00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35859857
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.
Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby
pracovná zdravotná služba
Služba
1. Zabezpečenie zdravotného dohľadu a hodnotenie faktorov pracovného prostredia a stavu pracovných podmienok v zmysle z. č. 355/2007 Z. z.:
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: - požadujeme | Zabezpečiť posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorov práce a pracovného prostredia . |
Položka č. 1: - požadujeme: | vypracovanie písomného posudku o riziku s kategorizáciou prác z hľadiska zdravotného rizika. |
Položka č. 1: - požadujeme: | v prípade zistenia tretej kategórie alebo štvrtej kategórie najmenej raz za rok zabezpečiť posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia na pracovisku . |
Položka č. 1: - požadujeme zabezpečiť vypracovanie písomného posudku o riziku: | ak pracovná zdravotná služba zistila takú zmenu pracovných podmienok, ktorá by mohla mať vplyv na mieru zdravotného rizika alebo kategóriu práce z hľadiska zdravotného rizika |
Položka č. 1: - požadujeme zabezpečiť vypracovanie písomného záznamu o posúdení rizika : | ak pracovná zdravotná služba nezistila zmenu pracovných podmienok. |
Položka č. 1: - požadujeme: | Vypracovať a viesť evidenciu zamestnancov, ktorí vykonávajú prácu zaradenú do jednotlivých kategórií. |
Položka č. 1: - požadujeme: | Vypracovať a viesť dokumentáciu súvisiacu s povinnosťami verejného obstarávateľa v zmysle z. Č. 355/2007 z. Z. a platnej legislatívy. |
Položka č. 1: - požadujeme: Sledovať pracovné podmienky,ktoré môžu ovplyvňovať : | zdravie zamestnancov; |
Položka č. 1: - požadujeme: Sledovať pracovné podmienky,ktoré môžu ovplyvňovať expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia | z hľadiska intenzity trvania a frekvencie pôsobenia týchto faktorov na zamestnancov a ich možných kombinovaných účinkov na zdravie. |
Položka č. 1: - požadujeme: | zastupovať objednávateľa pri jednaní a výkone kontrol od štátnych orgánov. |
2. Ochrana zdravia zamestnancov .
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na: | znižovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia. |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na stav pracovného prostredia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov: | dispozičné, priestorové a ergonomické riešenie pracoviska, vetranie, vykurovanie, osvetlenie z hľadiska vhodnosti na vykonávané pracovné činnosti a používané technológie alebo plánované technológie. |
Položka č. 2: požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia na: | zabezpečenie dostatočného množstva pitnej vody na pracovisku. |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia pre: | Zariadenia na osobnú hygienu a na iné zariadenia pre zamestnancov, ktorými sú priestory na umývanie a sušenie pracovnej obuvi, pranie a sušenie pracovných odevov, ohrievarne a oddychové miestnosti. |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo objednávateľovi (zamestnávateľovi) i zamestnancom: | pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest, technológiách a látkach, ktoré sa používajú pri práci a ktoré môžu ohroziť zdravie, |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo objednávateľovi (zamestnávateľovi) i zamestnancom: | pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, pri hygiene, fyziológii a psychológii práce, ergonómii vrátane prostriedkov individuálnej ochrany a kolektívnej ochrany. |
Položka č. 2: v zmysle z. č. 355/2007 Z. z požadujeme poskytovať poradenstvo a navrhovať opatrenia pre: | stravovanie zamestnancov, stravovacie zariadenia a ubytovacie zariadenia , ktoré prevádzkuje verejný obstarávateľ z hľadiska dodržiavania požiadaviek ustanovených osobitnými predpismi. |
Položka č. 2: požadujeme: | Účasť na vypracúvaní a spoluprácu na realizovaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov; na zlepšovaní pracovných podmienok . |
Položka č. 2: požadujeme: | účasť na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska; účasť na opatreniach pracovnej rehabilitácie; účasť na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania. |
Položka č. 2: požadujeme: | účasť na vyhodnocovaní zdravotných rizík a ochorení súvisiacich s prácou. |
Položka č. 2: požadujeme: | spolupracovať pri poskytovaní informácií, výcviku a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie a psychológie práce a ergonómii. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Miesto vykonávania pracovnej zdravotnej služby: Žilina (počet žien 851, počet mužov 628); Ružomberok (počet žien 8, počet mužov 2); Liptovský Mikuláš (počet žien 7, počet mužov 8); Tatranská Javorina (počet žien 5, počet mužov 8); Zuberec (počet žien 1, počet mužov 4); Dolný Hričov (počet žien 1, počet mužov 9); Prievidza (počet žien 3, počet mužov 5) |
Uvedený počet zamestnancov 1540 osôb nie je záväzný. Skutočný odber jednotlivých služieb bude objednávaný na základe skutočných potrieb objednávateľa, nakoľko nie je možné určiť presný počet zamestnancov počas celého obdobia trvania zmluvy. |
Miesta plnenia: Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Tatranská Javorina, Zuberec, Dolný Hričov, Prievidza. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi zoznam a kontaktné údaje osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým dodávateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby uvedených v § 7 zákona č. 208/2014 Z. z. |
Požadujeme, aby dodávateľ poskytoval služby v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 208/2014 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť. |
Dodávateľ je povinný do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať vstupný audit u objednávateľa a na jeho všetkých pracoviskách, zameraný na zistenie skutkového stavu vo vzťahu k výkonu pracovnej zdravotnej služby. Na základe zistených skutočností sa požaduje v súlade s legislatívou, aktualizovať systém pracovnej zdravotnej služby . |
Požadujeme posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorov práce a pracovného prostredia a na základe tohto posúdenia vypracovať písomný posudok o riziku s kategorizáciou prác z hľadiska zdravotného rizika v termíne najneskôr do troch mesiacov od nadobudnutia právnej účinnosti zmluvy. |
Opätovné posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorov práce a pracovného prostredia na pracovisku,na ktorom zamestnanci vykonávajú prácu zaradenú do druhej kategórie, požadujeme zabezpečiť najneskôr do 18 mesiacov od nadobudnutia právnej účinnosti zmluvy . |
Požadujeme vypracovať traumatologický plán a ostatnú legislatívou požadovanú dokumentáciu na ochranu zdravia zamestnancov v termíne najneskôr do šiestich mesiacov od nadobudnutia právnej účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný poskytovať pravidelné informácie o zmenách legislatívy a dopadoch na rozsah služieb alebo povinnosti objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vhodným spôsobom upozorniť objednávateľa na škodu, ktorá môže vzniknúť nerešpektovaním navrhovaných opatrení, odporúčaní a usmernení poskytovateľa v súvislosti s poskytovaním pracovnej zdravotnej služby. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá preukázateľne vznikla objednávateľovi v priamej súvislosti s nesprávnym postupom pri poskytovaní pracovnej zdravotnej služby. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť vypracovanú dokumentáciu (smernice, prevádzkové poriadky, evidencie a iné) v písomnej aj v elektronickej editovateľnej podobe. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi vstup do všetkých jeho priestorov na základe dopredu dohodnutého termínu s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje na požiadanie odovzdať dodávateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo zmluvy. |
Objednávateľ oznámi telefonicky a mailom dodávateľovi termín kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti pracovnej zdravotnej služby do 1 pracovného dňa odkedy sa o kontrole dozvedel. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole. |
Objednávateľ požaduje za poskytovanie služieb fakturáciu mesačne v členení podľa požiadavky objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 v znení Zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty . V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti a nebude obsahovať číslo zmluvy bude vrátená dodávateľovi. |
Ak dodávateľ je neplatca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Zmluva sa uzatvára na dobu 18 mesiacov. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Položka č. 1: - požadujeme: | vypracovanie písomného posudku o riziku s kategorizáciou prác z hľadiska zdravotného rizika. |
Navrhnutá hodnota | upresnenie | doplniť o aktuálne kategórie práce. Resp. sú určení zamestnanci v kategórii 3 alebo 4? |
potrebné pre uchádzačov, či majú oprávnenie na vykonávanie činností pre kategórie prác 3 a 4
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Položka č. 1: - požadujeme: | v prípade zistenia tretej kategórie alebo štvrtej kategórie najmenej raz za rok zabezpečiť posúdenie zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia na pracovisku . |
Navrhnutá hodnota | upresnenie | Prosíme uviesť charakter činnosti zamestnávateľa, napr. prevažne administratíva, ľahký priemysel, ťažký priemysel alebo obdobne. |
Pre uchádzača je pre odhad nákladov dôležité poznať oblasť resp. charakter činnosti zadávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Miesto vykonávania pracovnej zdravotnej služby: Žilina (počet žien 851, počet mužov 628); Ružomberok (počet žien 8, počet mužov 2); Liptovský Mikuláš (počet žien 7, počet mužov 8); Tatranská Javorina (počet žien 5, počet mužov 8); Zuberec (počet žien 1, počet mužov 4); Dolný Hričov (počet žien 1, počet mužov 9); Prievidza (počet žien 3, počet mužov 5) |
Navrhnutá hodnota | Prosíme uviesť orientačný počet prevádzok v rámci jednotlivých miest, najmä v Žiline. |
Pre uchádzača je potrebné vedieť, či sa dané počty zamestnancov nachádzajú na jednom mieste alebo na viacerých resp. veľkom počte miest.
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Univerzitná 3833-blok HB, Žilina, , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
28.03.2018 08:57 — 28.09.2019 00:00
1,00 služba
5 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2018 14:19
22.03.2018 14:30
22.03.2018 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2018 09:37 - Vstupná ponuka | 5 400,00 | € | Cena bez DPH |
22.03.2018 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 350,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: