00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
43206735
Pavel Scholtz
THK 2, Banska Bystrica, 97404, SVK
dodanie výpočtovej techniky, komunikačnej techniky a súvisiaceho príslušenstva I /2018
výpočtová technika, počítačová zostava, kancelárska technika
Tovar, Služba
1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
|
|
---|---|
Funkcia |
výpočtová technika pre potreby zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. PC I - zostava HP 260 G2 mini PC alebo lepší ekvivalent | ks | 1 | ||
2. LCD monitor I | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. PC I- zostava HP 260 G2 mini PC | CPU INTEL Core i3 -6100U, RAM min. 4GB DDR4 min. 2133 MHz (nie O.C.), MB podpora CPU viď uvedený procesor + sound +VGA (D-SUB+HDMI výstup) + LAN 10/100/1000 Mbps |
1. PC I zostava - pokračovanie | HDD SSD s min. 128GB, vyhotovenie MiniPC, myš optická alebo laserová s kolečkom USB , USB klávesnica Sk, 4 x USB 3.0, bezdrôtová WiFi karta 802.11 b/g/n 1x1 M.2 |
1. PC I zostava - pokračovanie | predinštalovaný OS Win 10 Pro Sk 64 bit a kancelársky balík MS Office Home Bussines 2016 OEM Sk,licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat, požadovaná predĺžená záruka 3 roky |
1. PC I zostava - pokračovanie | držiak pre dané PC s VESA uchytením |
2. LCD monitor I | LCD Full HD min.23,6", matný +repro +vstup D-Sub+HDMI (kompatibilný s PC zostavou I) + DVI , HDMI kábel kompatibilný s PC zostavou I súčasťou dodávky, VESA kompatibilný |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH |
Obstarávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy. |
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou. |
Dodávateľ je povinný dodať nové zariadenia ( hardvér, softvér) v pôvodnom obale, nie repasované ani refurbished |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 €za každé aj opakované takéto porušenie tejto zmluvy |
Požaduje sa predĺžená 3-ročná záruka |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ. |
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Vzhľadom k tomu, že predmet zákazky je financovaný z dotácie, ktorú je potrebné vyčerpať do 31.03.2018 je potrebné dodať spolu s tovarom aj faktúru, aby mohla byť čo najskôr uhradená. |
Mierové námestie 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.03.2018 09:00 — 27.03.2018 15:00
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
884,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2018 13:52
23.03.2018 08:00
23.03.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2018 13:47 - Vstupná ponuka | 884,40 | € | Cena s DPH |
23.03.2018 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 880,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: