategórie/obsah.
3.3.3.1. M.V. Role a oprávnenia v rámci (po prihlásení): Rolu ADMIN je možné vytvoriť len priamo v redakčnom systéme, aj s požadovanými oprávneniami.
3.3.3.1. M.V. Role a oprávnenia v rámci (po prihlásení): Napríklad možnosť vytvárať školenia len v konkrétnych témach/okruhoch – tie bude možné v redakčnom systéme.
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Vytvoriť školenie, zrušiť školenie, jeho administrácia. Potvrdenie účastníkov, zamietnutie prihláseného záujemcu, pozvanie potvrdených.
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Potvrdzovanie zaradenia, prihlásených, odhlásených používateľov na vzdelávaciu aktivitu, po ktorom systém zašle notifikáciu používateľovi – admin potvrdzuje (potvrdiť/zakázať).
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Voľba TYP ŠKOLENIA – informatik, personalista – potrebné keď je školenie určené pre oba typy pozícií.
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Generovanie výstupov ku školeniu (prezenčná listina exportovaný zoznam s prihlásenými a odsúhlasenými záujemcami / ponechať aj voľné polia v prípade, ak sa ručne dopíše iný záujemca).
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Možnosť manuálneho doplnenia zoznamu účastníkov školenia v systéme, vytvorenie dotazníka ku školeniu–flexibilná úprava. Pri zmene termínu školenia automaticky zaslanie notifikácie všetkým prihláseným.
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Ukončenie aktivity, dať príznak ukončená (ukončí školenie, odklikom sa presunie z plánovaných do zrealizovaných, taktiež sa zmena zobrazí aj u registrovaného používateľa).
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Pri ukončovaní školenia admini odkliká zúčastnených podľa prez. listiny a jednotliv. zúčastneným systém automat. pošle info. s možnosťou/povinnosťou vypísania dotazníka–pred potvrdením o absolvovaní.
3.3.3.1. M.V. Administrátor (M.V. ADMIN) Oprávnenia: Vloženie dokumentov ku školeniu, možnosť aj dodatočne po školení. Upravovanie registrovaného používateľa.
3.3.3.1. Modul Vzdelávanie - Vzdelávacia aktivita Administrátor môže vytvoriť/upraviť vzdelávaciu aktivitu s nasledovnými atribútmi: Názov vzdelávacej aktivity (definovaný číselník), Popis školenia (obsah školenia, pre koho je určené a podobne) ,Termín školenia – Kalendár, dátum a čas začiatku a konca vzdelávacej aktivity,
3.3.3.1. Modul Vzdelávanie - Vzdelávacia aktivita Administrátor môže vytvoriť/upraviť vzdelávaciu aktivitu s nasledovnými atribútmi: Trvanie vzdel. aktivity v hod Miesto školenia: Miestnosť kde sa koná školenie, Fáza školenia: plánované (s určeným termínom); zrealizované. Počet účastníkov, ktorí sa môžu na dané školenie prihlásiť.
3.3.3.1. Modul Vzdelávanie - Vzdelávacia aktivita Administrátor môže vytvoriť/upraviť vzdelávaciu aktivitu s nasledovnými atribútmi: Lektor, Poznámka, Možnosť priloženia dokumentov.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Podľa názvu vzdel. aktivity bude možné identifikovať, či sa účastník školenia zúčastnil toho istého školenia viackrát. V systéme sa v rámci konkrétneho školenia eviduje zoznam prihlásených účastníkov.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Ku školeniu bude možné pripojiť online dotazník.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Možnosť automatického zablokovania možnosti prihlásenia (počet dní) – admin nastaví dokedy je možné prihlasovať sa na dané školenie.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Po zablokovaní sa pri danom školení zobrazí hlásenie, že na dané školenie sa už nedá prihlasovať elektronicky, v prípade záujmu nech kontaktujú admina (kontakt na konkrétnu osobu).
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): V prípade zmeny dátumu školenia sa zobrazí hlásenie o zmene jednak na „stene“ všetkým v novej kolónke ZMENY, DOLEZITE, NEPREHLIADNITE viditeľné ako verejným používateľom, tak aj registrovaným.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Registrovaným bude zároveň zaslaná aj notifikácia mailom.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Po skončení školenia zašle administrátor cez systém všetkým účastníkom notifikáciu o skončení školenia s požiadavkou o vyplnenie online testu.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Po vyplnení bude účastníkovi zaslané potvrdenie o absolvovaní školenia a prípadne ďalšie dokumenty.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): V prípade potreby môže zoznam účastníkov školenia manažér doplniť (v prípade ak sa iný účastník zúčastní ako náhradník -musí byť však registrovaný v systéme, ak nebude musí sa „doregistrovať“.
3.3.3.1. M.V. ADMIN (proces): Následne po jeho doplnení na školenie mu bude zaslaný dotazník a potvrdenie o absolvovaní školenia).Školenia je možné filtrovať podľa zadaných kritérií.
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (oprávnenia): Po prihlásení sa do systému (interná časť) sa môže prihlasovať na konkrétne školenia. Vidí plánované školenia, moje školenia (delené na prihlásený a absolvované), archív starších rokov.
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (oprávnenia): Doplňujúce funkcie (notifikácie o nových plánovaných školeniach, zasielanie dotazníkov po školení, zasielanie certifikátov), tieto bude možné uložiť aj v systéme.
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (oprávnenia): Pridať možnosť odhlásenia sa zo školenia, na ktoré sa používateľ už prihlásil–notifik. adminovi mailom, v zozname prihlásených na školenie sa odhlásený klient označí automaticky napr. červenou farbou.
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (oprávnenia): Požadovaná migrácia existujúcich registrovaných používateľov (cca 1200).
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): V prezenčnej časti si bude môcť pozrieť prehľad plánovaných, prihlásených a absolvovaných školení. Prihlási sa na požadované školenia (notifikácia o prihlásení sa na školenie na mail používateľa).
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): Vidí či je možné ešte prihlásiť sa na školenia z hľadiska obsadenosti (číslom pr. 30/50).
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): Pri danom školení sa zobrazí hlásenie, že na dané školenie sa už nedá prihlasovať elektronicky, v prípade záujmu nech kontaktuje správcu systému (preklik na kontaktý formulár).
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): Bude mať evidenciu na ktoré školenia sa prihlásil (notifikácia o blížiacom sa školení /napríklad týždeň/deň pred školením na ktoré je prihlásený).
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): Evidencia absol. školení na ktorých sa používateľ zúčastnil.
3.3.3.1. M.V. Registrovaný používateľ (proces): Informácia, na ktorom školení bol, možnosť stiahnutia potvrdenia o školení, možnosť/povinnosť vypísania dotazníka – pred potvrdením o absolvovaní školenia), dokumenty zo školenia.
3.3.3.1. REDAKČNÝ SYSTÉM VZDELÁVANIA (RSV.): Je rozdelený na – Kategórie; Funkcie.
3.3.3.1. RSV. (Kategórie): Možnosť pridať kategóriu s odkazom na konkrétnu URL, s obsahom, s modulmi, prípadne kombinácia obsah + modul.
3.3.3.1. RSV. (Kategórie): Je potrebné aby bola vedená evidencia a po vyfiltrovaní určitého používateľa admin videl, aké školenia absolvoval používateľ, v akom rozsahu (počet hodín), na aké je prihlásený a podobne.
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Štatistiky, aby systém generoval počty zrealiz. hodín školení pre jednotlivých účastníkov, štatistiky pre administrátora, počet školení, typy školení, odškolení používatelia, atď. za vybrané obdobie.
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Štatistiky: evidencia, koľko povinných školení mal daný používateľ absolvovaných.
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Výstupy štatistík v tvare - Poradové číslo; Meno a priezvisko; Inštitúcia (zamestnávateľ); Počet hodín ktoré treba absolvovať; Počet absolvovaných hodín celkovo; Názov vzdelávacej aktivity;
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Dátum realizácie vzdelávacej aktivity; Počet hodín; Vyjadrenie organizácie; Dátum uznania, poznámka.
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Záujemcovia – registrovaní (zoznam všetkých registr. používateľov (len vzdelávanie), s atribútmi: Meno, Priezvisko, Organizácia, mailová adresa, tel. kontakt, dátum registrácie, aktívny/neaktívny.
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Záujemcovia - Možnosť zobraziť zoznam s vybranými atribútmi; Filter na vyhľadávanie. Tu je zoznam všetkých zaregistrovaných používateľov;
3.3.3.1. RSV. (Funkcie): Údaje o všetkých zrealiz. a prihlásených školeniach (pr. zavolá používateľ adminovi, že sa presne nepamätá, či bol, koľko hodín absolvoval, po zadaní mena admin toto všetko uvidí–viď vernostné syst.)
3.3.3.2. PVaRV. - Prihlasovanie, administrácia prístupov: Administrátor – prevádzka a správa modulu, vytváranie prístupov do modulu;
3.3.3.2. PVaRV. - Prihlasovanie, administrácia prístupov: Redaktor modulu – vkladá dokumenty cez pridávanie dokumentov; Používatelia modulu– pristupujú k dokumentom
4. Prevádzka: Prevádzkované v dátovom centre min. úrovne Tier III.
4. Prevádzka: Infraštruktúrne riešenie nasadené na technologickom vybavení objednávateľa, ktoré bude výsledkom súvisiaceho VO. Akceptačné testovanie (systémové, integračné, penetračné testovanie).
4. Prevádzka: Prevádzkovanie na operačnom systéme Microsoft Windows v podporovaných verziách. Minimálne Windows Server 2016.
4. Prevádzka:
4. Prevádzka: V rámci využívania databázových služieb je požadovaná databáza Microsoft SQL Server, minimálne verzia 2016.
4. Systém bude dodaný v dvoch prostrediach ako: i) Produkčný systém, ii) Testovací systém. Iii) Developerský systém
5. Detailná funkčná špecifikácia: Detailná funkčná špecifikácia redakčného systému bude vypracovaná do 3 týždňov od účinnosti zmluvy + Grafické riešenie; Aplikačné riešenie.
5. Nasadenie systému do produkcie: Nasadenie funkčného systému s vyššie popísanými funkčnosťami do produkcie – (webový portál a intranet do 12 mesiacov od účinnosti zmluvy).
5. Migrácia a nastavenia: Prvotné nastavenie oprávnení pre administrátora a definovaných redaktorov.
5. Testovanie systému: Testovanie implementovaného riešenia externým QA tímom počas jednotlivých vývojových fáz
5. Príručky, výsledky testovania a zdrojové kódy: Používateľské a administrátorské príručky, Zdrojové kódy so schémou a popisom dátového modelu, Výsledky testovania, vyhodnotenie súladu so štandardami
5. Školenia: Školenie administrátora a redaktorov sekcií (5 administrátorov, 60 redaktorov),v rámci budovy organizácie (do 12 mesiacov od účinnosti zmluvy,harmonogram školení sa stanoví po dohode zmluvných strán).
6. Záruka, odstraňovanie chýb a vád: Bezplatné odstraňovanie chýb a vád implement. systému počas 24 mesačnej záručnej doby, ktorá začne plynúť dňom nasledujúcim po finálnej akceptácii celého implement. riešenia a nasadenia do produkcie.
6. Záruka, odstraňovanie chýb a vád: Riešenie vád najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia vady, v odôvodnených prípadoch v termíne podľa dohody zmluvných strán.
 4. I. Informačná architektúra webovej aplikácie
Funkcia
V tejto časti uvádzame návrh informačnej architektúry, teda návrh na členenie obsahu webovej aplikácie z pohľadu cieľových skupín, návštevníkov. Zoznam kategórií, ich hierarchická štruktúra a obsah jednotlivých kategórií je plne upravovateľný prostredníctvom administračnej časti. Obsah ostatných sekcií budú tvoriť štandardne štruktúrované informácie administrovateľné prostredníctvom CMS systému. Z pohľadu používateľov bude webová aplikácia rozdelená na dve časti: frontend a backend. Každá časť bude obsahovať jednotlivé moduly.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A. Front-end (užívateľské rozhranie)
Hlavná stránka – Landing page Prvá úroveň (top-level) zabezpečí rozčlenenie www prezentácie z pohľadu cieľových skupín do 2 hlavných kategórií:
Hlavná stránka – Landing page 1. Ponuka e-learningovej formy vzdelávania v oblasti riadenia systémov kvality pre zamestnávateľov
Hlavná stránka – Landing page 2. Vzdelávanie/prístup k online tréningom pre samotných zamestnancov s predplateným prístupom
Hlavná stránka – Landing page Uvedeným spôsobom zabezpečí rýchly prístup k informáciám danej kategórie. Po kliknutí na odkaz sa otvorí podstránka pre danú kategóriu
Hlavná stránka – Landing page (napr. pre kategóriu „Zamestnávateľ“ sa otvorí možnosť zakúpenia licencií/jednotlivé cenové plány príp. pre prihlásených používateľov spravovať vlastný účet).
Hlavná stránka – Landing page V prípade zamestnancov, ktorí budú chcieť absolvovať predplatený tréning bude v hornej lište uvedená ikona „Prihlásiť sa do e-learningu.“
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému Pre registráciu bude potrebné vyplniť formulár, ktorý bude obsahovať len nutné položky. Alternatívou je prihlásenie sa prostredníctvom technológií na báze Identity platform (Google, Facebook).
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému Po registrácii bude potrebná aktivácia účtu cez email a voliteľné overenie bankového účtu pre účely prijímanie platieb.
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému Registrácia spoločností, ktoré majú záujem umožniť dištančné vzdelávanie pre svojich zamestnancov
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému Registrácia spoločnosti je v aplikácii kľúčová, z dôvodu, že business model projektu je postavený na zákazníkoch z firemného prostredia, ktorí sú ochotní platiť vzdelávanie vlastných zamestnancov.
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému V prvom kroku registrácie si predstaviteľ spoločnosti vyberie druh služieb resp. cenový plán, o ktorý má záujem. V druhom kroku pridá služby a navolí parametre, ktoré potrebuje.
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému V treťom vyplní údaje o zodpovednej osobe a identifikačné údaje. V prípade, že je už prihláseným používateľom, predmetné informácie sa predvyplnia.
Registrácia/Prihlasovanie sa do systému Posledným krokom je zhrnutie, kde sa všetky informácie prehľadne zobrazia a je možnosť ich následného potvrdenia, upravenia alebo zrušenia.
Katalóg Bude to zoznam ponúkaného vzdelávania, ktorý bude rozdelený podľa témy a úrovne daného uchádzača.
Katalóg Nosnú štruktúru vzdelávania budú predstavovať poznatky v oblasti riadenia kvality STN EN ISO, projektového riadenia alebo ďalších súvisiacich iných kompetencií.
Katalóg Kategórie budú môcť v sebe zahŕňať ďalšie podkategórie alebo priamo prístup k danému vzdelávaniu.
Katalóg Pri listovaní v katalógu bude zobrazený krátky popis a inštrukcie, zaradenie do kategórií resp. plánu a i. stručné informácie.
Katalóg Katalóg bude obsahovať fotku, popis, komentáre a hodnotenia, cenu, dostupnosť a tlačidlo „pridať do obľúbených.“
Inštruktážne video Jednoduché niekoľkominútové video v animovanej forme, ktoré v krátkosti predstaví službu a prevedie budúceho používateľa jej základnými aspektmi. Tvorba uvedeného videa je súčasťou dodania diela.
Vyhľadávanie Užívateľ na základe uvedených fráz do vyhľadávania bude presmerovaný na stránku katalógu, ktorá bude obsahovať výsledok vyhľadávania.
Profil užívateľa - jednotlivec Prihlásený užívateľ si bude môcť v profile doplniť nepovinné informácie prípadne zmeniť existujúce údaje.
Profil užívateľa - jednotlivec Používateľ si bude môcť prehľadne prezrieť svoje komentáre a hodnotenia k jednotlivým e-learningovým kurzom.
Zákaznícka zóna - firma Spoločnosť, ktorá si dané vzdelanie predplatí bude môcť manažovať jednotlivé licencie pre zamestnancov, sťahovať automaticky vystavované daňové doklady.
Zákaznícka zóna - firma Taktiež si bude môcť pozrieť históriu svojich objednávok. Súčasťou riešenia je aj systém pre automatické vystavovanie daňových dokladov a jeho prepojenie na systém spoločnosti Money S3.
Ďalšie statické stránky Majú informačný charakter a ich princíp spočíva v informovaní používateľa. Napr. sa jedná o obchodné podmienky, cenník prípadne iné statické stránky.
Footer - pätička O spoločnosti - Profil - Kontakt - Podmienky
Navigácia V aplikácii budú použité tri úrovne navigácie.
Primárna navigácia - vyhľadávanie Hlavným navigačným prvkom je vyhľadávanie. Pomocou neho je možné dopracovať sa k ľubovoľnému poskytovateľovi v aplikácii.
Primárna navigácia - vyhľadávanie Je výrazným prvkom hlavnej stránky, ponúka automatické dopĺňanie vyhľadávaného výrazu formou technológie AJAX.
Primárna navigácia - vyhľadávanie Má dve vyhľadávacie polia, a to: čo vyhľadávame a kde to vyhľadávame s jasným ohraničením geografického územia. Vyhľadávanie musí byť výrazné tak, aby každého hneď upútalo a motivovalo k použitiu.
Sekundárna navigácia - rýchle informačné linky v hlavičke Sekundárnou navigáciou sú odkazy na stránky: „Najčastejšie kladené otázky“, „Inštruktážne video“ a „Zoznam e-learningových kurzov“.
Sekundárna navigácia - rýchle informačné linky v hlavičke Účelom tejto navigácie je usmerniť používateľa v jeho prípadných rozpakoch, spojených s fungovaním aplikácie.
Sekundárna navigácia - rýchle informačné linky v hlavičke Nachádza sa medzi logom a tlačidlom prihlásenia sa, prípadne miesta zobrazenia aktuálne prihláseného používateľa.
Sekundárna navigácia - rýchle informačné linky v hlavičke Bude umiestnená tak, aby bola ťažko prehliadnuteľná a zároveň nenarúšala obsah, čo je pri sekundárnej navigácii podstatné.
Terciárna navigácia - obsah v päte Terciárna navigácia sa nachádza v päte stránky. Je to takzvaný "megafooter", ktorý čiastočne zastupuje mapu stránky.
Terciárna navigácia - obsah v päte Je to miesto na odkazy na statické súbory akými sú podmienky, spoplatňovanie, pracovné príležitosti, o spoločnosti, atď.
Terciárna navigácia - obsah v päte Taktiež sa tu vyskytujú často vyhľadávané kategórie alebo výrazy, ako aj návody a pomôcky.
Terciárna navigácia - obsah v päte Dôležitá je aj z pohľadu optimalizácie obsahu pre vyhľadávače. Prepája stránku "skrz naskrz", čo dopomáha zvýšeniu hodnoteniu PageRank.
Terciárna navigácia - obsah v päte Vyššie uvedené úrovne navigácie sú absolútne nezávislé, pracujú na odlišných princípoch.
Terciárna navigácia - obsah v päte Pre aplikáciu sme vybrali vyhľadávanie ako primárnu navigáciu z dôvodu najlepšieho prepojenia ponúkaných služieb, ako aj z dôvodu zvyku ľudí vyhľadávať cez službu Google.
Terciárna navigácia - obsah v päte Sekundárnu navigáciu sme navrhli ako prvú pomoc v prípade potreby niečo vysvetliť. Terciárna navigácia dopĺňa možnosť pridať na stránku aj iný ako základný obsah vyplývajúci zo zamerania aplikácie.
B. Backend – užívateľské rozhranie
 5. Platforma a technické riešenie
Funkcia
Platforma a technické riešenie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prezentačná úroveň Presentation tier (Zobrazuje informácie pre užívateľa (napr, GUI), slúži na interakciu s užívateľom, nie však na spracovanie dát)
2. Logická úroveň Logic tier (application tier, business logic, middle tier) (Obsahuje aplikačnú logiku - vnútornú logiku, funkcie, spracovanie dát...)
3. Dátová úroveň Data tier (Obsahuje dáta - najčastejšie databáza, sieťový súborový systém, webová služba, alebo iná aplikácia. Táto vrstva okrem uchovávania sprístupnenia dát tiež zaručuje ich konzistenciu)
Serverové jadro Jadro aplikácie bežať v programovacom jazyku Java a jeho konkrétnej server-side implementácii Node.js.
Serverové jadro Jedná sa o softvérový systém navrhnutý na písanie vysoko škálovateľných internetových aplikácií, najmä webových serverov.
Serverové jadro Je to najmä z dôvodu kompilovania zdrojového kódu, a teda vysokej rýchlosti servera, ako aj z dôvodu lepšej výkonnosti aplikácie pri väčších množstvách dát.
Aplikácia v prehliadači – webový klient Grafické užívateľské rozhranie tvoria súbory napísané v jazyku HTML/HTML5 s využitím frameworku AngularJS a jeho direktív. Vizuálna podoba je realizovaná  pomocou CSS štýlov frameworku Bootstrap.
Aplikácia v prehliadači – webový klient Šablóny sú previazané pomocou mechanizmu obojsmerného bindovania frameworku AngularJS s kódom v jazyku TypeScript, ktorý vykonáva logiku frontendu.
Aplikácia v prehliadači – webový klient Previazanie je realizované pomocou direktív frameworku AngularJS. Na vytvorenie vizuálnych interakcií budú využité vstavané, ale i vytvorené direktívy.
Aplikácia v prehliadači – webový klient Zhotoviteľ musí dodržať nasledovné všeobecné princípy:
Aplikácia v prehliadači – webový klient 1. Automatické obojsmerné previazanie rozhrania s modelom.
Aplikácia v prehliadači – webový klient 2. Ako šablóna bude slúžiť jazyk HTML.
Aplikácia v prehliadači – webový klient 3. Zaručiť veľmi dobrú testovateľnosť’ kódu
Aplikácia v prehliadači – webový klient 4. Synchronizácia so serverom - modely musia byť previazané so serverom pomocou RESTful API.
Použitá databáza Vyžadované je použitie RDBMS databázy Microsoft SQL.
Použitá databáza Relačná databáza sa vyznačuje údajmi, ktoré sú uložené v tabuľkách; je zložená z viacerých tabuliek, ktoré sú navzájom prepojené – musia mať medzi sebou vzťahy, väzby.
Prístup oddelených komponentov komunikujúcich pomocou API Pre základnú architektúru bude zvolená viacvrstvová architektúru na princípe oddelených komponentov. V prehliadači beží samostatná aplikácia v HTML a CSS (front-end).
Prístup oddelených komponentov komunikujúcich pomocou API Dátová vrstva bude obsahovať databázový server, ktorý získava potrebné údaje z NoSQL databázy.
Prístup oddelených komponentov komunikujúcich pomocou API Logika samotnej aplikácie beží v prostredí JAVA a jej hlavnou úlohou je vystaviť REST API, pomocou ktorého komunikujú klienti.
Prístup oddelených komponentov komunikujúcich pomocou API Zabezpečuje aj perzistenciu dát a bezpečnú komunikáciu. Toto spojenie nám prináša možnosť rozdeliť aplikáciu do logicky oddelených modulov podľa vzoru model-view-controler.
Prístup oddelených komponentov komunikujúcich pomocou API Táto aplikácia po prvotnom načítaní už nepotrebuje kompletné načítanie a na komunikáciu s REST API využíva len AJAX resp. JSON požiadavky.
Vyžadované je použitie uvedených nástrojov:
1. Verziovací systém Git Git je verziovací systém na správu zdrojového kódu. Zhotoviteľ musí na začiatku projektu objednávateľovi sprístupniť repozitár, kde bude uložený zdrojový kód diela.
1. Verziovací systém Git Uvedený prístup musí zachovať počas celej tvorby projektu a zároveň realizovať všetky budúce požiadavky v uvedenom repozitári. Objednávateľ musí byť schopný uvedený zdrojový kód skompilovať
2. TeamCity Súčasťou riešenia je server pre priebežnú integráciu.
2. TeamCity Teamcity je server napísaný v frameworku JAVA, ktorý zabraňuje rozbitiu zdrojových zdrojov v systéme riadenia verzií spustením vzdialenej zostavy pre lokálne zmeny.
 6. II. Popis kľúčových modulov webovej aplikácie a ich funkcie
Funkcia
Popis kľúčových modulov webovej aplikácie a ich funkcie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Modul pre on-line komunikáciu Medzi poskytovateľom a zákazníkom musí existovať rozhranie pre komunikáciu vyplývajúcu z aktuálne riešených úloh súvisiacich s prebiehajúcim online vzdelávaním.
1. Modul pre on-line komunikáciu Takýto modul priamo v aplikácií umožňuje transparentnú a bezpečnú výmenu citlivých dát. Súčasťou modulu bude možnosť audio alebo video konzultácie so špecialistom (správcom) objednávateľa.
2. Platobná brána Biznis model projektu je postavený na platbe zamestnávateľov za určitý počet licencií. Za týmto účelom je potrebné integrovať do systému široko akceptovanú platobnú bránu.
2. Platobná brána Jej integrácia umožní jednoduché platby prostredníctvom štandardných platobných systémov ako sú online platby 5 najvýznamnejších bánk v SR, platba kreditnou kartou, PayPal a BitCoin
3. Integrácia pre účtovný systém Money S3 Súčasťou bude integrovanie s účtovným systémom objednávateľa tak, aby vytváranie daňových dokladov a spracovanie platieb bolo plne automatizované.
4. Modul pre testovanie uchádzačov a gamifikácia Súčasťou riešenia bude funkčné testovanie uchádzačov. Správca systému bude môcť nadefinovať obsah a frekvenciu týchto testov, ktoré musí uchádzač absolvovať tak, aby mohol pokračovať na ďalšiu úroveň.
4. Modul pre testovanie uchádzačov a gamifikácia Zhotoviteľ do uvedených testov zahrnie princípy gamifikácie, na čo bude slúžiť interaktívne užívateľské rozhranie, vďaka čomu bude používateľ motivovaný a pozitívne vedený k ďalší úspechom.
5. Analytics portal Časť dostupná výlučne pre správcu aplikácie, ktorá bude spracovávať rôzne dáta a štatistiky súvisiace s projektmi, správanie jednotlivých používateľov
5. Analytics portal a tieto údaje prevedie do analytickej podoby potrebné pre ďalší rozvoj aplikácie. Zhotoviteľ zadefinuje minimálne 5 typov metrík, ktoré budú k dispozícií objednávateľovi v reálnom čase.
 7. III. Časový plán a špecifikácia míľnikov
Funkcia
Dodávateľ je povinný pri vývoji predmetu zákazky rešpektovať harmonogram pre odovzdávanie jednotlivých funkčných častí diela. V prípade zmeny akejkoľvek zmeny o viac ako 10 pracovných dní je dodávateľ povinný notifikovať objednávateľa a spracovať RCA analýzu, ktorá identifikuje dôvod, prečo k oneskoreniu došlo a príjme nevyhnuté opatrenia voči zabráneniu vyskytnutia sa problémom opakovane.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Identifikácia míľnika: Špecifikácia:
D1 Analýza základných funkcionalít, návrh databázového modelu vrátane zabezpečenia, návrh wireframes; Plánovaný štart: 20. 03. 2018, Plánovaný koniec: 30. 03. 2018
D2 Vytvorenie konceptuálneho modelu aplikácie a modelu prípadov použitia (use-cases); Plánovaný štart: 02. 04. 2018, Plánovaný koniec: 16. 04. 2018
D3 Identifikácia a špecifikácia komponentov aplikácie. Výstupom je kompletná špecifikácia komponent ako aj určenie ich vnútornej architektúry; Plánovaný štart: 02. 04. 2018,Plánovaný koniec: 18. 05. 2018
D4 Konfigurácia servera a nasadenie (deployment) prostredia; Plánovaný štart: 18. 05. 2018, Plánovaný koniec: 01. 06. 2018
D5 Vývoj serverového jadra aplikácie; Plánovaný štart: 18. 05. 2018, Plánovaný koniec: 31. 07. 2018
D6 Práce na UX a grafickom dizajne aplikácie; Plánovaný štart: 31. 05. 2018, Plánovaný koniec: 31. 07. 2018
D7 Vytvorenie prvej verzie front-endu stránky a naplnenie základným obsahom; Plánovaný štart: 01. 08. 2018, Plánovaný koniec: 15. 08. 2018
D8 Vývoj modulov; Plánovaný štart: 16. 08. 2018, Plánovaný koniec: 14. 10. 2018
D9 Funkčné testovanie a ladenie aplikácie; Plánovaný štart: 15. 10. 2018, Plánovaný koniec: 10. 01. 2019
D10 UAT test, tvorba dokumentácie; Plánovaný štart: 15. 01. 2018, Plánovaný koniec: 15. 02. 2019
D11 Nastavenie vhodných metrík pre A/B testy, nasadenie do produkčnej verzie; Plánovaný štart: 01. 02. 2019, Plánovaný koniec: 28. 02. 2019
 8. IV. Etapizácia projektu a minimálne nároky na kapacitu
Funkcia
Etapizácia projektu a minimálne nároky na kapacitu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fáza I vývoja aplikácie Fáza I pozostáva z nasledovných vývojových úloh:
Fáza I vývoja aplikácie 1. Analýza základných funkcionalít, návrh databázového modelu vrátane zabezpečenia, návrh wireframes (štruktúry stránky) Identifikácia a špecifikácia komponentov aplikácie.
Fáza I vývoja aplikácie 2. Výstupom je kompletná špecifikácia komponent ako aj určenie ich vnútornej architektúry.
Fáza I vývoja aplikácie 3. Konfigurácia servera a nasadenie (deployment) testovacieho prostredia.
Fáza I vývoja aplikácie Min. počet hod. vývoj: 320; Min. počet hod. QA testovania: 0
Fáza II vývoja aplikácie Fáza II pozostáva z nasledovných vývojových úloh:
Fáza II vývoja aplikácie 1. Vytvorenie prvej verzie front-endu stránky a naplnenie základným obsahom Práce na UX a grafickom dizajne aplikácie
Fáza II vývoja aplikácie Min. počet hod. vývoj: 275; Min. počet hod. QA testovania: 55
Fáza III vývoja aplikácie Fáza III pozostáva z nasledovných vývojových úloh:
Fáza III vývoja aplikácie 1. Vývoj modulov komunikácia, platobná brána, modul Gamifikácie, vývoj mobilnej aplikácie.
Fáza III vývoja aplikácie Min. počet hod. vývoj: 205; Min. počet hod. QA testovania: 35
Fáza IV vývoja aplikácie Fáza IV pozostáva z nasledovných vývojových úloh:
Fáza IV vývoja aplikácie 1. Funkčné testovanie a ladenie aplikácie, tvorba dokumentácie, nastavenie vhodných metrík pre testovanie, nasadenie do produkčnej verzie.
Fáza IV vývoja aplikácie Min. počet hod. vývoj: 110; Min. počet hod. QA testovania: 20
Pre splnenie všetkých úloh a nad rámec funkčnej špecifikácie požaduje objednávateľ od zhotoviteľa sa zamerať na nasledujúce: 1. Dôraz na prehľadnosť a intuitívne ovládanie (tzv. UX oriented design) 2. Využitie agilných metodík pri vývoji, čo zabezpečí odovzdávanie jednotlivých častí aplikácie v pravidelných intervaloch
Pre splnenie všetkých úloh a nad rámec funkčnej špecifikácie požaduje objednávateľ od zhotoviteľa sa zamerať na nasledujúce: 3. Extenzívne A/B testovanie v prípade zmeny alebo pridania nových funkcionalít a získavanie poznatkov na základe interakcií používateľov s aplikáciou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek aj vo formáte Excel, a to do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s označením obchodnej značky typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru, prípadne materiálu. V prípade ak Dodávateľ nepredloží v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, považuje sa takéto omeškanie Dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a Objednávateľ je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dielom podľa zmluvy sa rozumie dodávka na mieru vytvoreného systému na správu obsahu, implementácia webového portálu, pokročilej platformy pre vzdelávanie vrátane princípov gamifikácie a poimplementačná podpora a údržba podľa opisu predmetu zákazky a ďalších podmienok a požiadaviek objednávateľa. Zhotoviteľ sa zaväzuje vyhotoviť dielo v súlade so schválenou detailnou funkčnou špecifikáciou a ďalšími podmienkami uvedenými nižšie.
Súčasťou diela je tiež konfigurácia, nasadenie, podpora chodu (administrácia) a hostovanie (serverhousing) serverov, diskových polí, prípadne iného nevyhnutného vybavenia za účelom dostupnosti aplikácie používateľom. Hosting bude poskytovaný v dátovom centre štandardu min. Tier III so zabezpečenou dostupnosťou min. 99,98%, a to počas doby trvania vývoja aplikácie a najmenej 36 mesiacov po jej ukončení.
Súčasťou dodávky diela je copywriting (analýza a príprava vhodných reklamných a marketingových textov, ktoré sa budú zobrazovať používateľom stránky a vo vyhľadávačoch) v rozsahu min. 60 normostrán pre každý z troch jazykov uvedených vo funkčnej špecifikácií. 1/3 daného rozsahu bude dodaná pri odovzdaní projektu (vrátane ich umiestnenia na webovej stránke) a zvyšné 2/3 normostrán priebežne počas nasledujúcich 36 mesiacov.
Riešenie bude v súlade s nariadením EÚ o ochrane fyzických osôb a ich osobných údajov (GDPR - General Data Protection Regulation) a zhotoviteľ dodá za týmto účelom príslušnú dokumentáciu (projekt).
Súčasťou dodávky musí byt‘ aj úvodné nastavenie systému jednak z funkčného, ako aj používateľského hľadiska - vytvorenie používateľských rolí, kont a následné nastavenie prístupových práv k aplikáciám.
Dodané riešenie musí byt‘ hneď po nasadení a otestovaní schopné prebrať funkciu internetového informačného kanálu objednávateľa.
Súčasťou dodávky je školenie 2 administrátorov 2 redaktorov objednávateľa spolu v rozsahu minimálne 90 človeko-hodín tak, aby bol objednávateľ schopný z vlastných zdrojov personálne pokryť prevádzku portálu z pohľadu zabezpečenia jeho prevádzky a správy obsahu. Harmonogram školení sa stanoví po dohode zmluvných strán.
Za účelom kontroly kvality dodaného diela, zabezpečí zhotoviteľ priebežné testovanie jednotlivých častí produktu externým tímom, ktorý sa špecializuje na QA testovanie.
Zhotoviteľ je povinný dodržať minimálny hodinový rozsah vývoja jednotlivých fáz uvedených vo funkčnej špecifikácií. Jedná sa najmä o počet hodín vývoja a testovania projektu. Zhotoviteľ za účelom kontroly uvedeného predloží na odsúhlasenie objednávateľovi zoznam „commitov“ pre danú fázu spolu so zapnutou funkciou sledovania času.
Sprístupnenie aplikačne identického DEV prostredia za účelom implementácie budúcich požiadaviek je súčasťou dodávky a bude vytvorené na náklady dodávateľa.
Sprístupnenie aplikačne identického TEST prostredia za účelom školenia nových zamestnancov je súčasťou dodávky a bude vytvorené na náklady dodávateľa.
Zhotoviteľ pri odovzdaní diela do produkčnej prevádzky prostredníctvom Finálneho preberacieho/odovzdávacieho protokolu je povinný odovzdať objednávateľovi aj najaktuálnejšiu verziu komentovaných zdrojových kódov a dátového modelu diela, na ktoré sa vzťahuje licencia, a to prostredníctvom neobmedzeného prístupu do repozitára.
Zhotoviteľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
Objednávateľ bude oprávnený použiť bez akéhokoľvek časového a vecného obmedzenia tento zdrojový kód a príslušný dátový model diela (vrátane možnosti ich dekompilácie a akýchkoľvek iných spôsobov úpravy).
Používateľské a administrátorské príručky budú spracované zhotoviteľom najneskôr v deň odovzdania diela do užívania.
Bezplatné odstraňovanie chýb a vád implement. systému počas doby 36 mesiacov, ktorá začne plynúť dňom nasledujúcim po finálnej akceptácii celého implement. riešenia a nasadenia do produkcie.
Riešenie vád: Doba odozvy je doba, v ktorej zhotoviteľ zaeviduje hlásenie Vady Plnenia. Doba dodania opravy je predpokladaná doba, v ktorej uchádzač Vadu Plnenia odstráni. Zhotoviteľ musí garantovať odozvu a začiatok prác na požiadavkách objednávateľa 7 dní v týždni, počas 24 hodín v požadovaných reakčných časoch:      Kritická vada, Závažná vada, Ostatné vady - doba odozvy do 48 hodín, doba dodania opravy do 48 hodín od nahlásenia.
Udržiavanie aktuálnosti verzii všetkých komponentov systému, aktualizácia všetkých komponentov systému v pravidelných intervaloch (minimálne 1x týždenne) alebo aj po vydaní aktualizácií.
Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva kvality v organizácii.
Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu STN EN ISO 22301 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva plynulého podnikania.
Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu ISO 27001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii.
Zhotoviteľ je povinný spĺňať všetky právne a odborné podmienky nevyhnutné na zhotovenie diela, poznať a byť schopný preukázať všetky jeho vlastnosti, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky, a to už v momente predloženia ponuky.
Prevzatie diela od zhotoviteľa sa uskutoční po častiach. Jednotlivé časti a súčasne harmonogram prevzatia predstavuje plán míľnikov uvedený vo funkčnej špecifikácii diela. V prípade, že odovzdaná časť projektu nie je v súlade s funkčnou špecifikáciou, objednávateľ vyzve zhotoviteľa na nápravu, pričom túto zhotoviteľ vykoná najneskôr do 10 pracovných dní.
Časový plán a špecifikácia míľnikov je pre zhotoviteľa záväzná. V prípade, že zhotoviteľ bude v omeškaní dodania míľnika o viac a 20 pracovných dní, objednávateľ má právo vypovedať zmluvu v plnom rozsahu.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady zhotoviteľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Cena za premet zmluvy je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého predmetu zmluvy.
Ak Zhotoviteľ odmietne odstrániť vady a tieto neodstráni v dohodnutom termíne, je Objednávateľ oprávnený zabezpečiť odstránenie vád prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa.
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže užívať predmet zmluvy pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti začína plynúť nová záručná doba.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky dodanie predmetu zmluvy určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

30.03.2018 13:04 — 28.02.2019 13:12

1,00 ks

83 330,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2018 13:21

23.03.2018 13:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2018 13:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 745
 118
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2018 07:54 - Vstupná ponuka 82 800,00 € Cena s DPH
23.03.2018 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka 79 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS