00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, papier, tlač,
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Kancelársky (xerografický) papier" v kvalite podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby s dodaním tovaru na miesto určenia, vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. Tovar je určený na kopírovanie, tlač a administratívne účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky kopírovací papier A4, bal./500 list. | bal. | 5.800 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
opacita /nepriehľadnosť/ | % | 91 | 93 | |
hrúbka mm/1000 | mm | 106/± 4 | ||
drsnosť | ml/min. | 200 +-50 | ||
farba biela | CIE | 160/± 4 % | ||
počet kusov papiera v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nie recyklovaný | |
- vhodný pre všetky kancelárske zariadenia pre vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou | |
- pre obojstranné kopírovanie a tlač |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Dodávka tovaru - v troch samostatných dodávkach podľa pokynov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom,resp. faktúrou, v prípade ak faktúra slúži ako dodací list. |
4. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
6. V prípade reklamácie tovaru, je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín. |
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
10. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, |
slovom.: dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky.Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
11. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
12. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
13. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
29.03.2018 09:00 — 04.06.2018 09:00
5 800,00 bal.
14 910,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2018 08:57
22.03.2018 10:00
22.03.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2018 08:24 - Vstupná ponuka | 14 910,00 | € | Cena bez DPH |
22.03.2018 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 909,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: