00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36211451
FÚRA s.r.o.
SNP 77, Rozhanovce, 04442, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber odpadu, odvoz odpadu, likvidácia odpadu, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu: 20 01 08 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
1.1. Predmetom zákazky je nakladanie s vyššie uvedeným odpadom (20 01 08) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
1.2. Nakladanie s odpadom je zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodňovanie odpadu vrátane dohľadu nad týmito činnosťami a nasledujúcej starostlivosti o miesta zneškodňovania a zahŕňa aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa. |
1.3. Druh kuchynského odpadu: všetok potravinový odpad, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach, napríklad, zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Množstvo/Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 | kg | 70000 | ||
1.2. Objem nádob na kuchynský odpad, ktoré poskytne dodávateľ | liter | 30 | 60 | |
1.3. Celkový požadovaný jednorazový objem nádob umiestnených dodávateľom v sídle objednávateľa | liter | 700 | 900 | |
1.4. Frekvencia zberu kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 | počet odvozov za týždeň | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.5. Požiadavky pre nádoby na zber odpadu | musia byť čisté, nepoškodené vlastné typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby s označením objemu, určené na skladovanie odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 |
1.6. Označenie nádob | musia byť určené na skladovanie odpadu a označené v súlade s platnou legislatívou, t.j. "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu". |
1.7. Vyčistenie nádob | pri opakovanom použití nádob dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím |
1.8. Obmena nádob | pri odvoze plnej nádoby dodávateľ okamžite poskytne vlastnú prázdnu nádobu |
1.9. Zber odpadu v odpadových nádobách | objednávateľ vykoná zber odpadu do nádob určených na jeho zber s viditeľným označením, poskytnutých bezodplatne dodávateľom |
1.10. Nakládka nádob s odpadom | nakládku odpadu do vozidla dodávateľa zabezpečí dodávateľ |
2. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu: 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
|
|
---|---|
Funkcia |
2.1. Predmetom zákazky je nakladanie s vyššie uvedeným odpadom (20 01 25) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
2.2. Nakladanie s odpadom je zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodňovanie odpadu vrátane dohľadu nad týmito činnosťami a nasledujúcej starostlivosti o miesta zneškodňovania a zahŕňa aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa. |
2.3. Druh kuchynského odpadu: všetok olejový a tukový potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach, napríklad, jedlé tuky a oleje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. Množstvo/Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 25 | liter | 1000 | ||
2.2. Objem nádob na jedlé tuky a oleje, ktoré poskytne dodávateľ | liter | 30 | 60 | |
2.3. Celkový požadovaný jednorazový objem nádob umiestnených dodávateľom v sídle objednávateľa | liter | 30 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.4. Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov s katalógovým číslom 20 01 25 za týždeň | - podľa skutočnej potreby objednávateľa na základe jeho výzvy (písomnej, telefonickej, mailovej) |
2.5. Požiadavky pre nádoby na zber odpadu | čisté, nepoškodené vlastné typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby s označením objemu, určené na skladovanie odpadu s katalógovým číslom 20 01 25 |
2.6. Označenie nádob | musia byť určené na skladovanie odpadu a označené v súlade s platnou legislatívou, t.j. "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu". |
2.7. Vyčistenie nádob | pri opakovanom použití nádob dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím |
2.8. Obmena nádob | pri odvoze plnej nádoby dodávateľ okamžite poskytne vlastnú prázdnu nádobu |
2.9. Zber odpadu v odpadových nádobách | objednávateľ vykoná zber odpadu do nádob určených na jeho zber s viditeľným označením, poskytnutých bezodplatne dodávateľom |
2.10. Nakládka nádob s odpadom | nakládku odpadu do vozidla dodávateľa zabezpečí dodávateľ |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo objednávateľ v zmluvnej lehote uvedie v čiastkových objednávkach, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladané, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje pri prevzatí odpadu zdarma objednávateľovi poskytnúť čisté, nepoškodené vlastné nádoby určené na skladovanie odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 a 20 01 25 a označením "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu". Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať odvoz odpadu vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.. Fyzickým prevzatím odpadu v mieste plnenia preberá dodávateľ zodpovednosť za nakladanie s prevzatým odpadom. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje postupovať v zmysle platnej právnej legislatívy v oblasti odpadov, najmä zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Nariadenia EP a rady ES č. 1069/2009, vyhlášky MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
6. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/písomne doručiť objednávateľovi nižšie uvedené požadované údaje a kópie platných originálov dokladov podpísaných dodávateľom (pri mailovej komunikácii ich skén), pričom porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôvodom na odstúpenie od zmluvy a dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6.1.) kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, |
6.2.) podrobný rozpis cien jednotlivých položiek podľa cenníka dodávateľa, pričom ceny uvedie za jednotku: liter/kilogram aj za celkovú položku s požadovaným množstvom v rozsahu: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, |
6.3.) názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne skutočnosť, že subdodávateľov nemá, |
6.4.) platný doklad o registrácii štátnou veterinárnou a potravinovou správou Slovenskej republiky vydaný v súlade s článkom 47 ods.1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1069/2009, ktorým sa stanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa živočíšnych a vedľajších produktov neurčených na ľudskú spotrebu, s činnosťou na spracovanie vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3 článku 10 písmena p) nariadenia (ES) č. 1069/2009. Ak ho dodávateľ nemá, predloží rovnaký doklad vydaný subdodávateľovi, t.j. hospodárskemu subjektu, ktorý bude spracovávať dodávateľom prepravený predmet zmluvy. |
6.4.)-pokračovanie: Požadovaný doklad bude vydaný v zmysle ustanovenia § 98 zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. pre všetky povinné osoby, ktoré sa podieľajú na plnení predmetu zmluvy a sú s dodávateľom v subdodávateľskom vzťahu, t.j. plnia podiel predmetu zmluvy na základe zmluvy uzavretej s dodávateľom, napríklad, dodávateľ, obchodník, spracovateľ, dopravca vykonávajúci prepravu odpadu. |
6.5.) platný doklad o registrácii štátnou veterinárnou a potravinovou správou Slovenskej republiky vydaný súlade s článkom 47 ods. 1 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1069/2009, ktorým sa stanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa živočíšnych a vedľajších produktov neurčených na ľudskú spotrebu, s činnosťou na zber a prepravu vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3, |
6.6.) kópiu platného oprávnenia v predmete podnikania s odpadmi ako predmetu zákazky (výpis z živnostenského/obchodného registra). |
7. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú zmluvnú cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného zberného listu odpadu ako predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady súvisiace s plnením zmluvy, napríklad: náklady na prepravu nádob a odpadu, manipuláciu, čistenie a dezinfekciu nádob, prenájom nádob, ostatné nepomenované náklady súvisiace s predmetom plnenia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
10. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že ním uvedené ceny sú správne a reálne, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny. Túto skutočnosť je dodávateľ povinný písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie zmluvy bude ukončené odobratím uvedeného množstva odpadu v súlade s bodom 2. osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy alebo ukončením zmluvnej lehoty podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.04.2018 08:00 — 31.03.2019 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
4 284,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2018 12:53
23.03.2018 08:50
23.03.2018 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2018 07:28 - Vstupná ponuka | 4 284,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2018 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 284,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: